Een inkijkje in de geest van een toenemend groep mensen waar ik in mijn dagelijks leven niet mee in aanraking kom.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een inkijkje in de geest van een toenemend groep mensen waar ik in mijn dagelijks leven niet mee in aanraking kom.
Boeie. Piemelpreuts of niet?WTF did just happen?
Sta ik te pissen op mijn werk, komt er een collega binnenlopen, die pakt een papieren handdoekje of twee en gaat een uronoir verder staan pissen?![]()
Nee, maar waarom heb je er papieren handdoekje bij nodig?
Ja misschien wil hij niet met vieze handen aan zijn schone lus zitten.Nee, maar waarom heb je er papieren handdoekje bij nodig?
Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau, maar dan nog kan je dan toch even je handen wassen.Ja misschien wil hij niet met vieze handen aan zijn schone lus zitten.
Doe nou niet zo moeilijk joh.Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau, maar dan nog kan je dan toch even je handen wassen.
1. Smetvrees om z'n pipi te pakken;WTF did just happen?
Sta ik te pissen op mijn werk, komt er een collega binnenlopen, die pakt een papieren handdoekje of twee en gaat een uronoir verder staan pissen?![]()
Sorry, ik heb zo mijn beperkingen.

Je vergeet nummer 5.1. Smetvrees om z'n pipi te pakken;
2. Smetvrees om de urinoir door te trekken;
3. Hij ging niet staan pissen;
4. Hij verwacht na het werk iets en debt eventuele restjes urine weg vanwege de smaak.
Was dat nu zo moeilijk?
Volgens mij heb ik ook mogelijkheden

I see what you did there....Je vergeet nummer 5.
5. Collega heeft zojuist steks gehad met een andere collega. Moest vervolgens pissen en pakte een papieren handdoekje of twee, om de stront van z'n gelid te halen.

Ja, mental picture?
Possible scat fetish.
Drup jij nooit na?WTF did just happen?
Daar heb ik mijn Tena Men voor.
Dit dus, zoveel (oudere) kerels die naar urine ruiken...Je zal het maar te horen krijgen (van een vrouw)
Maak er maar grapjes over. Ik zeg Grolsch Kanon voor een gezonde mictie.