- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik geef dan liever elke paar jaar daarvoor een volmacht af aan mijn vertegenwoordiger in de Tweede Kamer.
Want die zit daar echt voor jou

#ikniet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef dan liever elke paar jaar daarvoor een volmacht af aan mijn vertegenwoordiger in de Tweede Kamer.

En de persoon die middels jouw stem het CBR of de NS moet gaan aansturen zit er wel voor jou?
die mag in mijn geval me op zijn minst overtuigt hebben hem voor deze functie te laten aannemen. Nu laat ik mn stem afhangen welke vrouw in de 2e kamer het lekkerste kontje heeft, da's ook niks natuurlijk.En de persoon die middels jouw stem het CBR of de NS moet gaan aansturen zit er wel voor jou?
Ik zie niet in hoe dit de geschetste problemen gaat oplossen.
Ja, maar als al je landgenoten ook gaan stemmen zitten er als nog zo goed als alleen maar D66-ers of denk je dat men dan ineens heel anders stemt dan bij de TK verkiezingen?die mag in mijn geval me op zijn minst overtuigt hebben hem voor deze functie te laten aannemen. Nu laat ik mn stem afhangen welke vrouw in de 2e kamer het lekkerste kontje heeft, da's ook niks natuurlijk.

Wie stelt de procedure op en toets de competities en bekwaamheid van de geïnteresseerden?Er moet op zijn minst een procedure komen om competente mensen met kennis van zaken op de juiste functies te krijgen. Nu krijgt jan en alleman een ministerspositie in een vakgebied waar ze geen kaas van hebben gegeten. En jij wilt diezelfde personen de functies elders laten invullen in de baantjescarrousel? Het boeit me niet zoveel wie ze kiest overigens, als het maar op een zakelijke manier gaat en op basis van trackrecord, competenties en vakinhoudelijke kennis.
Datzelfde vind ik voor het toewijzen voor ministersposten. Hoe krijgen we het voor elkaar om de situatie te krijgen zoals die nu is man?![]()
Wie stelt de procedure op en toets de competities en bekwaamheid van de geïnteresseerden?
Ik kijk naar mijn zuiderburen mbt de opkomtplicht. Welke partij werd toen het grootst?Ja, maar als al je landgenoten ook gaan stemmen zitten er als nog zo goed als alleen maar D66-ers of denk je dat men dan ineens heel anders stemt dan bij de TK verkiezingen?
Ik werk bij een zeet succesvol bedrijf, maar onze procedures wil je echt niet overnemen.Die procedures kun je gewoon uit het bedrijfsleven halen van zeer succesvolle bedrijven. En een denktank uit het bedrijfsleven zou denk ik prima passen. Nog meer vragen?
Los van de uitslag ben ik wel voor een vorm van verplichting.Ik kijk naar mijn zuiderburen mbt de opkomtplicht. Welke partij werd toen het grootst?
Ik werk bij een zeet succesvol bedrijf, maar onze procedures wil je echt niet overnemen.
Daarnaast beslist de politiek daar natuurlijk over en wat er nu zit zal nooit met een systeem komen waar jij tevreden over bent.
maar dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk 
Het probleem is denk ik dat ik nog minder vertrouwen heb in de kwaliteiten van de gemiddelde Nederlander dan die van de politiek.My point exactly.
En ik doelde ook niet op zomaar een succesvol bedrijf natuurlijkmaar dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk
![]()
ik dacht jij zit thuis (zonder werk) de gehele dag op DBB

Wouter Koolmees lijkt me een capabel en intelligent persoon,

Het is vooral dat PVV-ers zijn ondervertegenwoordigd.
De opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen is al vrij laag? Hoeveel mensen denk je dat zich gaat bezig houden met de keuze voor een nieuwe directeur van het CBR?

Dat denk ik eigenlijk niet, het zet de deur open naar allerlei andere onwenselijke situaties.
Bovendien zouden GL en D66 in en om de grote steden helemaal oververtegenwoordigd zijn.
Het probleem is denk ik dat ik nog minder vertrouwen heb in de kwaliteiten van de gemiddelde Nederlander dan die van de politiek.

En terecht, wij hebben die debieltjes daar gezet en ook nog gehouden… 3x
Dus we zijn het wederom eens, hoesee.

Ik gisteren Thiery met mooiere woorden een soortgelijk verhaal horen vertellen.Ik geef het op
Ik treed in de voetsporen van onze geestdriftige voorouders
Ik pak mijn pijl&boog en ga op jacht
ik ga lekker poepen achter een boom in het bos
Ik ga vrouwelijke exemplaren van homo sapiens bevruchten zodra ik ze zie
Ik ben eindelijk historisch woke
![]()