- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is accessory(of hoe je het schrijf)to murder dacht ik. Maar ook dat verschilt per staatJe bent al medeplichtig als je weet dat iemand het gaat doen
Dat is de Engelse vertaling jaDat is accessory(of hoe je het schrijf)to murder dacht ik. Maar ook dat verschilt per staat
Maar in sommige staten krijg je net zoveel straf als de dader, al deed je niet mee maar was je er wel bij.
Daarom zeg ik ook als je het weet ook. dus als jij het hier aankondigt en ik niks doen om je te stoppen, of het te melden.Maar in sommige staten krijg je net zoveel straf als de dader, al deed je niet mee maar was je er wel bij.
![]()
Kick Out Zwarte Piet teleurgesteld na verkiezingsuitslag
Kick Out Zwarte Piet heeft teleurgesteld gereageerd op de voorlopige uitslag van de parlementsverkiezingen. De actiegroep spreekt op Instagram over een ‘shitshow’.www.nd.nl
Kick out Kickout zwarte Piet.
God wat hoop ik toch dat die protesten dan massaal neergeslagen worden. Tijdens corona konden dat, dan kan het nu ook weer. Indien de ME het niet doet dan maar door rechtse groeperingen indien die er zijn (?).![]()
Demonstraties aangekondigd in Utrecht en Amsterdam tegen verkiezingsuitslag
Verschillende groepen hebben donderdag opgeroepen om in Utrecht en Amsterdam te protesteren tegen de grote verkiezingswinst van de PVV. De Utrechtse afdeling van de PvdA noemt de verkiezingsuitslag „een klap” en roept mensen op om donderdagmiddag om 17.00 uur naar het stadhuis in Utrecht te...www.nrc.nl
![]()
Verschillende groepen hebben donderdag opgeroepen om in Utrecht en Amsterdam te protesteren tegen de grote verkiezingswinst van de PVV. De Utrechtse afdeling van de PvdA noemt de verkiezingsuitslag „een klap” en roept mensen op om donderdagmiddag om 17.00 uur naar het stadhuis in Utrecht te...www.nrc.nl
Dus de Utrechtse tak van de PvdA wilt donderdag demonstreren voor de rechten van 'iedereen', door te demonstreren tegen een democratische verkiezingsuitslag.. waarom? Omdat de uitslag hen niet zint. In feite dus een demonstratie tegen de democratie.De Utrechtse afdeling van de PvdA noemt de verkiezingsuitslag „een klap” en roept mensen op om donderdagmiddag om 17.00 uur naar het stadhuis in Utrecht te komen. Ze willen laten zien „dat we niemand in de steek laten en vechten voor de rechten van iedereen”.
Ze zijn met hun activistische acties tegen de tradities en cultuur van de autochtone bevolking medeverantwoordelijk voor de politieke ruk naar rechts. Ironisch en typerend dat ze dit zelf niet doorhebben. Compleet losgeslagen van de realiteit, net zoals hun standpunten en ideeën.![]()
Kick Out Zwarte Piet teleurgesteld na verkiezingsuitslag
Kick Out Zwarte Piet heeft teleurgesteld gereageerd op de voorlopige uitslag van de parlementsverkiezingen. De actiegroep spreekt op Instagram over een ‘shitshow’.www.nd.nl
Phoe hé, het is wel heel errug dat een clubje dat zichzelf niet eens als Nederlander ziet/wil zien, het niet eens is met de uitslag.![]()
Dat zou inderdaad niet erg zijn mits er niet jaren lang geluisterd was naar dat zelfde clubje dat ongestoord maar kon schreeuwen wat ze wilden, vaak nog met resultaat ook. Vandaar ook mijn hoop op een daadwerkelijke ommekeer en een goed portie klappen voor ze.Phoe hé, het is wel heel errug dat een clubje dat zichzelf niet eens als Nederlander ziet/wil zien, het niet eens is met de uitslag.