AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581

Wat een achterlijk land leven we ook in. Bedenk dat er veel van dit soort mafkezen vrij rondlopen door ons rechtssysteem.

1687336512515.png

Bijlagen

• 1687336512515.png
    1687336512515.png
    760,5 KB · Weergaven: 18
  • Like
Waarderingen: Boca

Wat een achterlijk land leven we ook in. Bedenk dat er veel van dit soort mafkezen vrij rondlopen door ons rechtssysteem.

In tegenstelling tot anderen, vind ik dit soort gebeurtenissen wél te bevatten.
Hoe in en in treurig ook, het is gewoon een kwestie van oorzaak-gevolg vanuit het "systeem".

• #2.585
Of naakt in een kamer gevuld met zout gooien, tot ie sterft. Samen met de verantwoordelijken die hem vrij hebben gelaten.

Laatst bewerkt:
Als je dit daar onder kan schuiven kan je het “systeem” overal wel de schuld van geven.
Ik ben ook niet van het "haat aan 't systeem" maar de tekst geeft toch duidelijk weer dat er iets mis gaat hier? De beste man is in NL, UK en Curaçao meerdere keren opgepakt wegens gewelddadige delicten waar zelfs gezegd wordt hem nooit meer vrij te laten in de UK en in Curaçao durft niemand hem op te sluiten. Vervolgens is er 1 of andere debiel in ons mooie landje die denkt ach, 19 keer is scheepsrecht, nu gaat het vast goed met deze arme man. Resultaat? Een daadwerkelijk onschuldig meisje dood. En zelfs nu staat er dat de man volgens ooggetuigen een "wat verwarde indruk maakte" dus dat wordt weer TBS en over een paar jaar het volgende geval.

Zeker niet, hoe kom je daar nou bij?

Maar in dit soort gevallen dus wel, uitgaande van de informatie in het artikel.
Door de post van @TallAndSmal lees ik je vorige post nu anders.

Als je bedoelt dat het systeem gefaald heeft de maatschappij te beschermen geef Ik je gelijk, maar in eerste instantie las ik het alsof je bedoelde dat zijn handelen een oorzaak-gevolg was vanuit het systeem.

Door de post van @TallAndSmal lees ik je vorige post nu anders.
@TallAndSmal verwoord het mooi kernachtig inderdaad.

Als je bedoelt dat het systeem gefaald heeft de maatschappij te beschermen geef Ik je gelijk, maar in eerste instantie las ik het alsof je bedoelde dat zijn handelen een oorzaak-gevolg was vanuit het systeem.

Nee, dat hij überhaupt (weer) op deze manier heeft KUNNEN handelen is het gevolg van systeem-falen.

• #2.591
En daarom moeten we de verantwoordelijken in het systeem ook straffen.

Linkse rechters die “mensen” kans op kans blijven geven. Je gunt bijna dat een dochter van zo een rechter eens van dr fiets wordt getrokken het bos in.

Vond ik wat van. Frankrijk?

Vond ik wat van. Frankrijk?

Wel bizar hoe compleet niet-zelfredzaam mensen ook zijn. Je bent oud, hebt je kleinkind bij je en ziet een zwarte met 2 verschillende "schoenen" aan je observeren en ipv ook maar iets te doen blijf je eerst 5 minuten kijken. Ik snap dat niet iedereen zo'n magere lat z'n nek kan breken maar je kunt toch in ieder geval een beetje rap die deur dicht doen als die gast nog op afstand is?

Wel bizar hoe compleet niet-zelfredzaam mensen ook zijn. Je bent oud, hebt je kleinkind bij je en ziet een zwarte met 2 verschillende "schoenen" aan je observeren en ipv ook maar iets te doen blijf je eerst 5 minuten kijken. Ik snap dat niet iedereen zo'n magere lat z'n nek kan breken maar je kunt toch in ieder geval een beetje rap die deur dicht doen als die gast nog op afstand is?
Zal wel dakloos zijn. Ik had een screenshot gemaakt als vader en net zo lang rondjes gereden tot ik hem vond en dan ging ik met plezier zitten voor het doodrijden van die gast, zonder twijfel of 2x nadenken.

Misschien ligt het aan mij, maar ik ben vooral ook teleurgesteld in de hond die aan het eind ook even komt kijken. :emo:

Zal wel dakloos zijn. Ik had een screenshot gemaakt als vader en net zo lang rondjes gereden tot ik hem vond en dan ging ik met plezier zitten voor het doodrijden van die gast, zonder twijfel of 2x nadenken.
Schijnt een "vluchteling" te zijn las ik ergens anders. Verder mee eens, voor sommige dingen ga je met een lach op je gezicht de gevangenis in. Dit zou er 1 van zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar ik ben vooral ook teleurgesteld in de hond die aan het eind ook even komt kijken. :emo:
Een labrador doet echt helemaal niks, op een enkele uitzondering na haha.

Hoop altijd dat dit soort beelden mensen aanzet tot in ieder geval een beetje situational awareness maar liever nog op een beetje voorbereiding. Een oude vrouw zal niet veel hebben aan een vechtsport uiteraard maar al heb je maar iets dat gruwelijk veel herrie maakt maak je in ieder geval al een beetje kans dat zo'n bafaap oprot.

Terug
Naar boven