AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Je bent al medeplichtig als je weet dat iemand het gaat doen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.686

Just another day at work.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja f**k dat. Dat en van die cave diving accidents, nja die zijn tenminste snel voorbij, maar dikke nope.

Er zijn weinig dingen die ik onder geen enkele voorwaarden durf, maar door zo'n smalle donkere natte grot 'klimmen' is er wel echt een van, hell fucking no.

• #3.692
200 (1).gif

Lekker voor ze.

God wat hoop ik toch dat die protesten dan massaal neergeslagen worden. Tijdens corona konden dat, dan kan het nu ook weer. Indien de ME het niet doet dan maar door rechtse groeperingen indien die er zijn (?).

• #3.696
De Utrechtse afdeling van de PvdA noemt de verkiezingsuitslag „een klap” en roept mensen op om donderdagmiddag om 17.00 uur naar het stadhuis in Utrecht te komen. Ze willen laten zien „dat we niemand in de steek laten en vechten voor de rechten van iedereen”.
Dus de Utrechtse tak van de PvdA wilt donderdag demonstreren voor de rechten van 'iedereen', door te demonstreren tegen een democratische verkiezingsuitslag.. waarom? Omdat de uitslag hen niet zint. In feite dus een demonstratie tegen de democratie.

Misschien dat ze niet goed kunnen rekenen, maar circa 25 zetels is 1/6 van het totaal te behalen zetels. Dat is dus slechts ca 16% van de totale stemmen (en dat is als je PvdA samen met GL neemt + de linkse strategische stemmen, dus in werkelijkheid is het een heel stuk minder).

Linkse partijen hebben niks op met democratie en vrij denken.

Zullen wel weer flink wat werkloze non-binaire antifa batties meelopen in die optocht.
De lange lat erover! Laat de k9's maar eens los.

Ik hoop zo dat er nog een correctie komt en VVD groter blijkt te zijn dan GL/PvdA.

• #3.698
Ze zijn met hun activistische acties tegen de tradities en cultuur van de autochtone bevolking medeverantwoordelijk voor de politieke ruk naar rechts. Ironisch en typerend dat ze dit zelf niet doorhebben. Compleet losgeslagen van de realiteit, net zoals hun standpunten en ideeën.

Men is klaar met het gejank, het geduld is op. Jarenlang hebben ze veel te veel hun zin gekregen ondanks dat men erover moppert. Tolerantie, maar die is inmiddels bijna weg.

Maak een statement PVV, maak zwarte piet weer zwart (just to piss em off) en zet groepen zoals KOZP en antifa op de terreurlijst. Als ze dan gaan rellen en prosteren kan je de demonstranten oppakken en vervolgen voor deelname aan een terroristische organisatie. Stel een paar voorbeelden d.m.v. fikse celstraffen en dan is het klaar met het gejank.

Je mag gerust demonstreren tegen zwarte piet (want grondwet), maar niet door optochten te verstoren en te dreigen met geweld. Dat is terrorisme. Ga lekker met je schrale werkloze bek in de regen op het malieveld staan. Hetzelfde geldt voor de ecoterroristen die op snelwegen gaan zitten en de infrastructuur platleggen. Neerknuppelen, oppakken, en celstraffen geven.

Ff weer normaal doen met zijn alle.

Phoe hé, het is wel heel errug dat een clubje dat zichzelf niet eens als Nederlander ziet/wil zien, het niet eens is met de uitslag.

Phoe hé, het is wel heel errug dat een clubje dat zichzelf niet eens als Nederlander ziet/wil zien, het niet eens is met de uitslag.
Dat zou inderdaad niet erg zijn mits er niet jaren lang geluisterd was naar dat zelfde clubje dat ongestoord maar kon schreeuwen wat ze wilden, vaak nog met resultaat ook. Vandaar ook mijn hoop op een daadwerkelijke ommekeer en een goed portie klappen voor ze. :)

Terug
Naar boven