AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Mijn punt is dat jij en vele anderen over de aanval van Hamas zeggen dat het conflict al begon voor oktober 2023, maar dat anteoord niet van de andere kant accepteren.

Het onderscheid dat Hamas zich specifiek richt op burgerdoelen maakt je ook helemaal niets uit.

Zoals ik al heb aangegeven, wat Hamas deed was verschrikkelijk, is verschrikkelijk en hadden ze absoluut niet moeten doen. Dat ik de ene kant belicht, wilt niet zeggen dat ik de andere kant in mijn gedachtes negeer of ermee toe stem. Ik heb al gezegd dat het aanvallen, doden, gevangen nemen etcetera van onschuldige burgers gewoon afschuwelijk is..maakt niet uit wie het doet bij wie.

Het conflict begon al voor oktober 2023..wat accepteer ik niet van welke kant?
En onderscheid? Je doet nu alsof Israël NIET op burgers richt?

Wie zegt dat ik iets goedkeur, ik keur de eenzijdige veroordeling van Israël af.

Ik had het niet specifiek over jou. Er is vrijwel altijd eenzijdige veroordeling, nogmaals, dat ik hen veroordeel vanwege de massamoorden en genocide, betekent niet dat ik het goedkeur wat Hamas deed/doet of wie dan ook.

Als je elke post in dit topic per se, kost wat kost, van twee (of meerdere) kanten wilt bekijken, doe dat dan ook bij alle andere posts.. Niet enkel wanneer het gaat om genocide waarin je stiekempjes toch de schuld wilt leggen op Palestina.

Reden: Typo
Laatst bewerkt:
Gaan we hier nu Israël beginnen vergelijken met het nazisme? en zelfs zeggen dat ze erger zijn?
Denk dat het hier stilaan mag gaan stoppen met dit antisemitisme.

Gaan we hier nu Israël beginnen vergelijken met het nazisme? en zelfs zeggen dat ze erger zijn?

Geen idee wie je bedoelt, maar voor wat het waard is: ik vergelijk niks of niemand met nazisme.

We hebben het niet over de nare trekjes van Israëliërs.
Ze gedragen zich als nazi's. Ze zetten zichzelf in een kwaad daglicht met hun verwerpelijke acties.

@horn ook al banned.

Dbb clean up.

Kunnen we een poll openen ergens wie de volgende is?

Waarom heeft @apfelstrudel eigenlijk een ban? Zag het net pas toevallig

Is het sowieso geen idee om een soort mededelingen topic te hebben zoals op andere fora waar het wordt vermeld wanneer leden bans krijgen of aanvragen of wanneer iemand zijn nick verandert? Is een kleine moeite lijkt me en maakt het een stuk overzichtelijker.

Waarom heeft @apfelstrudel eigenlijk een ban? Zag het net pas toevallig
Hij heeft 5 punten bij elkaar gespaard.
Is het sowieso geen idee om een soort mededelingen topic te hebben zoals op andere fora waar het wordt vermeld wanneer leden bans krijgen of aanvragen of wanneer iemand zijn nick verandert? Is een kleine moeite lijkt me en maakt het een stuk overzichtelijker.
Jij denkt dat dat op DBB goed zal gaan?
Don't think so.

De nazi's deden ook aan repressailes tegen de burgers, net als Hamas inderdaad.
De geallieerden nog meer terwijl hun geleerden al tot de conclusie waren gekomen dat het bombarderen van burgers is steden niet of nauwlettend invloed had op overgave van de tegenstander.

De geallieerden nog meer terwijl hun geleerden al tot de conclusie waren gekomen dat het bombarderen van burgers is steden niet of nauwlettend invloed had op overgave van de tegenstander.
Dus eigenlijk zeg je, "The Allies were literally Nazi's!"?
:trollfacex:

Ik bedoelde heel specifiek dat de Nazi's na een aanslag op een NSB'er of bonnenkantoor nogal eens willekeurige mannen oppakten en deze executeerden.

Nja ik snap opzich wel dat als je al decennia lang wordt kapot gemaakt, wordt verbannen, weggejaagd, families doodgeschoten en dergelijke door Israëli leger, je dan weinig zin hebt om samen te wonen in één land.......

Terug
Naar boven