XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Censuur bij de NPO, dst komt helaas vaker voor.

Zo passen ze prima binnen.het bestel. :roflol:

IMG_3986.jpeg

Wil je goud geld verdienen? Start een loempie kraam
Ja dat spookt ook wel eens door mijn hoofd, een "simpele" kraam te starten.

Maar dan wel een goede formule met simpel en heerlijk eten.

Mijn vrouw en ik zijn daarin een top team, zij kan goed koken en ik...... ik kan goed eten!
😀💪🏼

Ja dat spookt ook wel eens door mijn hoofd, een "simpele" kraam te starten.

Maar dan wel een goede formule met simpel en heerlijk eten.

Mijn vrouw en ik zijn daarin een top team, zij kan goed koken en ik...... ik kan goed eten!
😀💪🏼
Je moet wel iets met spleetogen of het uiterlijk van een rijstvreter regelen om dat te bemensen, met het verhaal dat het recept uit een dorpje in the middle of shit komt, ziet er veel authentieker uit en is goed voor de omzet.
:trollfacex:

Je kunt toch gewoon een paar van die lui voor een hongerloontje in een franchise in van die kraampjes zetten? Wat denken we weer klein.

Met een beetje geluk krijg je nog subsidie van het UWV of gemeente, om langer werklozen aan het werk te helpen

Je kunt toch gewoon een paar van die lui voor een hongerloontje in een franchise in van die kraampjes zetten? Wat denken we weer klein.
Strict genomen krijgen ze als franchiser geen loon, in ieder geval niet van de franchisehouder. :p

Ik ging er vanuit dat je zou beginnen met één zo'n kar als neveninkomen en dan wat loondienst of zzp'ers erin. Als je gaat uitbreiden dan is jouw constructie wel een interessante.

Mogelijk heeft @Onslow zicht op wat de beste constructie is?

Laatst bewerkt:
Strict genomen krijgen ze als franchiser geen loon, in ieder geval niet van de franchisehouder. :p

Ik ging er vanuit dat je zou beginnen met één zo'n kar als neveninkomsten en dan wat loondienst of zzp'ers erin. Als je gaat uitbreiden dan is jouw constructie wel een interessante.
Is crowdfundingplatforms afstruinen niets voor jou?

Terug
Naar boven