XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Is crowdfundingplatforms afstruinen niets voor jou?
Helemaal geen gek idee!

Eigenlijk probeer ik, volgens de statistieken van mijn telefoon succesvol, minder tijd online te zijn, maar dik kan de moeite waard zijn. Het lijkt wat minder hijgerig en stressvol als daytraden.

Dat zou dan wel iets voor het "speelgeld"zijn.

Laatst bewerkt:
Helemaal geen gek idee!

Eigenlijk probeer ik, volgens de statistieken van mijn telefoon succesvol, minder tijd online te zijn, maar dik kan de moeite waard zijn. Het lijkt wat minder hijgerig en stressvol als daytraden.

Dat zou dan wel iets voor het "speelgeld"zijn.

Wel risicovol en het nadeel is dat je geld een tijd vastzit, maar het kan best leuk zijn om te zoeken naar startups waar je zelf wel toekomst in ziet.

Ik heb op dit moment niet voldoende “speelgeld” voor iets dergelijks, maar wil me er wel in gaan verdiepen voor als de rek bij crypto er wat uit is.

Strict genomen krijgen ze als franchiser geen loon, in ieder geval niet van de franchisehouder. :p

Ik ging er vanuit dat je zou beginnen met één zo'n kar als neveninkomen en dan wat loondienst of zzp'ers erin. Als je gaat uitbreiden dan is jouw constructie wel een interessante.

Mogelijk heeft @Onslow zicht op wat de beste constructie is?

Belangrijkste is de locatie en die gouden jaren zijn al lang voorbij.
Er zijn nog wel loempia kramen in grote steden met een vergunning voor de drukste winkelstraat en die beuren best 3 of 4 ton per jaar. Met een vergunning die nog geen 3k per jaar kost, tussen de winkels die allemaal wel 80k per jaar af moeten tikken. Met een product waar 90% winstmarge op zit. Maar gemeentes willen er langzaam maar zeker vanaf dus meeste vergunningen zijn opeens nog maar enkele jaren geldig en dan is het de groeten.

Foodtruckfestivals is ook niks, slechts 20% kan er van leven, dus moet je niet eens afvragen hoe je leven er dan financieel uit ziet.
Heb je een goede locatie met een concept wat goed loopt laat het lekker daarbij. Waarom altijd meer, meer, meer.
Velen denken bij een succesje daarna meerdere zaken te kunnen openen met personeel er in. Rekenen zich al rijk, komen terecht op zwakke locaties en dan gaat het bijna altijd mis.

Heb je een goede locatie met een concept wat goed loopt laat het lekker daarbij. Waarom altijd meer, meer, meer.
Zie ook Loetje en zoveel andere zaken.

Van een goeddraaiende zaak, met enthousiaste eigenaars en medewerkers een "concept" willen maken en dat met "investeerders" willen uitrollen.

Naar ik begrepen heb wel, of het was vooral dat het altijd volzat: een dingetje van zien en gezien worden.

Ja, zit wel bij de top 3 foodketens met de hoogste omzet. Samen met de Mac en vd Valk.
Yoghurt Barn had ook zo'n eigenaar die een tiental zaken opende maar alles inmiddels alweer gesloten is.

Ze willen zich zo snel mogelijk als Franchise verkopen als "bewezen formule" op basis van die ene startlocatie die het 5 jaar leuk gedaan heeft.
Waar het ook altijd mega druk was 20 jaar geleden, de Swirls van Ola. Op de allerbeste locaties, een klein voordelig hoekje, goed concept. Toch foetsie.

Een keten die het tot mijn verbazing lang uit houdt is de mobiele bakker 't Stoepje met tientallen mobiele aanhangers die op markten staan. Wat een werk moet dat zijn.

Zoveel van deze videos, zoveel ouders/familieleden die niet weten hoe je een kind normaal moet opvoeden of behandelen..Zoals in deze video; ze zat op een 9 jarig kind, zodanig dat het kind stikt.

Dit is nog 'mild'..

Zit te overwegen om mezelf om te scholen om iets in CPS te doen ofzo.

Zoveel van deze videos, zoveel ouders/familieleden die niet weten hoe je een kind normaal moet opvoeden of behandelen..Zoals in deze video; ze zat op een 9 jarig kind, zodanig dat het kind stikt.

Dit is nog 'mild'..

Zit te overwegen om mezelf om te scholen om iets in CPS te doen ofzo.

Heb je een positieve indruk van CPS?

Heb je een positieve indruk van CPS?

Wel hier in UK, maar zelfs dan zijn het de werknemers die beter moeten doen.
Niet specifiek in het bedrijf CPS maar bedoel gewoon algemeen iets waarbij kinderen beter beschermd kunnen worden. Zijn allerlei organisaties die nog vóór CPS komen, dus ook daar kan wellicht wat gedaan worden.

Statisch gezien onwaarschijnlijk dat dit Republikeinen zijn.
Dat doen media je graag geloven en jij trapt erin.

of

3oro7u.jpg

Mass shooting ≠ school shooting.

De laatste school shooting was 4 January en was een 17-jarig kind (Dylan Butler) die stil was en jarenlang gepest werd en het zat was (waarschijnlijk nadat z'n zusje ook werd gepest).

Als we dan toch gaan generaliseren en stereotyperen; hoeveel van deze mass shooting daders zijn man en hoeveel vrouw?
Just saying.

Terug
Naar boven