Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Misschien ligt het aan mij, maar ik ben vooral ook teleurgesteld in de hond die aan het eind ook even komt kijken. :emo:

Er was een jaar geleden bij ons iets, er stond ineens een kerel bij het voorraam die bij ons naar binnen wou klimmen tegen de schemering, gewoon een blanke jongen van 25.
Luister, hij had echt zwaar geluk dat de hond uitgleed met het op de vensterbank springen anders had hij echt een zwaar probleem gehad, ik kon het beest net terugtrekken( Amerikaanse Staff)
Bleek dat het een vriend van de buurjongen was die met elkaar hadden afgesproken en hij had zich vergist in het huis🤣

Dat foutje had hem bijna heel duur komen te staan, dat besefte hij zelf ook. Hij stond met zn knieën te knikken🤣
En dan hangen er ook gewoon bordjes bij het voor en achterraam met " pas op, waakhond"

Een goede waakhond is goud waard en werkt 100% preventief!

Er was een jaar geleden bij ons iets, er stond ineens een kerel bij het voorraam die bij ons naar binnen wou klimmen tegen de schemering, gewoon een blanke jongen van 25.
Luister, hij had echt zwaar geluk dat de hond uitgleed met het op de vensterbank springen anders had hij echt een zwaar probleem gehad, ik kon het beest net terugtrekken( Amerikaanse Staff)
Bleek dat het een vriend van de buurjongen was die met elkaar hadden afgesproken en hij had zich vergist in het huis🤣

Dat foutje had hem bijna heel duur komen te staan, dat besefte hij zelf ook. Hij stond met zn knieën te knikken🤣
En dan hangen er ook gewoon bordjes bij het voor en achterraam met " pas op, waakhond"

Een goede waakhond is goud waard en werkt 100% preventief!

Tja, dan hebben we met dat boomertje van mijn dochter duidelijk de verkeerde keuze gemaakt. :rolleyes:

Die springt altijd (letterlijk!)in mijn armen als een bang klein kind, als hij ergens door geschrokken of geïntimideerd is.
En dan mag papa het weer opknappen :D

Wel bizar hoe compleet niet-zelfredzaam mensen ook zijn. Je bent oud, hebt je kleinkind bij je en ziet een zwarte met 2 verschillende "schoenen" aan je observeren en ipv ook maar iets te doen blijf je eerst 5 minuten kijken. Ik snap dat niet iedereen zo'n magere lat z'n nek kan breken maar je kunt toch in ieder geval een beetje rap die deur dicht doen als die gast nog op afstand is?
Maar dan denken misschien dat je racistisch bent en datis uiteindelijk het ergste wat je in deze tijden kan overkomen.
:trollfacex:

Dit draadje biedt een goede uitleg van het gedraai waarmee "woke" de boel belazert: niet kloppende vergelijkingen, dingen uit context trekken, of juist in een andere co text plaatsen.

Uiteindelijk gaat dit ten koste van vrouwen, want in plaats van het erover te hebben dat de zusjes Williams fenomenale tennisspeelsters zijn, moeten we het er nu over hebben dat ze bij de mannen nog niet in de top 200 zouden staan. Dat team USA, maar die vragen er zelf om, misschien wel wereldkampioen zijn, maar dat ze van wat puberjongens op staatsniveau of van wat redelijk fitte amateurs kansloos van de mat gespeeld worden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.606
Het is inmiddels algemeen bekend dat iedereen die woke is meerdere psychische stoornissen heeft.

Dit draadje biedt een goede uitleg van het gedraai waarmee "woke" de boel belazerd: niet kloppende vergelijkingen, dingen uit context trekken, of juist in een andere co text plaatsen.

Uiteindelijk gaat dit ten koste van vrouwen, want in plaats van het erover te hebben dat de zusjes Williams fenomenale tennisspeelsters zijn, moeten we het er nu over hebben dat ze bij de mannen nog niet in de top 200 zouden staan. Dat team USA, maar die vragen er zelf om, misschien wel wereldkampioen zijn, maar dat ze van wat puberjongens op staatsniveau of van wat redelijk fitte amateurs kansloos van de mat gespeeld worden.

Nog een mooi draadje hierover:
- Transvrouw die het achteraf niet eerlijk vindt;
- Gecancelde tennisster vanwege uitspraken over oneerlijk, was zo progressief dat ze een transcoach in dienst had.

Het is inmiddels algemeen bekend dat iedereen die woke is meerdere psychische stoornissen heeft.
Dat is even ongenuanceerd als de "professionele" wokies en dat vind ik jammer. Het is wel dezelfde reactie die de drammers bij mij oproepen. Als het transfoob is on voorzichtig met medicatie en operatie te zijn en als het transfoob is om vrouwensport eerlijk te willen houden dan denk ik ook: prima, dan maar transfoob en bekijk het maar helemaal met je onzin.

Als iemand transseksueel blijkt en een transitie ondergaat, in een beperkt aantal gevallen is dat voor zover ik kan overzien gewoon zo, is dat, voor mij, iets heel anders als iemand met een penis in vrouwenkleding die overal de kleedkamer of gevangenis in moet en mee moet doen als vrouw bij (top)sport of sport waar dat een groot verschil maakt of gevaarlijk is.

