- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Nee, dat is een variant op een quote uit de Amerikaanse burgerrechtenbeweging van MLK. (Het orgineel is met "riot")
Je laat weer merken dat je er niets van weet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat is een variant op een quote uit de Amerikaanse burgerrechtenbeweging van MLK. (Het orgineel is met "riot")
Ik zeg toch ook, ook.Nee, dat is een variant op een quote uit de Amerikaanse burgerrechtenbeweging van MLK.
Je laat weer merken dat je er niets van weet.
Op welke basis kunnen de Palestijnen dan het land claimen en de Israëliërs niet?
Waarom niet uitsluitend op militaire en politieke doelen richten?
(zoals het verzet in WWII? of heb ik iets gemist bij geschiedenis)
Ik heb echt een zieke pomp tijdens me arm day sessie
De nazi's deden ook aan repressailes tegen de burgers, net als Hamas inderdaad.(zoals het verzet in WWII? of heb ik iets gemist bij geschiedenis)
Superset alles 4 werksetswelke oefeningen deed je allemaal? Doe je biceps - triceps - biceps etc of eerst het een, dan het ander?
Superset alles 4 werksets
Ez cable curl / tricep rope ext
Db hammer curl / overhead db ext
Db preacher uni / overhead uni cable ext
Bw dips 2/3 sets
Alles tot falen muv overhead db ext aangezien dit te veel risico oplevert
Ik moet bij het verklaren steeds denken aan een telefoontje van een van de aanslagplegers tijdens 7 oktober met z'n ouders. Hij was erg enthousiast dat hij joden aan het vermoorden was en martelaar ging worden, z'n ouders deelden dat enthousiasme niet.Waarom niet? Geen idee, dat zou je aan Hamas en aan Israël moeten vragen..
En de bevrijden en geallieerden tegen Duitse burgers.De nazi's deden ook aan repressailes tegen de burgers, net als Hamas inderdaad.
Ik moet bij het verklaren steeds denken aan een telefoontje van een van de aanslagplegers tijdens 7 oktober met z'n ouders. Hij was erg enthousiast dat hij joden aan het vermoorden was en martelaar ging worden, z'n ouders deelden dat enthousiasme niet.
Het gesprek ging niet over politieke affiliatie of geschiedenislessen.
Ben zelf ook niet vd supersets, maar volgens de coach moet ik op arm day specifiek focussen om maximale pomp. Dus hoef niet extreem zwaar te gaan, maar goede uitvoering en veel reps. Bloed pompen naar de spier was volgens hem prioriteit voor een arm day.Ben zelf niet zo’n fan van supersets bi/tri voor arms. Eens in de zoveel tijd is het wel lekker maar ik focus liever op 1 spier tegelijkertijd.
Wat trouwens ook echt een siiicke pomp geeft is bi/bi en tri/tri supersets doen zoals db hammer curls + ez bar curls of eerst palms up db curls + db hammer curls etc etc. Mij geeft het echt belachelijke pumps.
Zou dat ook zeker eens proberen als ik jou was.
Dat er "eindelijk" een groep opstond om tegen de onderdrukker (zijn bevolking) te zijn gaan vechten is dan een onhandige woordkeuze denk ik?Oke..dat is vreselijk. Wat Hamas deed is vreselijk. Ik heb videos gezien van dingen die ik helaas niet meer van het netvlies kan halen. Afschuwelijk.
Dat er "eindelijk" een groep opstond om tegen de onderdrukker (zijn bevolking) te zijn gaan vechten is dan een onhandige woordkeuze denk ik?
Uiteindelijk?
Zijn er bij dit conflict ook zulke acties? Kan dat samengaan met islam?
"I will no longer be complicit in genocide," said the man, wearing military fatigues, in a video he broadcasted live over the internet, according to the New York Times.
He then doused himself in a clear liquid and set himself on fire, screaming "Free Palestine," the Times reported.
Oh, dus dan is het minder erg, wat wil je fasr nu eigenlijk mee zeggen?
Oh, dus dan is het minder erg, wat wil je fasr nu eigenlijk mee zeggen?
Het huidige offensief van Israël is een direct gevolg van 7 oktober. Niemand zegt dat alles toen begon.
De Tweede Wereldoorlog begon ook al bij de Vrede van Versailles. Dat maakt het nazi-regime niet minder kwaadaardig.
Mijn punt is dat jij en vele anderen over de aanval van Hamas zeggen dat het conflict al begon voor oktober 2023, maar dat anteoord niet van de andere kant accepteren.Nee, dat maakt het heel veel erger juist. De huidige aanvallen is een reactie op 7 oktober ja. De aanvallen die daarvoor gepleegd zijn, niet. Wat is je punt?
Klopt, Israël is niet minder kwaadaardig. Ze zijn erger.
Wie zegt dat ik iets goedkeur, ik keur de eenzijdige veroordeling van Israël af.As of 5 March 2024, over 31,000 people (30,228 Palestinian and 1,410 Israeli) have been reported as killed in the Israel–Hamas war, including 94 journalists (89 Palestinian, 2 Israeli and 3 Lebanese) and over 136 UNRWA aid workers.
30.228 Palestijnen
1.410 Israeli
En jullie keuren de constante aanval op Palestina nog steeds goed ''want Hamas viel Israel aan die ene keer in oktober 2023'' ??
DERTIG DUIZEND DODEN. Zijn jullie echt zo koud en harteloos van binnen dat jullie het gewoon echt geen kloot kan schelen?
Als Oekraïne decennia lang werd aangevallen door Rusland en Oekraïne probeert terug te vechten waardoor Rusland gewoon heel Oekraïne naar de klote helpt, dan boeit het jullie wel natuurlijk..