Voor de Engelse, Nederlandse en Scandinavische toerist werkt dat.Binnen europa gewoon de taal van het land en Engels, probleem opgelost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de Engelse, Nederlandse en Scandinavische toerist werkt dat.Binnen europa gewoon de taal van het land en Engels, probleem opgelost.
Waarom zou de rest niet in staat zijn om Engels te leren?Voor de Engelse, Nederlandse en Scandinavische toerist werkt dat.
Ze doen het in elk geval niet.Waarom zou de rest niet in staat zijn om Engels te leren?
Duitsers herinneren zich nog dat in een groot deel van Europa DuitsAls de Duitsers daar zelf mee beginnen wil ik er over nadenken.
Het lukt veel Amerikanen en Britten al amper...Waarom zou de rest niet in staat zijn om Engels te leren?
Ja, en het Spaans, Portugees en eigenlijk Italiaanse en Frans zijn ook wereldtalen.Duitsers herinneren zich nog dat in een groot deel van Europa Duitsde führeen voer-taal was.
Kijk je teveel MotoGP?Ja, en het Spaans, Portugees en eigenlijk Italiaanse en Frans zijn ook wereldtalen.
Nee
Latijn, dat is de wereldtaal.Ja, en het Spaans, Portugees en eigenlijk Italiaanse en Frans zijn ook wereldtalen.
Een beetje Romein (zoals Julius) sprak liever Grieks.
Cato de Oudere begs to differ...Een beetje Romein (zoals Julius) sprak liever Grieks.
Ik spreek ook liever Latijn, maar Engels gaat me eveneens beter af.Cato de Oudere begs to differ...
Een beetje D66er spreekt ook liever Engels.
Wat denk je zelf

Het "trickle-down economics" uit de Reaganomics?