- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
De DOJ, wat eist die eigenlijk van hun aankomende werknemers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua..? afkomst/illegaalheid/etc?De DOJ, wat eist die eigenlijk van hun aankomende werknemers?

Je doet alsof me dit verrast.
Klik jk naar zijn evolutie de afgelopen 10 jaar. Kijk naar de beslissingen die hij er door ramde en op welke manier.Als jij hier gaat beweren dat Harry Potter uit Canada een crypto-fascist is, dan ga je beter terug naar school.
Dat is inderdaad een goede nuancering. Ik heb zonet mijn opmerking wat genuanceerd.Fascisme is eigenlijk extreem nationalistisch, maar de term wordt vaak (mis)gebruikt voor overschrijdingen van autoriteit in het algemeen. Volgens mij is er niet echt een term voor zulke overschrijding specifiek uit tegenhangende ideologie?
En ik zou eigenlijk zeggen dat zulke generieke begrippen als autoritarisme en totalitarisme -wat het is- de negatieve connotatie missen. Alsof door onze cultuur etatisme op zich goed wordt bevonden en alleen onwenselijk is wanneer nationalisten het doen. Dat voor die negatieve connotatie dan maar naar de term fascisme wordt gegrepen.
Mij maakt het niet zo uit omdat de bedoeling meestal duidelijk is uit context, of een onderscheid tussen kleine- en hoofdletter F heeft wel wat.
Nee.
Dit gebeurd ook in Nederland, vorig jaar die dame die haar stiefzus doodstak in Den Bosch omdat ze haar broek aan had zonder het te vragen. Stak 50x op haar in dus gevalletje “ongeluk” is dan nvt.
88 messteken, ging om een broek maar dat staat er niet in en dat verhaal van die stemmen in haar hoofd is onzin.
88 messteken, ging om een broek maar dat staat er niet in en dat verhaal van die stemmen in haar hoofd is onzin.
Bouchra stak haar zus met 88 messteken dood: geen straf maar tbs | DTV Nieuws
Bouchra D. die haar zus vermoordde omdat ze ‘stemmen in haar hoofd had’, krijgt tbs met voorwaarden. Volgens de rechtbank lijdt Bouchra aan schizofrenie en is ze daarom niet strafbaar. Daarin gaat de rechtbank mee met het Openbaar Ministerie. Die had ook geen straf geëist, maar tbs met...dtvnieuws.nl
Dat laat me wel gelijk twijfelen aan schizofrenie,..maar goed.. tegenwoordig kan alles.De steekpartij werd door Bouchra gelivestreamd op Instagram.

Ze streamde het live en haar zus probeerde nog te vluchten naar de buren nadat ze al tientallen keer gestoken was en haar stiefzus rende haar achterna en stak haar in de hal bij de buren nogmaals tot ze dood was. Ook de hond vd buren had ze doodgestoken in haar rampage mode.Tf, ziek.. als ze écht in een psychose zat en schizofrenie heeft, is het natuurlijk wel erg maar TBS wel beter.
Dat laat me wel gelijk twijfelen aan schizofrenie,..maar goed.. tegenwoordig kan alles.
88.. niet normaal![]()
Ze streamde het live en haar zus probeerde nog te vluchten naar de buren nadat ze al tientallen keer gestoken was en haar stiefzus rende haar achterna en stak haar in de hal bij de buren nogmaals tot ze dood was. Ook de hond vd buren had ze doodgestoken in haar rampage mode.
Klinkt niet echt hetzelfdeDit gebeurd ook in Nederland, vorig jaar die dame die haar stiefzus doodstak in Den Bosch omdat ze haar broek aan had zonder het te vragen. Stak 50x op haar in dus gevalletje “ongeluk” is dan nvt.