Ik gisteren Thiery met mooiere woorden een soortgelijk verhaal horen vertellen.
écht?
Waar dan?
"Disturbed minds think alike" zal het wel zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gisteren Thiery met mooiere woorden een soortgelijk verhaal horen vertellen.
Een beetje aan het einde van het interview waar gisteren hier een discussie over was.écht?
Waar dan?
"Disturbed minds think alike" zal het wel zijn
Een beetje aan het einde van het interview waar gisteren hier een discussie over was.

is dat niet een must have in Den HaagLiegen en bedriegen is in ieder geval ook een van zijn kwaliteiten ja.

vraag ff aan @Wengstertje zijn vakantie belevenissen, das een heel ander landOok terecht. Allemaal terecht, @harpep terecht, Baudet terecht. Allemaal terecht. Kutland.
Niet letterlijk natuurlijk, maar een beetje dezelfde strekking.Ik ga gauw kijken, nooit verwacht dat ik iets met hem gemeen zou hebben![]()
hoe werkt het bij de mileustraat waar jij woont? Ik kan hier keizen uit 2 plekken waar ik voor niks mijn afval kwijt kan. Ook afvalzakker wat normaal in de grijze bak zou gaan.Wij betalen hier in onze gemeente ook 1,50 per zak. Dat zijn speciale blauwe zakken met opdruk. Saillant detail is dat ze die al maanden niet kunnen leveren en we nu, jawel, transparante zakken aan het gebruiken zijn, ook die moet je kopen voor € 15,00 per rol
Als je een grijze, paarse of roze zak neerzet, dan blijft die staan, net zolang tot iemand gaat klagen en dan halen ze het 1,5 week later eens een keer op. Zaak dus om niets herleidbaar naar jouw huishouden in de zakken te deponeren. #maasinhetsysteem
hoe werkt het bij de mileustraat waar jij woont? Ik kan hier keizen uit 2 plekken waar ik voor niks mijn afval kwijt kan. Ook afvalzakker wat normaal in de grijze bak zou gaan.

Zowel hier in Enkhuizen als in Hoorn is het gratis. In Hoorn kun je zelfs als ze dichtzijn nog spullen kwijt die je dan voor de container plaatst. Smorgens scheppen ze die dan voor je in de container.Dat weet ik eigenlijk niet, heb er alleen af en toe oud papier (gratis) weggebracht omdat ik altijd de ophaaldag vergeet/mis etc.
Volgens mij gelden er bij de milieustraat dezelfde regels en kosten, er is wel een weegplaat en afhankelijk van wat je komt brengen moet je gewoon afrekenen. Denk dat je huisafval gewoon enkel in de blauwe (nu dus transparante) zakken aanbieden, daar betaal je immers die 1,50 p/st voor. Denk als je het anders komt aanbieden je alsnog moet afrekenen.
Op zich is het een prima systeem als je aan afvalscheiding doet, PMD etc., is gratis, maar die zakken moet je wel ook aanschaffen. Zijn wel veel goedkoper natuurlijk. De gemeente schermt ermee dat ze 1 van de laagste aantal kg's van Nederland hebben met normaal afval per persoon/huishouden. Alleen in de zomer is het kut omdat je zelf ergens 2 weken je afval ergens moet laten, als het twee weken 30 graden is of gewoon enkel heel zonnig, dan raadt je natuurlijk wel wat dat met zich meebrengt![]()
Wouter bleek de meest kwaliteiten voor de functie te hebben. Hij heeft al jaren een treinbaan op zijn zolder waar hij dagelijks mee speelt.Wouter Koolmees lijkt me een capabel en intelligent persoon, ook Pechtold heeft wel kwaliteiten.
Het is vooral dat PVV-ers zijn ondervertegenwoordigd.
Per definitie is het ook een handicap.Ik heb 5 maand geen reuk en smaak gehad en vond dat wel echt daadwerkelijk een handicap
Hoop toch dat t korter kan durenIk heb 5 maand geen reuk en smaak gehad en vond dat wel echt daadwerkelijk een handicap