XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Als jij hier gaat beweren dat Harry Potter uit Canada een crypto-fascist is, dan ga je beter terug naar school.
Klik jk naar zijn evolutie de afgelopen 10 jaar. Kijk naar de beslissingen die hij er door ramde en op welke manier.
Ik kan je misschien een stuk tegemoet komen en zeggen dat hij een verdoken fascist is of beter... Dat zijn methodes niet zouden misstaan in een fascistische staat.

Fascisme is eigenlijk extreem nationalistisch, maar de term wordt vaak (mis)gebruikt voor overschrijdingen van autoriteit in het algemeen. Volgens mij is er niet echt een term voor zulke overschrijding specifiek uit tegenhangende ideologie?

En ik zou eigenlijk zeggen dat zulke generieke begrippen als autoritarisme en totalitarisme -wat het is- de negatieve connotatie missen. Alsof door onze cultuur etatisme op zich goed wordt bevonden en alleen onwenselijk is wanneer nationalisten het doen. Dat voor die negatieve connotatie dan maar naar de term fascisme wordt gegrepen.

Mij maakt het niet zo uit omdat de bedoeling meestal duidelijk is uit context, of een onderscheid tussen kleine- en hoofdletter F heeft wel wat.
Dat is inderdaad een goede nuancering. Ik heb zonet mijn opmerking wat genuanceerd.

88 messteken, ging om een broek maar dat staat er niet in en dat verhaal van die stemmen in haar hoofd is onzin.

88 messteken, ging om een broek maar dat staat er niet in en dat verhaal van die stemmen in haar hoofd is onzin.

Tf, ziek.. als ze écht in een psychose zat en schizofrenie heeft, is het natuurlijk wel erg maar TBS wel beter.

De steekpartij werd door Bouchra gelivestreamd op Instagram.
Dat laat me wel gelijk twijfelen aan schizofrenie,..maar goed.. tegenwoordig kan alles.

88.. niet normaal :(

Tf, ziek.. als ze écht in een psychose zat en schizofrenie heeft, is het natuurlijk wel erg maar TBS wel beter.

Dat laat me wel gelijk twijfelen aan schizofrenie,..maar goed.. tegenwoordig kan alles.

88.. niet normaal :(
Ze streamde het live en haar zus probeerde nog te vluchten naar de buren nadat ze al tientallen keer gestoken was en haar stiefzus rende haar achterna en stak haar in de hal bij de buren nogmaals tot ze dood was. Ook de hond vd buren had ze doodgestoken in haar rampage mode.

Ze streamde het live en haar zus probeerde nog te vluchten naar de buren nadat ze al tientallen keer gestoken was en haar stiefzus rende haar achterna en stak haar in de hal bij de buren nogmaals tot ze dood was. Ook de hond vd buren had ze doodgestoken in haar rampage mode.

Zulke mensen mogen gewoon nooit het daglicht meer zien joh, in ieder geval niet buiten goed beveiligde hekken.

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven