MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

WTF did just happen?

Sta ik te pissen op mijn werk, komt er een collega binnenlopen, die pakt een papieren handdoekje of twee en gaat een uronoir verder staan pissen? :thinking:
Ik bedenk me opeens, wat zou hij doen als er alleen blowers zijn om je handen te drogen?

Er komt een boel in mij op, maar ik denk niet dat dit nog moet verbazen. Dat de reden is dat het om minderjarige alleenstaande buitenlanders gaat en zij nog zoveel dienen te leren is bespottelijk. Zij hebben nu geleerd dat het 'Open Season' is op blanke autochtone vrouwen. Ik durf mijn voltallige vermogen erom te verwedden dat die 'kinderen' voordat zij de leeftijd van 21 jaren bereiken meer seksuele vergrijpen op hun geweten hebben.

Er komt een boel in mij op, maar ik denk niet dat dit nog moet verbazen. Dat de reden is dat het om minderjarige alleenstaande buitenlanders gaat en zij nog zoveel dienen te leren is bespottelijk. Zij hebben nu geleerd dat het 'Open Season' is op blanke autochtone vrouwen. Ik durf mijn voltallige vermogen erom te verwedden dat die 'kinderen' voordat zij de leeftijd van 21 jaren bereiken meer seksuele vergrijpen op hun geweten hebben.
Punt is bovendien dat met alleenstaande minderjarige vreemdelingen je nooit 100% zeker weet dat ze minderjarig zijn.

Waren het wel kinderen op het moment van de aanslagen?

Terug
Naar boven