Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Maat als een onderneming kinderkleding op de markt wilt brengen zonder het te categoriseren op geslacht moet dat ook kunnen.

Ik weet nog dat mij zoontje net 1 jaar was en hey was toen bloedheet. Maar rondlaten kruipen zonder romper was geen goed idee ivm vieze luiers die dan vanzelf uitgingen. Zijn rompertjes hadden korte mouwen en ik wist dat mijn dochter ze had met spaghettibandjes, dus had ik daar weer een setje van gekocht, maar hij mocht van mijn vrouw geen meisjes romper aan.
Lol wat is dat nou weer voor onzin.,:roflol: alsof een kind van die leeftijd dat door heeft

Deuteronomium 22:5:
"Het kleed van een man zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken..."
Dus al die Schotse Highlanders zullen eeuwig branden?

In die tijd droegen mannen jurken.
De kleding van mannen en vrouwen leek zelfs op elkaar, maar dat is irrelevant voor de uitleg naar en in onze tijd.

Zelfs in Reformatorische kring bestaat hier meer nuance over dan zo'n uitspraak.
:p

Wel beter voor de balletjes wat frisse wind.

Of ballen, wil niet discrimineren.

• #2.627
Volgens mij is een kilt alleen mannenkleding?

Het gaat om kleding naar functie en/of in cultuurhistorische context.
Blijft een rok.

Ik kan mijn jurk plots Garlack the destroyer of worlds noemen en allerlei doodskoppen erop tekenen. Heel stoer enzo, maar het blijft een jurk.

Blijft een rok.

Ik kan mijn jurk plots Garlack the destroyer of worlds noemen en allerlei doodskoppen erop tekenen. Heel stoer enzo, maar het blijft een jurk.
Het is niet het punt of iets een rok, jurk, broek, tuniek of kimono is, het punt is of het mannen- of vrouwenkleding is. Een kilt is mannenkleding en is als zodanig duidelijk herkenbaar.

Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik strooi gewoon graag met de Schrift.

• #2.631

Italiaanse, Spaanse en Japanse motorcoureurs dragen tegenwoordig ook vaak roze.
Chocolademelk was iets voor mannelijke krijgers
Oorspronkelijk komt de chocoladedrank uit Midden- en Zuid-Amerika, waar hij populair was bij de Maya’s, Olmeken en Azteken.
Nog steeds.

Italiaanse, Spaanse en Japanse motorcoureurs dragen tegenwoordig ook vaak roze.
De meest mannelijke kranten: Financial Times en La Gazetta della Sport worden ook op roze papier afgedrukt.

• #2.635
Maar waarom moeten ze allemaal ook direct als echte fl**kers uit hun ogen kijken en zo nichterig lopen en praten? Dat deed je ervoor ook niet. Doe normaal en je zult zien dat 90% van de mensen het geen reet interesseert.
Dat doen ze niet allemaal. Ik ken er een paar die echt totaal niet zo zijn.

@Arminius bijvoorbeeld.

Het is niet het punt of iets een rok, jurk, broek, tuniek of kimono is, het punt is of het mannen- of vrouwenkleding is. Een kilt is mannenkleding en is als zodanig duidelijk herkenbaar.

Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik strooi gewoon graag met de Schrift.
Dus als we lang genoeg wachten en woke de norm wordt zal mannen- en vrouwenkleding evolueren.

Terug
Naar boven