MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Mass shooting ≠ school shooting.

De laatste school shooting was 4 January en was een 17-jarig kind (Dylan Butler) die stil was en jarenlang gepest werd en het zat was (waarschijnlijk nadat z'n zusje ook werd gepest).

Als we dan toch gaan generaliseren en stereotyperen; hoeveel van deze mass shooting daders zijn man en hoeveel vrouw?
Just saying.
Dus omdat het zusje van Dylan te laf en te lui is, is het de schuld van mannen?

Veel school shootings zijn wel mass shootings.

En toch heeft iedereen bij een school shooting of andere mass shooting het idee dat de dader wel een blanke Republikeinse (vaak bedoelen ze racistische) Amerikaan zou zijn). Hoe zou dit beeld, wat statisch wel logisch zou zijn toch komen?

Laatst bewerkt:
Dus omdat het zusje van Dylan te laf en te lui is, is het de schuld van mannen?

Veel school shootings zijn wel mass shootings.

En toch heeft iedereen bij een school shooting of andere mass shooting het idee dat de dader wel een blanke Republikeinse (vaak bedoelen ze racistische) Amerikaan zou zijn). Hoe zou dit beeld, wat statisch wel logisch zou zijn toch komen?

Hoe je bij die eerste stelling komt is wel heel bizar :roflol: nee; dat zeg ik helemaal niet.

Veel school shootings zijn mass shootings, maar de meeste mass shootings zijn geen school schootings.

Tot mass shootings en school shootings.

Dat in de media het lijkt alsof er meer school shootings zijn dan mass shootings terwijl de cijfers laten zien dat het andersom is?

Niet mee eens. Vind dat media wel laat zien dat meer mass shootings zijn. Meer dan ze laten zien (bijv. In januari 2024 waren er al 46 mass shootings in VS).

Ik gok overigens dat Mentat dit niet bedoelde :D

Ja, ga je nu weer met dingen aankomen mbt ras, waar ik het niet over had?
Waren media en academia maar niet zo geobsedeerd door ras, want daar ging het mij om: school shootings en mass shootings zijn geen "Republikeins" dingetje.

Cijfers en feiten zouden iets zwaarder mogen wegen dan angst.

Waren media en academia maar niet zo geobsedeerd door ras, want daar ging het mij om: school shootings en mass shootings zijn geen "Republikeins" dingetje.

Cijfers en feiten zouden iets zwaarder mogen wegen dan angst.

Ja..het ging jou om ras, maar ik had het nergens over ras en jij reageerde op mij.

Het gaat altijd over ras met die jongen...

Terug
Naar boven