• #2.609
Dat is even ongenuanceerd als de "professionele" wokies en dat vind ik jammer.
Oja? Postte er niet laatst iemand een artikel hier waaruit die bewering bleek?

Niet alles hoeft altijd genuanceerd te zijn. Wokies zijn batshit crazy. De hele gedachtegang van die mensen is skitzo.

Iemand die transseksueel is heeft ook flink wat steken los in zijn hoofd, anders besluit je niet van gender te wisselen. Iemand die wel goed bij zijn hoofd is snapt ook dat dat niet eens mogelijk is.

Maar be my guest, hou lekker de nuance erin. Voor mij zijn het allemaal gekkies die ze zouden moeten afvoeren in dwangbuizen. Al die transtherapeuten die op kinderen inpraten en dokters die ze hormoontherapie voorschrijven en chirurgie uitvoeren zouden ze allemaal een gratis vakantie met Poch Airlines moeten geven.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ging dat artikel erover dat "woke" mensem trekt die graag hun wil opleggen aan anderen en dat die "wil" even makkelijk conservatief orthodox christelijk zou kunnen zijn?

Of was het dat artikel dat het vaker voorkomen van psychische klachten bij met name white liberals en dan in het bijzonder vrouwen zag?

Hoe het ook zij, voor mensen die transseksueel zijn en/of denken dat te zijn, vind ik het zonde dat ze niets meer dan een speelbal worden in een strijd tussen progressief en conservatief.

Niet alles hoeft altijd genuanceerd te zijn. Wokies zijn batshit crazy. De hele gedachtegang van die mensen is skitzo.

Iemand die transseksueel is heeft ook flink wat steken los in zijn hoofd, anders besluit je niet van gender te wisselen. Iemand die wel goed bij zijn hoofd is snapt ook dat dat niet eens mogelijk is.

Maar be my guest, hou lekker de nuance erin. Voor mij zijn het allemaal gekkies die ze zouden moeten afvoeren in dwangbuizen. Al die transtherapeuten die op kinderen inpraten en dokters die ze hormoontherapie voorschrijven en chirurgie uitvoeren zouden ze allemaal een gratis vakantie met Poch Airlines moeten geven.
Zo heel ver zitten we niet van elkaar hoor!

Met name niet als het over kinderen gaat. Al helemaal niet omdat een meerderheid van die kinderen later zich identificeert als homosexueel en daar prima mee kan leven.

Misschien reageer ik ook wel zo op jou omdat een dergelijke reactie vaak gebruikt wordt om de discussie dood te slaan met uitspraken over -ismes en -fobiën.

Hoe het ook zij, voor mensen die transseksueel zijn en/of denken dat te zijn, vind ik het zonde dat ze niets meer dan een speelbal worden in een strijd tussen progressief en conservatief.
Eens.

Dat iemand besluit van gender te willen veranderen, lekker boeiend. Mooi dat 't kan. Druk 't alleen de rest van de wereld niet door z'n strot. Dus zeik niet over de term "goedemorgen dames en heren" in een trein of jongenskleding in de Hema. Doe je ding, verander je leuter in een doos en houd je bek gewoon. Ik weet zo goed als zeker dat 't gros van de mensen er dan lang niet zo moeilijk over zou doen. Maar ga niet je leuter in een badpak vouwen om vervolgens bij het vrouwenzwemmen mee te kunnen doen.

Zelfde voor homo's. Prima, echt geen moeite mee. Maar waarom moeten ze allemaal ook direct als echte fl**kers uit hun ogen kijken en zo nichterig lopen en praten? Dat deed je ervoor ook niet. Doe normaal en je zult zien dat 90% van de mensen het geen reet interesseert.

• #2.614
Welke overtuiging moet je hebben om niet batshit crazy te zijn? :D
Als je graag andere mensen opeet ben je batshit crazy. Dat wilt niet zeggen dat alle mensen die niet kannibaal zijn per definitie niet batshit crazy zijn.

Het gaat dus niet om welke overtuiging(en) je wel moet hebben, maar om welke je niet moet hebben.

Maat als een onderneming kinderkleding op de markt wilt brengen zonder het te categoriseren op geslacht moet dat ook kunnen.

Ik weet nog dat mij zoontje net 1 jaar was en hey was toen bloedheet. Maar rondlaten kruipen zonder romper was geen goed idee ivm vieze luiers die dan vanzelf uitgingen. Zijn rompertjes hadden korte mouwen en ik wist dat mijn dochter ze had met spaghettibandjes, dus had ik daar weer een setje van gekocht, maar hij mocht van mijn vrouw geen meisjes romper aan.

Maat als een onderneming kinderkleding op de markt wilt brengen zonder het te categoriseren op geslacht moet dat ook kunnen.

Ik weet nog dat mij zoontje net 1 jaar was en hey was toen bloedheet. Maar rondlaten kruipen zonder romper was geen goed idee ivm vieze luiers die dan vanzelf uitgingen. Zijn rompertjes hadden korte mouwen en ik wist dat mijn dochter ze had met spaghettibandjes, dus had ik daar weer een setje van gekocht, maar hij mocht van mijn vrouw geen meisjes romper aan.
Je vrouw heeft gelijk in deze.

Deuteronomium 22:5:
"Het kleed van een man zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken..."

Volgers van dit topic zullen wel bekend zijn met de "luikjes" van Sander.

Terug
Naar boven