AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Vroeger stonden de Britten bekend als pauper volk, tegenwoordig doet de Nederlander aardig z'n best die plek over te nemen. Je zou zo 1 toch invalide trappen.

El Arenal Mallorca is een groot pauper gebied.
Nl, Belgen, Engelsen, Duitsers, Fransen noem maar op misdragen zich daar.

In Amsterdam klieren jongelui ook vaak. Gisteren bv. op de Nescio fietsbrug stonden 2 jongens erg in de weg, 1 keek me uitdagend aan. Ik kon er nog wel net langs, dus alleen "kutten" tegen ze gezegd. Even later haalden ze me allebei in op hun brommers en 1 deed toen een noodstop net toen hij me ingehaald had, met de bedoeling dat ik op hem zou botsen. Helaas voor hem botste alleen zijn maatje op hem die vlak achter hem reed. Ze wisten niet dat ze ontsnapt waren aan paar harde stompen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.927
It's a jungle out there.

In Amsterdam klieren jongelui ook vaak. Gisteren bv. op de Nescio fietsbrug stonden 2 jongens erg in de weg, 1 keek me uitdagend aan. Ik kon er nog wel net langs, dus alleen "kutten" tegen ze gezegd. Even later haalden ze me allebei in op hun brommers en 1 deed toen een noodstop net toen hij me ingehaald had, met de bedoeling dat ik op hem zou botsen. Helaas voor hem botste alleen zijn maatje op hem die vlak achter hem reed. Ze wisten niet dat ze ontsnapt waren aan paar harde stompen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Gewoon een flinke bulk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.932

Waarom de f**k zou iemand op het asfalt gaan liggen? Laat staan 10 minuten? Achterlijk artikel weer op RTLnieuws.

Werkt wel goed tegen die Just Stop Oil idioten.

Zag dit fragment laatst voorbij komen en mensen denken dat dit een serieuze mening is.

Helen Pluckrose is een held.

Richard Baldwin (borrowed identity) (2018). "Who Are They to Judge? Overcoming Anthropometry and a Framework for Fat Bodybuilding". Fat Studies. 7 (3): i–xiii. doi:10.1080/21604851.2018.1453622. (Retracted)

Zie ook: "Grievance Studies Affair".

• Like
Waarderingen: Pren
Om de rechten van vrouwen in kleedkamers beter te beschermen (tegen vrouwen met p**mels) moeten we misschien iets van barrières hebben....

Toepasselijke emoticon met barrière: :headbang:

Om de rechten van vrouwen in kleedkamers beter te beschermen (tegen vrouwen met p**mels) moeten we misschien iets van barrières hebben....

Toepasselijke emoticon met barrière: :headbang:

Deze dame spreekt uit persoonlijke ervaring.

Een 'unfortunate incident' volgens de deugers?

Dus jezelf volduwen met eten is net zo "bodybuilding" als een gezond voedingspatroon en trainen in de gym? Eye opener, ik stop bij de GYM en ga naar de MAC.

Dus jezelf volduwen met eten is net zo "bodybuilding" als een gezond voedingspatroon en trainen in de gym? Eye opener, ik stop bij de GYM en ga naar de MAC.
Herhaling voor de mensen achterin: dit is Fake News.

Het is een fragment waarin ze uitlegt wat de inhoud was van een verzonnen paper dat zij met 2 anderen gepubliceerd kreeg in een "wetenschappelijk" tijdschrift. Voor zover je bij de "Slachtofferstudies", zeker met de "kwalitatieve methode", de 'lived experience', van wetenschap kan spreken.

Nogmaals, zie 'Grievance Studies Project' of 'Sokal Squared'.

Onlangs heeft een Britse wetenschapper een nepstudie gepubliceerd gekregen dat linkse politici met rechts hun billen afvegen en rechtse politici met links.

Daarbij hebben lang niet alle bodybuilders een gezond voedingspatroon.

Terug
Naar boven