Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Zo erg is dat niet, Ik draag ook vaak een oranje Basic Fit rokje als ik daar train

Jim Carrey Omg GIF

Dit bericht staat hier al 5 min en er heeft zich nog niemand opgegeven als vrijwilliger om met jou een gepaste broek te gaan zoeken?
T forum is echt dood. Of rijp voor de psychiatrie
Ik was even snel een naaimachine aan het regelen zodat ik bij haar ter plekke een nauwsluitende jeans kan maken.

En nu worden mannen spijkerbroeken steeds meer als leggings gemaakt en komen we full circle.

Dat zal deels ook wel zo zijn, heb helaas nog nooit een broek gevonden die comfortabel zit rond m'n taille én benen/heupen/billen.

Dat probleem heb ik ook al mijn hele leven, in winkels wordt dat benoemd als: "u heeft een incourante maat".

De oplossing is een kleermaker die je maten opneemt, ze op patroon zet en maatwerkbroeken maakt.
Is wel wat duurder in beginsel, maar uiteindelijk scheelt het heel veel gedoe en ergernis.

Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoor :p Het is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent :roflol: want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).
Momjeans :kots:

Dat probleem heb ik ook al mijn hele leven, in winkels wordt dat benoemd als: "u heeft een incourante maat".

De oplossing is een kleermaker die je maten opneemt, ze op patroon zet en maatwerkbroeken maakt.
Is wel wat duurder in beginsel, maar uiteindelijk scheelt het heel veel gedoe en ergernis.
Vind dat wel heel wat voor iemand die haar kleren vrij snel weer beu is :p Koop nu jeans van fitjeans en dat is nog redelijk te doen, zit veel stretch in dus met wat gespring geraken m'n benen erin :roflol:
Jij hebt een gek beeld bij die term of? :p

Vind dat wel heel wat voor iemand die haar kleren vrij snel weer beu is :p Koop nu jeans van fitjeans en dat is nog redelijk te doen, zit veel stretch in dus met wat gespring geraken m'n benen erin :roflol:

Springfilmpje ipv trainingsfilmpje coming? 🤣

Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoor :p Het is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent :roflol: want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).
Iedere traditie is ooit begonnen. Je neemt mijn post aan @Steks, op vrijdag ook, nog steeds veel te serieus.

Ik zie liever jou in een strakke jeans en @Steks in een vormloze overall dan omgekeerd, zo ben ik dan ook wel weer.

Met jurken en rokjes heb je dat probleem niet. :D

Terug
Naar boven