Mijn punt is dat jij en vele anderen over de aanval van Hamas zeggen dat het conflict al begon voor oktober 2023, maar dat anteoord niet van de andere kant accepteren.
Het onderscheid dat Hamas zich specifiek richt op burgerdoelen maakt je ook helemaal niets uit.
Zoals ik al heb aangegeven, wat Hamas deed was verschrikkelijk, is verschrikkelijk en hadden ze absoluut niet moeten doen. Dat ik de ene kant belicht, wilt niet zeggen dat ik de andere kant in mijn gedachtes negeer of ermee toe stem. Ik heb al gezegd dat het aanvallen, doden, gevangen nemen etcetera van onschuldige burgers gewoon afschuwelijk is..maakt niet uit wie het doet bij wie.
Het conflict begon al voor oktober 2023..wat accepteer ik niet van welke kant?
En onderscheid? Je doet nu alsof Israël NIET op burgers richt?
Wie zegt dat ik iets goedkeur, ik keur de eenzijdige veroordeling van Israël af.
Ik had het niet specifiek over jou. Er is vrijwel altijd eenzijdige veroordeling, nogmaals, dat ik hen veroordeel vanwege de massamoorden en genocide, betekent niet dat ik het goedkeur wat Hamas deed/doet of wie dan ook.
Als je elke post in dit topic per se, kost wat kost, van twee (of meerdere) kanten wilt bekijken, doe dat dan ook bij alle andere posts.. Niet enkel wanneer het gaat om genocide waarin je stiekempjes toch de schuld wilt leggen op Palestina.
Reden: Typo
Laatst bewerkt:

kan geen verwijderd bericht vinden, misschien zelf aangevraagd?