Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

De consequenties van "misgendering" en Katholicisme in het VK, draadje.

Of je ff binnen 3 dagen al je gebruikersnamen en wachtwoorden aan "offender manager" wil geven om togang te krijgen tot het internet.

Ik weet dat deze dame in het verleden ook in opspraak is geweest vanwege het verkondigen van Traditionele en Orthodoxe Katholieke standpunten, van dit geval ken ik niet de details.

"Non Crime Hate Incident", vast veel erger dan al die drill-rap en messen. Je snapt waarom Telfort en Rotherham konden gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
De wereld is knettergek aan het worden. Offender manager.

Als ie in mijn telefoon zou kijken zou ie een beroerte krijgen :roflol:.

• #2.463
Onder andere machtsongelijkheid, competitie, onaantastbaarheid van docenten en onderzoekers en genderstereotypering vormen een voedingsbodem voor het ontstaan en in stand houden van sociale onveiligheid.
Dus biologie gaan ze verbieden als vak?

Dus biologie gaan ze verbieden als vak?
Biologen hebben vrij recent ingezien waarom er in de natuur 2 seksen zijn en niet een ander getal zoals 0 of een heleboel. (Omdat dan 1 sekse mitochondriaal DNA doorgeeft en daardoor de samenwerking tussen DNA uit de mitochondriën en de celkern bij de nakomelingen goed verloopt.) Dit zal de lgbtqia+ gemeenschap niet accepteren.

Biologen hebben vrij recent ingezien waarom er in de natuur 2 seksen zijn en niet een ander getal zoals 0 of een heleboel. (Omdat dan 1 sekse mitochondriaal DNA doorgeeft en daardoor de samenwerking tussen DNA uit de mitochondriën en de celkern bij de nakomelingen goed verloopt.) Dit zal de lgbtqia+ gemeenschap niet accepteren.

De lgbtqia+ gemeenschap wil doorgaans van geen wetenschap horen, maar dat is helaas heel normaal voor activistische drammers.

De lgbtqia+ gemeenschap wil doorgaans van geen wetenschap horen, maar dat is helaas heel normaal voor activistische drammers.
Het is anders heel duidelijk, je bent een vrouw of een man, of een misbaksel. Objectief gezien dan, zonder vooroordeel.

• #2.469
Daarom lopen er ook zoveel (blanke) vrouwen en soy boys tussen die activisten.

Hmm

Wie had dat gedacht, dat de Woke ideologie zowels rechts, christelijk als moslim aan dezelfde kant zou krijgen.

Hebben ze dus toch gelijk, woke zorgt voor verbinding... alleen niet op de manier die ze zelf voor ogen hadden.

Ik hoorde laatst trouwens dat thuisscholing in NL wèl toegestaan is.

Verder; We kunnen die lastpakken toch TQI+ noemen?

Maar, waarom moeten gays ook alweer belastingvoordelen krijgen die ik niet krijg? Ik dacht dat ze achter hun eigen deuren buttsex wilden hebben maar dat bleek toch weer niet genoeg.

Episode 2

Ik kannie meer

Net zoals die Duitsers die laatst met de treinstoring bij Amsterdam klaagden dat er geen informatie in het Duits werd verkondigd.
Dat vind ik bij een internationale trein wel iets anders. Belangrijk onderscheid: was de klacht "geen Duits" of "alleen Nederlands"?

Op (grote) stations en luchthavens verwacht je toch wel iets van Engels. En bij dit soort bijzonderheden ook wat rondlopend service-personeel.

Dat vind ik bij een internationale trein wel iets anders. Belangrijk onderscheid: was de klacht "geen Duits" of "alleen Nederlands"?

Op (grote) stations en luchthavens verwacht je toch wel iets van Engels. En bij dit soort bijzonderheden ook wat rondlopend service-personeel.
Als de Duitsers daar zelf mee beginnen wil ik er over nadenken.

Binnen europa gewoon de taal van het land en Engels, probleem opgelost.

Dan hoef je niet een Fransman te vragen Nederlands to spreken op een Duits station bij de trein onderweg naar Italie...

Terug
Naar boven