Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Wat raar dat de Afd daar in opkomst is.
Merkel heeft bloed aan dr handen.
Klopt, dat is best raar.

De populariteit van AfD is het grootst in de voormalige DDR, de top 5 van verkiezingsuitslagen in de deelstaten. Daar wonen nu net de minste Nieuwe Duitsers.

Klopt, dat is best raar.

De populariteit van AfD is het grootst in de voormalige DDR, de top 5 van verkiezingsuitslagen in de deelstaten. Daar wonen nu net de minste Nieuwe Duitsers.
Ja en? De mensen best wat er speelt in het land. Duitsland is er niet prettiger op geworden de laatste jaren.

1689329591338.jpg

Mmmmm

Soms vraag ik me wel af of we de burgeroorlog in europa nog mee gaan maken.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.908
Filmpje is al uit 2014?

Ze geven geen f**k, daar in Neukölln :trollface:
Ik zeg nergens dat het van gister is. Maar als dit al in 2014 zo was, moet je nagaan hoe het er gister was.

En hoe het er over 20 jaar is.

• Like
Waarderingen: Boca
Filmpje kwam mij ook bekend voor maar kan er toch graag weer kwaad om worden.

Sterke dakgoot wel nu ik het nog een keer zie :lol:

• #2.916
‘Onwerkbaar, schandelijk en beschamend voor Groot-Brittannië’, zo omschreef Jenny Jones van de Groene Partij dinsdagochtend de wet die ze de hele nacht had geprobeerd tegen te houden. Meerdere leden van het Hogerhuis deden pogingen tot aanpassingen, bijvoorbeeld om het opsluiten van kinderen te beperken, maar de omstreden Illegal Migration Bill werd na een lange nacht discussiëren zonder wijzigingen aangenomen.
Verschrikkelijk die Brexit.

Veel verwarde mensen in vissersdorpen

• #2.918

Blijkbaar een achterlijke nieuwe trend.

Alles voor de likes. Van mij mag alles wat met social media te maken heeft zo de prullenbak in. Hele generaties gaan naar de t*ring en generatie Z heeft vast het voortouw genomen.

• #2.920
De president hint, met het oog op de Nederlandse verkiezingen, op meer financiering. „Ik denk dat het een traject is dat niet zal eindigen bij de 200 miljoen. Slavernijverleden is maar een onderdeel. Straks komt ook nog het koloniale verleden, we hebben de inheemse bevolking en de nazaten van contractarbeiders. We gaan het holistisch benaderen.”
Sterf anders gewoon eens even holistisch.

Terug
Naar boven