- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Hey, die hebben ook al last van “Antwerpse jongeren”
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, dat is best raar.Wat raar dat de Afd daar in opkomst is.
Merkel heeft bloed aan dr handen.
Ja en? De mensen best wat er speelt in het land. Duitsland is er niet prettiger op geworden de laatste jaren.Klopt, dat is best raar.
De populariteit van AfD is het grootst in de voormalige DDR, de top 5 van verkiezingsuitslagen in de deelstaten. Daar wonen nu net de minste Nieuwe Duitsers.

Ik zeg nergens dat het van gister is. Maar als dit al in 2014 zo was, moet je nagaan hoe het er gister was.Filmpje is al uit 2014?
![]()
GeenStijl: Golf van zwembadterreur overspoelt AVONDLAND
NEE-derland, """België""", de voormalige Franse kolonie Frankrijk en Germoney. Bij gebrek aan nieuwe beelden, onderstaand maar even het klassieke sfeerbeeld uit 2014, Neukölln.www.geenstijl.nl
Ze geven geen f**k, daar in Neukölln![]()
Soms vraag ik me wel af of we de burgeroorlog in europa nog mee gaan maken.
![]()
Arrestatie van verwarde man in Bunschoten-Spakenburg leek wel een filmset
Bij een woning aan de Middelzate in Bunschoten-Spakenburg hawww.vkmag.com

![]()
Arrestatie van verwarde man in Bunschoten-Spakenburg leek wel een filmset
Bij een woning aan de Middelzate in Bunschoten-Spakenburg hawww.vkmag.com

Verschrikkelijk die Brexit.‘Onwerkbaar, schandelijk en beschamend voor Groot-Brittannië’, zo omschreef Jenny Jones van de Groene Partij dinsdagochtend de wet die ze de hele nacht had geprobeerd tegen te houden. Meerdere leden van het Hogerhuis deden pogingen tot aanpassingen, bijvoorbeeld om het opsluiten van kinderen te beperken, maar de omstreden Illegal Migration Bill werd na een lange nacht discussiëren zonder wijzigingen aangenomen.
Sterf anders gewoon eens even holistisch.De president hint, met het oog op de Nederlandse verkiezingen, op meer financiering. „Ik denk dat het een traject is dat niet zal eindigen bij de 200 miljoen. Slavernijverleden is maar een onderdeel. Straks komt ook nog het koloniale verleden, we hebben de inheemse bevolking en de nazaten van contractarbeiders. We gaan het holistisch benaderen.”