Zo erg is dat niet, Ik draag ook vaak een oranje Basic Fit rokje als ik daar train
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo erg is dat niet, Ik draag ook vaak een oranje Basic Fit rokje als ik daar train
Ik was even snel een naaimachine aan het regelen zodat ik bij haar ter plekke een nauwsluitende jeans kan maken.Dit bericht staat hier al 5 min en er heeft zich nog niemand opgegeven als vrijwilliger om met jou een gepaste broek te gaan zoeken?
T forum is echt dood. Of rijp voor de psychiatrie
Dat zal deels ook wel zo zijn, heb helaas nog nooit een broek gevonden die comfortabel zit rond m'n taille én benen/heupen/billen.
MomjeansJa, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoorHet is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent
want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).

Zelfs ik draag skinnies.En nu worden mannen spijkerbroeken steeds meer als leggings gemaakt en komen we full circle.
Dat ziet er echt niet uit die skinny jeansEn nu worden mannen spijkerbroeken steeds meer als leggings gemaakt en komen we full circle.
Vind dat wel heel wat voor iemand die haar kleren vrij snel weer beu isDat probleem heb ik ook al mijn hele leven, in winkels wordt dat benoemd als: "u heeft een incourante maat".
De oplossing is een kleermaker die je maten opneemt, ze op patroon zet en maatwerkbroeken maakt.
Is wel wat duurder in beginsel, maar uiteindelijk scheelt het heel veel gedoe en ergernis.
Koop nu jeans van fitjeans en dat is nog redelijk te doen, zit veel stretch in dus met wat gespring geraken m'n benen erin 
Jij hebt een gek beeld bij die term of?

Springfilmpje ipv trainingsfilmpje coming? 🤣Vind dat wel heel wat voor iemand die haar kleren vrij snel weer beu isKoop nu jeans van fitjeans en dat is nog redelijk te doen, zit veel stretch in dus met wat gespring geraken m'n benen erin
Jij hebt een gek beeld bij die term of?![]()
Iedere traditie is ooit begonnen. Je neemt mijn post aan @Steks, op vrijdag ook, nog steeds veel te serieus.Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoorHet is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent
want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).
Met jurken en rokjes heb je dat probleem niet.Vind dat wel heel wat voor iemand die haar kleren vrij snel weer beu isKoop nu jeans van fitjeans en dat is nog redelijk te doen, zit veel stretch in dus met wat gespring geraken m'n benen erin
Jij hebt een gek beeld bij die term of?![]()

Nou, speciaal voor DBB!
Nope, maar wel een beetje fris in de winter.
Dat hoeven wij niet te zien. klote, nu was @Kathlinoo al zover om de foto te plaatsen
Van jou, niet van de mannelijke Hell 🤣Nou, speciaal voor DBB!
Nope, maar wel een beetje fris in de winter.
Het is te zien dat je weinig ervaring hebt wat betreft rokken![]()
Een rok dragen in de winter: 12 stappen (met afbeeldingen) - wikiHow
Rokken zijn heel handig om elke outfit stijlvol te maken, maar een rok dragen tijdens de koude wintermaanden kan je eerder een koud dan chique gevoel geven. Door de juiste rok en bijbehorende accessoires te kiezen, kun je het warm houden...nl.wikihow.com
Graag gedaan!![]()

Dankjewel, ik ben dan ook geen "Theo".Het is te zien dat je weinig ervaring hebt wat betreft rokken![]()
Ook geen Thea?
Net tijdens het plassen nog niet.