AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Dat gaat ook op voor vochtige doekjes :p
Dat ben ik helemaal met je eens, in sommige Europese landen mag je niet eens het toilet papier doorspoelen. Dat kan daar ook, dus hier ook.

Tegelijkertijd lukt het in Amsterdam niet eens het vuilnis op te halen.

Tja, dit helpt ook niet...

Standrechtelijk executeren van mensen die rietjes niet netjes weggooien heeft mijn voorkeur.

Tja, dit helpt ook niet...

Standrechtelijk executeren van mensen die rietjes niet netjes weggooien heeft mijn voorkeur.

Er moet meer geluisterd worden naar de knappe koppen uit de (chemische)industrie.
Natuurlijk kan het niet eeuwig doorgaan zoals we nu doen, maar veranderingen en aanpassingen moeten op dit moment wel mogelijk zijn. Het is onverstandig je te laten leiden door onrealistisch wensdenken.

Er moet meer geluisterd worden naar de knappe koppen uit de (chemische)industrie.
Natuurlijk kan het niet eeuwig doorgaan zoals we nu doen, maar veranderingen en aanpassingen moeten op dit moment wel mogelijk zijn. Het is onverstandig je te laten leiden door onrealistisch wensdenken.
Jij luistert niet eens eens naar mij.

Misschien prefereer ik het wel omdat het in elk geval gewoon een antwoord genereert ipv zomaar iets te zeggen dat vaag in lijn ligt met de richting van het gesprek.
Ik reflecteer de mainstream van de moderne wetenschappen.

Waarom zijn pastarietjes niet populairder?

- volledig Biologisch afbreekbaar.
- Goedkoop.
- 100% eetbaar zonder ongezonde toevoegingen.
- praktisch eindeloos houdbaar.

Ze zijn alleen breekbaar en kunnen uiteindelijk zacht worden maar dat duurt veeeel langer dan met papier.

Minder wegwerpplastic altijd meer beter, maar plastic rietjes volledig verbieden levert denk ik weinig op TOV wat het 'kost'. Zeker als je kijkt naar hoeveel onnodig plastic er nog gebruikt wordt in verpakkingen. Daar is meer te winnen denk ik.

Maar ik zie potentie voor pastarietjes.

- Goedkoop.

Ze zijn alleen breekbaar en kunnen uiteindelijk zacht worden maar dat duurt veeeel langer dan met papier.

Minder wegwerpplastic altijd meer beter, maar plastic rietjes volledig verbieden levert denk ik weinig op TOV wat het 'kost'. Zeker als je kijkt naar hoeveel onnodig plastic er nog gebruikt wordt in verpakkingen. Daar is meer te winnen denk ik.

Goedkoper dan de meest simpele kunsstof variant?

Durf ik geen uitspraken over te doen. Maar in beide gevallen zijn de kosten redelijk verwaarloosbaar denk ik?
Ja en dan blijft over dat mensen gedwongen moeten worden in de transitie, dat kost geld en als de stroodle fabrikanten niet goed genoeg kunnen lobbyen komt dat waarschijnlijk niet goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.377

- Goedkoop.

Pasta rietjes?!

1720209416000-1720213538955.jpg

Terug
Naar boven