Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Tja, lang stilstaan bij warm weer met te dikke/benauwde kleding leidt tot flauwvallen, dat is al heel lang bekend.

Oh ja, Nederland staat trouwens in de fik blijkbaar.
30,3 kon ik nog net aan, maar bij 30,4 ging ik ook tegen de vlakte.
Zelfs de weermevrouw ziet er een beetje rood van, of is dat schaamrood?
1686589397207.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
Tja, lang stilstaan bij warm weer met te dikke/benauwde kleding leidt tot flauwvallen, dat is al heel lang bekend.

Oh ja, Nederland staat trouwens in de fik blijkbaar.
30,3 kon ik nog net aan, maar bij 30,4 ging ik ook tegen de vlakte.
1686589397207.png
1658220410390.jpg

Misschien moeten ze het nog wat spannender maken door er plaatjes van dode bejaarden bij te plaatsen. Bejaarden die zijn gestorven door de hitte (en/of covid).

Do I want my cake and eat it?
- Yes!

WTF? We gaan segregatie weer invoeren?

Nog ff over de door dwangmatig doorgeslagen D66-dogma's ingegeven ver-Engelsing van het Hoger Onderwijs en wat het Nederland wel kost en helemaal niets oplevert, we subsidiëren Duitsland.

Biologische en psychologische feitenkennis en ervaring, die na jaren en jaren is opgebouwd.
Wordt gewoon zo eventjes door een stel idioten over boord gegooid. Totaal verbijsterend, ook qua gevolgen.
Dat zijn ook mensen die zo nu en dan in een stemhokje staan. :D

Based Korea is nu het meest Westerse land?

"Jullie films zijn gewoon kut, fl**ker op met je racisme"

:roflol:

Discrimineert hij nu filmmakers uit Hollywood?
Nee, Aziaten moeten wel racistisch zijn, want ze vinden onze diverse, gelijkheids- en inclusieve woke-films niet super geweldig.

Er is blijkbaar toch iets racistischer en meer doordrenkt van white supremacy dan oude witte mannen: Aziaten....

Terug
Naar boven