XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

2018: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2019: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2020: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2021: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2022: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2023: We kunnen de capaciteit niet aan, tickets worden 30% duurder.

Fucking r**ards :roflol:

Ja precies dit dus en dan heeft D66 sinds december ook al een destructieve tentakel in de treinerij dankzij koolmeesje.

"Kedekkedeng, kedekkedeng, toet-toet
Ik kom op plaatsen, waar ik nooit had mogen zijn"

Ik heb vaak genoeg in mijn leven gezien hoe slecht mensen met de spullen van anderen om gaan, dus van mijn auto blijft iedereen met zijn fikken af. Pak die van Steks maar.

Wat is dit nu: islamitische immigranten die het opnemen voor West-Europa, kunnen we het niet een beetje overzichtelijk houden?

Lovely!

• Haha
Waarderingen: Pren

Het idee van duurder in de spits is niet nieuw, weet u wie er ook al mee kwam?

Alsof je voor je lol in een overvolle intercity gaat zitten.

Mensen reizen in de spits omdat alles om 8-9 uur van start gaat...

Dat 'buiten de spits reizen' concept is echt bedacht door de zelfde groep die denkt dat een winkelier ook thuis kan werken.

Alsof je voor je lol in een overvolle intercity gaat zitten.

Mensen reizen in de spits omdat alles om 8-9 uur van start gaat...

Dat 'buiten de spits reizen' concept is echt bedacht door de zelfde groep die denkt dat een winkelier ook thuis kan werken.
Maat zou iedereen er ook overvallen als de spits evenduur blijft en een kaatje buiten de spits goedkoper wordt?

Het idee van duurder in de spits is niet nieuw, weet u wie er ook al mee kwam?
Corrigeer me als ik het mis heb, ik heb niet alle details helder in beeld.
Was het niet zo dat het eerdere idee was om reizen buiten de spits goedkoper te maken in plaats van in de spits duurder?

Corrigeer me als ik het mis heb, ik heb niet alle details helder in beeld.
Was het niet zo dat het eerdere idee was om reizen buiten de spits goedkoper te maken in plaats van in de spits duurder?
Ik sluit niet uit dat het zo is gepresenteerd, maar hoe zou dat er na een paar jaar uitzien?

Ik sluit niet uit dat het zo is gepresenteerd, maar hoe zou dat er na een paar jaar uitzien?
Van wat ik me kan herinneren is dit eerst wel degelijk ingevoerd (goedkoper buiten de spits)
Dat was in de jaren '90.
Wat je daarna zag was het geleidelijk weer afbrokkelen, doordat allerlei kortingen teruggeschroefd en verminderd werden.

Dat deden ze o.a. doordat de tijdspanne onder de noemer spitsuren werd verruimd en de periode dat je mocht spreken van daluren werd steeds korter daardoor.
Mooie manier om te kunnen zeggen dat buiten de spits rijden nog steeds goedkoper is, maar niemand die er nog effectief gebruik van kom maken.
Afgezien van bejaardenuitjes en werkelozenfeestjes e.d.

Terug
Naar boven