- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat nou als je een webshop vanuit huis hebt?Alsof je voor je lol in een overvolle intercity gaat zitten.
Mensen reizen in de spits omdat alles om 8-9 uur van start gaat...
Dat 'buiten de spits reizen' concept is echt bedacht door de zelfde groep die denkt dat een winkelier ook thuis kan werken.
Hoe zijn dit toch aaaaltijd van die rifapen? Kan beter niet naar dit soort shit kijken want ik word er langzamerhand racistisch van.![]()
GeenStijl: ZoekZoek. Tuig tuigt vader af voor ogen kinderen
En ze rijden nog over het fietspad ookwww.geenstijl.nl
Zo pak je dat aan, zie 3e filmpje:Hoe zijn dit toch aaaaltijd van die rifapen? Kan beter niet naar dit soort shit kijken want ik word er langzamerhand racistisch van.
Hoe zijn dit toch aaaaltijd van die rifapen? Kan beter niet naar dit soort shit kijken want ik word er langzamerhand racistisch van.
Alleen transvrouwen met groen haar zijn aantrekkelijk, anders ben je een mysogyne, transfobe racist.
Eva Vlaar, je kunt 't met d'r opvattingen eens zijn of niet maar t is wel een ontzettend knappe meid.
Van het gebruik van womyn word ik ook bijzonder ongemakkelijk, ik weet niet wat het zijn, maar ik houd me er liever verre van.rightoids? Dan ben je toch al af als je zulke hypermoderne deugwoordjes gebruikt.
Van het gebruik van womyn word ik ook bijzonder ongemakkelijk, ik weet nietwat het zijn,maar ik houd me er liever verre van.
Alleen als je het progressieve mensenhatende deugnieuws brengt, ben je een goede journalist.
Nu spendeer ik er de laatste tijd redelijk veel, om niet te zeggen te veel (of: teveel?) tijd, maar je krijgt alleen te zien van wie je volgt of wat volgens het algoritme bij je past.Ik zou echt geen tijd kunnen doorbrengen op twitter zoals jij dat doet. Het deuggehalte is daar echt extreem volgens mij. Zou spontaan neurotische en ongecontroleerde spier spasmes ontwikkelen op Twitter.
Maar jij bent diep van binnen ook links en woke.Nu spendeer ik er de laatste tijd redelijk veel, om niet te zeggen te veel (of: teveel?) tijd, maar je krijgt alleen te zien van wie je volgt of wat volgens het algoritme bij je past.
Als daar deugdrammen bij zit is het omdat mensen die ik volg dat citeren en er kritiek op hebben.