MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

16995630691271031641146333485371.jpg

500 .. is dat niet super veel? :eek:

Leaving Now Got To Go GIF by ALLBLK (formerly known as UMC)

Het ging voor mij niet om de aantallen, het ging om de logica.
Ik probeer het te snappen, gaat dit om mogelijke onterechte veroordelingen? Is het logisch om te verwachten dat die dermate vaak voorkomen dat ze het aantal onopgeloste/ongerapporteerde moorden compenseren? :thinking:

Mis ik nog iets?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik probeer het te snappen, gaat dit om mogelijke onterechte veroordelingen? Is het logisch om te verwachten dat die dermate vaak voorkomen dat ze het aantal onopgeloste/ongerapporteerde moorden compenseren? :thinking:

Mis ik nog iets?
Er kunnen meerdere mensen veroordeeld worden voor dezelfde moord, er kunnen moorden niet worden opgelost.

Er is niet per definitie bij iedere moord één veroordeelde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.676

🤦‍♂️
Die geluidseffecten die hij erbij maakt :roflol:

Ohja meerdere daders per moord, goeie!
In Amerika en vooral in de conservatieve staten ben je net zo schuldig als diegene die daadwerkelijk iemand om het leven heeft gebracht. Ook al stond je er bij en keek je alleen. Murder in the first degree zal ook jou ten laste gelegd worden.

In Amerika en vooral in de conservatieve staten ben je net zo schuldig als diegene die daadwerkelijk iemand om het leven heeft gebracht. Ook al stond je er bij en keek je alleen. Murder in the first degree zal ook jou ten laste gelegd worden.
Als medeplichtige (bijvoorbeeld ook via andere bij de moord begane misdaden) inderdaad, niet als omstander of course.

Terug
Naar boven