Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

En de persoon die middels jouw stem het CBR of de NS moet gaan aansturen zit er wel voor jou?

Ik zie niet in hoe dit de geschetste problemen gaat oplossen.
die mag in mijn geval me op zijn minst overtuigt hebben hem voor deze functie te laten aannemen. Nu laat ik mn stem afhangen welke vrouw in de 2e kamer het lekkerste kontje heeft, da's ook niks natuurlijk.

die mag in mijn geval me op zijn minst overtuigt hebben hem voor deze functie te laten aannemen. Nu laat ik mn stem afhangen welke vrouw in de 2e kamer het lekkerste kontje heeft, da's ook niks natuurlijk.
Ja, maar als al je landgenoten ook gaan stemmen zitten er als nog zo goed als alleen maar D66-ers of denk je dat men dan ineens heel anders stemt dan bij de TK verkiezingen?

Er moet op zijn minst een procedure komen om competente mensen met kennis van zaken op de juiste functies te krijgen. Nu krijgt jan en alleman een ministerspositie in een vakgebied waar ze geen kaas van hebben gegeten. En jij wilt diezelfde personen de functies elders laten invullen in de baantjescarrousel? Het boeit me niet zoveel wie ze kiest overigens, als het maar op een zakelijke manier gaat en op basis van trackrecord, competenties en vakinhoudelijke kennis.

Datzelfde vind ik voor het toewijzen voor ministersposten. Hoe krijgen we het voor elkaar om de situatie te krijgen zoals die nu is man? :roflol:

Er moet op zijn minst een procedure komen om competente mensen met kennis van zaken op de juiste functies te krijgen. Nu krijgt jan en alleman een ministerspositie in een vakgebied waar ze geen kaas van hebben gegeten. En jij wilt diezelfde personen de functies elders laten invullen in de baantjescarrousel? Het boeit me niet zoveel wie ze kiest overigens, als het maar op een zakelijke manier gaat en op basis van trackrecord, competenties en vakinhoudelijke kennis.

Datzelfde vind ik voor het toewijzen voor ministersposten. Hoe krijgen we het voor elkaar om de situatie te krijgen zoals die nu is man? :roflol:
Wie stelt de procedure op en toets de competities en bekwaamheid van de geïnteresseerden?

Wie stelt de procedure op en toets de competities en bekwaamheid van de geïnteresseerden?

Die procedures kun je gewoon uit het bedrijfsleven halen van zeer succesvolle bedrijven. En een denktank uit het bedrijfsleven zou denk ik prima passen. Nog meer vragen?

Ja, maar als al je landgenoten ook gaan stemmen zitten er als nog zo goed als alleen maar D66-ers of denk je dat men dan ineens heel anders stemt dan bij de TK verkiezingen?
Ik kijk naar mijn zuiderburen mbt de opkomtplicht. Welke partij werd toen het grootst?

Die procedures kun je gewoon uit het bedrijfsleven halen van zeer succesvolle bedrijven. En een denktank uit het bedrijfsleven zou denk ik prima passen. Nog meer vragen?
Ik werk bij een zeet succesvol bedrijf, maar onze procedures wil je echt niet overnemen.

Daarnaast beslist de politiek daar natuurlijk over en wat er nu zit zal nooit met een systeem komen waar jij tevreden over bent.

Ik werk bij een zeet succesvol bedrijf, maar onze procedures wil je echt niet overnemen.

Daarnaast beslist de politiek daar natuurlijk over en wat er nu zit zal nooit met een systeem komen waar jij tevreden over bent.

My point exactly.

En ik doelde ook niet op zomaar een succesvol bedrijf natuurlijk :rolleyes: maar dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk ;)

Wouter Koolmees lijkt me een capabel en intelligent persoon,

Daar kan ik verder niet over oordelen, we zullen zien.

ook Pechtold heeft wel kwaliteiten.

Ja vraag maar aan Anne Lok, maar goed dat was dan slechts op prive gebied :rolleyes:

Ook een appartement niet in het schenkingsregister aangeven -terwijl hij daartoe capabel en intelligent genoeg wordt verondersteld- is daar een voorbeeld van.
Liegen en bedriegen is in ieder geval ook een van zijn kwaliteiten ja.

Tenslotte zijn de wachttijden bij het CBR na 3 jaar onder zijn "kwaliteiten" als directeur nog steeds niet weggewerkt.
Tot zover allerlei kwaliteiten die weinig concreets voor de samenleving opleveren, maar dat zal wel kenmerken zijn voor politici van tegenwoordig.

Het is vooral dat PVV-ers zijn ondervertegenwoordigd.

Ook dat is een feit, maar zolang ons-kent-ons regeert, zal dat niet zo snel veranderen vrees ik.
Buitensluiten van lieden die andere politieke mening voorstaan en uitdragen, zijn ze in ieder geval erg goed in.
Dan al niet op directe wijze, dan wel op indirecte wijze middel handjeklap onderonsjes waarmee posities ook "vergeven" zijn.

Los van dit alles heb ik ook niet echt vertrouwen in de bestuurlijke kwaliteiten van de PVV, wat dat betreft is het wat mij betreft 1 pot nat.

Laatst bewerkt:
Het probleem is denk ik dat ik nog minder vertrouwen heb in de kwaliteiten van de gemiddelde Nederlander dan die van de politiek.

En terecht, wij hebben die debieltjes daar gezet en ook nog gehouden… 3x :emo:

Dus we zijn het wederom eens, hoesee.

En terecht, wij hebben die debieltjes daar gezet en ook nog gehouden… 3x :emo:

Dus we zijn het wederom eens, hoesee.

Ik geef het op

Ik treed in de voetsporen van onze geestdriftige voorouders

Ik pak mijn pijl&boog en ga op jacht

ik ga lekker poepen achter een boom in het bos

Ik ga vrouwelijke exemplaren van homo sapiens bevruchten zodra ik ze zie

Ik ben eindelijk historisch woke

:trollface:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik geef het op

Ik treed in de voetsporen van onze geestdriftige voorouders

Ik pak mijn pijl&boog en ga op jacht

ik ga lekker poepen achter een boom in het bos

Ik ga vrouwelijke exemplaren van homo sapiens bevruchten zodra ik ze zie

Ik ben eindelijk historisch woke

:trollface:
Ik gisteren Thiery met mooiere woorden een soortgelijk verhaal horen vertellen.

Terug
Naar boven