Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt mee, het is slechts 50 meer dan 450.
Part and parcel of living in the UK.
Ligt aan het aantal moorden dat gepleegd wordt.

Incorrect.

Het ging voor mij niet om de aantallen, het ging om de logica.
Het ging voor mij niet om de aantallen, het ging om de logica.

Ik probeer het te snappen, gaat dit om mogelijke onterechte veroordelingen? Is het logisch om te verwachten dat die dermate vaak voorkomen dat ze het aantal onopgeloste/ongerapporteerde moorden compenseren?Het ging voor mij niet om de aantallen, het ging om de logica.

Er kunnen meerdere mensen veroordeeld worden voor dezelfde moord, er kunnen moorden niet worden opgelost.Ik probeer het te snappen, gaat dit om mogelijke onterechte veroordelingen? Is het logisch om te verwachten dat die dermate vaak voorkomen dat ze het aantal onopgeloste/ongerapporteerde moorden compenseren?
Mis ik nog iets?
Er kunnen meerdere mensen veroordeeld worden voor dezelfde moord, er kunnen moorden niet worden opgelost.
Er is niet per definitie bij iedere moord één veroordeelde.

Het rechtssysteem kan ook volledig rot zijn.Er kunnen meerdere mensen veroordeeld worden voor dezelfde moord, er kunnen moorden niet worden opgelost.
Ohja meerdere daders per moord, goeie!Er kunnen meerdere mensen veroordeeld worden voor dezelfde moord, er kunnen moorden niet worden opgelost.
In Amerika en vooral in de conservatieve staten ben je net zo schuldig als diegene die daadwerkelijk iemand om het leven heeft gebracht. Ook al stond je er bij en keek je alleen. Murder in the first degree zal ook jou ten laste gelegd worden.
Als medeplichtige (bijvoorbeeld ook via andere bij de moord begane misdaden) inderdaad, niet als omstander of course.In Amerika en vooral in de conservatieve staten ben je net zo schuldig als diegene die daadwerkelijk iemand om het leven heeft gebracht. Ook al stond je er bij en keek je alleen. Murder in the first degree zal ook jou ten laste gelegd worden.
Dat bedoelde ik ook. als je betrokken was bij de daderAls medeplichtige (bijvoorbeeld ook via andere bij de moord begane misdaden) inderdaad, niet als omstander of course.