apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja snap ik, ik Abdoel als 'like' op de post.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja snap ik, ik Abdoel als 'like' op de post.
of een clownIk mis een kots emoji op het forum voor dit soort situaties.
Ja pcies
mss een clownswereld topic starten. Heb er nog wel een paar
Censuur bij de NPO, dst komt helaas vaker voor.
Zo passen ze prima binnen.het bestel.
)Hahaha tyf op

Dit ben jij niet, toch?
Wil je goud geld verdienen? Start een loempie kraamMet een kraampje in het Vondelpark gaan staan, 10 van dit soort klanten per dag en je hebt het prima voor elkaar.
![]()
Werkt alleen als je spleetogen hebt. Anders krijg je geen vergunning op een mooie locatie.Wil je goud geld verdienen? Start een loempie kraam
Ja dat spookt ook wel eens door mijn hoofd, een "simpele" kraam te starten.Wil je goud geld verdienen? Start een loempie kraam
Je moet wel iets met spleetogen of het uiterlijk van een rijstvreter regelen om dat te bemensen, met het verhaal dat het recept uit een dorpje in the middle of shit komt, ziet er veel authentieker uit en is goed voor de omzet.Ja dat spookt ook wel eens door mijn hoofd, een "simpele" kraam te starten.
Maar dan wel een goede formule met simpel en heerlijk eten.
Mijn vrouw en ik zijn daarin een top team, zij kan goed koken en ik...... ik kan goed eten!
😀💪🏼

Juist, het zijn toch geen authentieke Vietnamese loempia’s.Je kunt toch gewoon een paar van die lui voor een hongerloontje in een franchise in van die kraampjes zetten? Wat denken we weer klein.
Strict genomen krijgen ze als franchiser geen loon, in ieder geval niet van de franchisehouder.Je kunt toch gewoon een paar van die lui voor een hongerloontje in een franchise in van die kraampjes zetten? Wat denken we weer klein.

Is crowdfundingplatforms afstruinen niets voor jou?Strict genomen krijgen ze als franchiser geen loon, in ieder geval niet van de franchisehouder.![]()
Ik ging er vanuit dat je zou beginnen met één zo'n kar als neveninkomsten en dan wat loondienst of zzp'ers erin. Als je gaat uitbreiden dan is jouw constructie wel een interessante.