DAN NIET HE
Zelf maar ff gedaan, volgens mij is de enige verdenking dat hij, ex houthakker, een kettingzaag had liggen. Goh.
Kan nergens vinden waarom die jongen verdacht wordt, maar goed, heb niet super veel gezocht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was het geen 16 jarig kind?Ik zag ergens voorbij komen dat een ex houthakker (60+ ergens) was aangehouden. Zoek ff op voor iedereen, zelf geen zin in. Dank.
Mooi. Schandalig dit![]()
Opgepakte fan is baan kwijt na jennen met afbeelding van overleden kankerpatiëntje, dader gebruikte cocaïne
Twee fans van het Engelse Sheffield Wednesday hebben zich de woede van het hele land op de hals gehaald. Het duo daagde op de tribune de supporters van Sunderland uit door een foto van Bradley Lowery te tonen. De superfan van Sunderland overleed op 6-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker...www.ad.nl
Hoe triest het ook is om zoiets te doen snap ik niet dat het strafbaar kan zijn of dat je er je baan door kwijt kunt raken.
Strafbaar is het niet denk ik, maar het zal de werkgever er vast om gaan dat ie niet zo'n type mens wil hebben. Ik had ooit een collega die voor bijna elk woord "kanker" zei. Echt 3 a 4 keer per zin. Is uiteindelijk ook ontslagen. Niet strafbaar, wel zeer ongewenst.Hoe triest het ook is om zoiets te doen snap ik niet dat het strafbaar kan zijn of dat je er je baan door kwijt kunt raken.
Als zo iemand het gezicht van je bedrijf is en hij staat opeens met zijn bek op de voorpagina van alle kranten en nieuws media.. tja.Hoe triest het ook is om zoiets te doen snap ik niet dat het strafbaar kan zijn of dat je er je baan door kwijt kunt raken.
Hagenees die in Amsterdam werkte?Strafbaar is het niet denk ik, maar het zal de werkgever er vast om gaan dat ie niet zo'n type mens wil hebben. Ik had ooit een collega die voor bijna elk woord "kanker" zei. Echt 3 a 4 keer per zin. Is uiteindelijk ook ontslagen. Niet strafbaar, wel zeer ongewenst.
Verschil is wel dat die collega dat (ook) onder werktijd doet. Aan de stap naar mensen ontslaan voor wat ze buiten werktijd doen mogen best wat stevigere voorwaarden hangen.Strafbaar is het niet denk ik, maar het zal de werkgever er vast om gaan dat ie niet zo'n type mens wil hebben. Ik had ooit een collega die voor bijna elk woord "kanker" zei. Echt 3 a 4 keer per zin. Is uiteindelijk ook ontslagen. Niet strafbaar, wel zeer ongewenst.
Is er dan nog een clausule voor het maximale aantal transities?![]()
Bij grote werkgevers is betaald verlof voor gendertransitie steeds gebruikelijker
Bij ten minste 25 grote bedrijven of bedrijfstakken in Nederland is gendertransitieverlof opgenomen in de cao of zijn er buiten de cao om afspraken gemaakt.nos.nl
Bij ons is er al eens iemand ontslagen geweest omdat ze exotische massages gaf in bijberoepVerschil is wel dat die collega dat (ook) onder werktijd doet. Aan de stap naar mensen ontslaan voor wat ze buiten werktijd doen mogen best wat stevigere voorwaarden hangen.
Staat kennelijk in ons contract dat zo'n zaken niet mogen.Een tweede baan mag hier ook niet zomaar.Bij ons is er al eens iemand ontslagen geweest omdat ze exotische massages gaf in bijberoepStaat kennelijk in ons contract dat zo'n zaken niet mogen.
Ze mocht gerust een tweede baan hebben of een bijberoep starten, maar ze mocht niet dat doen als tweede baan of in bijberoep. Ze vallen over de inhoud van de andere job.
Wat was de reden dat dat niet mocht?Ze mocht gerust een tweede baan hebben of een bijberoep starten, maar ze mocht niet dat doen als tweede baan of in bijberoep. Ze vallen over de inhoud van de andere job.
Omdat wij een "voorbeeldfunctie" hebben mogen wij zo'n zaken niet doen. Zou eens moeten kijken hoe het precies verwoord staat in ons contract.
Omdat wij een "voorbeeldfunctie" hebben mogen wij zo'n zaken niet doen. Zou eens moeten kijken hoe het precies verwoord staat in ons contract.
Edit:
Wees je ervan bewust dat een deelname aan of betrokkenheid bij politieke of levensbeschouwelijke activiteiten, het vertrouwen van de burger in de objectieve en loyale uitoefening van je job niet mogen schaden. Elke activiteit die de waardigheid van je job aantast, ze schade toebrengt of belemmert dat je je plichten kan vervullen, is hoe dan ook onverenigbaar met je rol als ambtenaar. Wil je naast je werk als ambtenaar nog andere activiteiten uitvoeren waar je inkomsten uithaalt, dan kan dat enkel als je een cumulmachtiging krijgt. Tot slot is het niet toegestaan om aan voormalige collega’s voordelen toe te kennen die gelinkt zijn aan de job die zij voorheen uitoefenden.

Het zijn niet mijn woordenDe dag dat Ambtenaren een voorbeeldfunctie hadden is echt al jaren geleden verstreken![]()