En namens je gender?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En namens je gender?

Je overschat waarschijnlijk zijn bereik.Zeg gewoon even tegen alle mannen in je maandelijkse mannen bijeenkomst dat mannen hiermee moeten stoppen.
Bedankt!![]()
Dus omdat het zusje van Dylan te laf en te lui is, is het de schuld van mannen?Mass shooting ≠ school shooting.
De laatste school shooting was 4 January en was een 17-jarig kind (Dylan Butler) die stil was en jarenlang gepest werd en het zat was (waarschijnlijk nadat z'n zusje ook werd gepest).
Als we dan toch gaan generaliseren en stereotyperen; hoeveel van deze mass shooting daders zijn man en hoeveel vrouw?
Just saying.
Dus omdat het zusje van Dylan te laf en te lui is, is het de schuld van mannen?
Veel school shootings zijn wel mass shootings.
En toch heeft iedereen bij een school shooting of andere mass shooting het idee dat de dader wel een blanke Republikeinse (vaak bedoelen ze racistische) Amerikaan zou zijn). Hoe zou dit beeld, wat statisch wel logisch zou zijn toch komen?
nee; dat zeg ik helemaal niet.Ook ik was niet helemaal serieus...Hoe je bij die eerste stelling komt is wel heel bizarnee; dat zeg ik helemaal niet.
Maar de cijfers zijn voor beide anders dan je zou denken op basis van de media...Veel school shootings zijn mass shootings, maar de meeste mass shootings zijn geen school schootings.
Ook ik was niet helemaal serieus...
Maar de cijfers zijn voor beide anders dan je zou denken op basis van de media...

Tot mass shootings en school shootings.

Hier nog meer cijfers die de media, wokies en BLM-terroristen niet willen horen.
Gelukkig, er is geen racisme of bias bij "police shootings", alleen het dagelijkse handhaven kan wat beter.
Hier nog meer cijfers die de media, wokies en BLM-terroristen niet willen horen.
Klopt, maar jij moest zo nodig de discussie aangaan.Ok maar je hebt het tegen de verkeerde. Ik heb het nergens over white/black gehad.
Klopt, maar jij moest zo nodig de discussie aangaan.

En je doet het weer...Ik ging de discussie aan mbt mass shooting ≠ school shooting ..![]()
Waren media en academia maar niet zo geobsedeerd door ras, want daar ging het mij om: school shootings en mass shootings zijn geen "Republikeins" dingetje.Ja, ga je nu weer met dingen aankomen mbt ras, waar ik het niet over had?
Waren media en academia maar niet zo geobsedeerd door ras, want daar ging het mij om: school shootings en mass shootings zijn geen "Republikeins" dingetje.
Cijfers en feiten zouden iets zwaarder mogen wegen dan angst.