Ik was een emoticon vergeten.Welnee man, kwestie van regelmatig keren en laten drogen.
De hoeveelheid vocht die ik die paar dagen per jaar op deze manier "inbreng" is vele malen minder dan wat ik gemiddeld genomen nachtelijk al zweet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was een emoticon vergeten.Welnee man, kwestie van regelmatig keren en laten drogen.
De hoeveelheid vocht die ik die paar dagen per jaar op deze manier "inbreng" is vele malen minder dan wat ik gemiddeld genomen nachtelijk al zweet.

Welnee man, kwestie van regelmatig keren en laten drogen.

Dit bedoelde ik idd :')Dit is de immer voortschrijdende bangmaak en betuttelings-maatschappij waarin we terecht zijn gekomen.
20 jaar geleden en langer, hadden we ook vaak genoeg warm zomerweer met dit meerdere van dit soort dagen met 30 graden of meer.
Halverwege de jaren '70 van de vorige eeuw, hebben we een aantal van de warmste en droogste zomers in Nederland gehad ooit gemeten.
Op het strand was het toen regelmatig 37-38 graden weet ik nog.
Daar hoorde je niemand verder over en natuurlijk deden mensen het rustiger aan, vooral ouderen.
Ik wil er niet gelijk zelf op induiken, maar voor Nederland moet je toch prima de temperatuurfluctuatie van de afgelopen decennia in kaart kunnen brengen?Voor wie het nu nog steeds niet snapt/ziet.
Al die klimaatalarmen en code rood vanwege warm zomer weer is om u te doen geloven dat u binnenkort zult sterven aan global warming, tenzij je 100k uitgeeft aan een warmtepomp, goede isolatie, een Tesla, vegan wordt en groenlinks stemt. De enige worst die je ooit nog zal eten is die van Yasser Feras en Rob Jetten.
Kijk eens de weerberichten van jaren geleden toen het 30 graden werd en vergelijk het met nu.Ik wil er niet gelijk zelf op induiken, maar voor Nederland moet je toch prima de temperatuurfluctuatie van de afgelopen decennia in kaart brengen.
Waarschijnlijk gaat het meevallen.Voor wie het nu nog steeds niet snapt/ziet.
Al die klimaatalarmen en code rood vanwege warm zomer weer is om u te doen geloven dat u binnenkort zult sterven aan global warming, tenzij je 100k uitgeeft aan een warmtepomp, goede isolatie, een Tesla, vegan wordt en groenlinks stemt. De enige worst die je ooit nog zal eten is die van Yasser Feras en Rob Jetten.
Dat is niet wat ik bedoel en ook niet wat jij zou moeten willen om de klimaathysterici de mond te snoeren. Gewoon simpele ruwe data is het beste.Kijk eens de weerberichten van jaren geleden toen het 30 graden werd en vergelijk het met nu.
Toen: vrolijke beelden, heerlijk zomer weer! Lekker bbqen, naar het strand.
Nu: hittegolf des doods klimaatverandering, zwarte rode kaarten, droogte. Bla bla bla.
Ja, maar dan kan je nog steeds niet zien of wij een significante impact hebben op de temperatuurverandering. Het klimaat veranderde al honderden miljoenen jaren voordat er mensen waren.Dat is niet wat ik bedoel en ook niet wat jij zou moeten willen om de klimaathysterici de mond te snoeren. Gewoon simpele ruwe data is het beste.
Het makkelijkste is om de Bilt te nemen en dan bijvoorbeeld de gemiddelde jaartemperatuur en zomertemperatuur, beiden van de gehele dag en beiden gebaseerd op de hoogste temperatuur op een dag. Dat zet je uit tegen het jaartal en kan is prima te zien of het nu daadwerkelijk significant warmer is geworden.
Ja klopt. En toen het ongeveer 50000 jaar geleden kouder werd zijn de Neanderthalers uitgestorven. Ook al een klimaat crisis. Waarschijnlijk door te weinig industrie. We weten niet eens waarom. Om het over de homo Heidelbergers nog maar niet hebben.Ja, maar dan kan je nog steeds niet zien of wij een significante impact hebben op de temperatuurverandering. Het klimaat veranderde al honderden miljoenen jaren voordat er mensen waren.
Het klimaat is heel betrouwbaar, het is namelijk constant aan het veranderen.Ja klopt. En toen het ongeveer 50000 jaar geleden kouder werd zijn de Neanderthalers uitgestorven. Ook al een klimaat crisis. Waarschijnlijk door te weinig industrie. We weten niet eens waarom. Om het over de homo Heidelbergers nog maar niet hebben.
Het Klimaat is onbetrouwbaar.
Niet constant de doelpalen verplaatsen he, het ging er toch om dat het de laatste decennia niet warmer is geworden terwijl de media ons dat wil doen laten geloven (kan dat, zoveel werkwoorden achter elkaar?).Ja, maar dan kan je nog steeds niet zien of wij een significante impact hebben op de temperatuurverandering.
Zoek even de cijfers op, dan weten we het zeker.Voor mijn gevoel heeft die verandering ook plaatsgevonden.
Je enkele fout is media als enkelvoud.
Het is wel allemaal hetzelfde geluid, dus eigenlijk gewoon één.