Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

het is een feit dat vrouwen "anders" rijden dan mannen. Vooral de vaardigheid om snelheid, afstand, diepte inschatten, en ruimtelijk inzicht, blijven ze ver achter op mannen. Daar kunnen ze niks aan doen want dat zit nou eenmaal in hun genen. Vooral het onderdeel file parkeren is een duidelijk bewijs.
Mannen zijn nu eenmaal jagers en hebben bovenstaande tekortkomingen bij de vrouw ver overwonnen.
Enjoy your ride :driving:

• Topic Starter Topic Starter

Leeglopen --> leksteken

Vroeg het mij inderdaad al af toen ik het hoorde op de radio. Wat zielig weer

Hopen dat iemand deze milieuactivisten ook eens laat leeglopen
Als het voor het goede deugende doel is dan mag het, dan zijn het betrokken jongeren. Vreemd genoeg geldt dit dan weer niet voor een geweldloze en vreedzame PEGIDA-demonstratie.

Dat kan ik niet helemaal rijmen en vragen daarover worden vaak niet, of althans niet inhoudelijk, beantwoord.

Laatst bewerkt:
Als het voor het goede deugende doel is dan mag het, dan zijn het betrokken jongeren. Vreemd genoeg geldt dit dan weer niet voor een geweldloze en vreedzame PEGIDA-demonstratie.

Dat kan ik niet helemaal rijmen en vragen daarover worden vaak niet, of althans niet inhoudelijk, beantwoord.

Welke vragen worden er anno 2022 nog wel inhoudelijk behandeld? :lol:

Verrassend weer dit :roflol: :roflol: :roflol:

Niet echt nee :roflol:
Het meten met twee maten wordt steeds meer zichtbaar. Heerlijk dit.

Hier nog zo 1 die het niet meer aan kan. Ik geniet ervan, daar waar Distopiaans gedachtengoed, keihard botst met de harde werkelijkheid.

1666787757718.png

Verschrikkelijk irritante gozer die Sander.

Ik denk velen met ons, hij behelst echt het stereotype waar ik me extreem tegen ageer. Gelukkig kan ik tegenwoordig beter met die frustratie en onmacht omgaan. Maar stiekem heb ik nog steeds hoop op een Purge.

Man man man.

En dan te bedenken dat er daadwerkelijk mensen zijn die graag naar dit programma kijken en nu ja-knikkend op de bank naar dit fragment zitten te kijken.

Enge mensen.

Man man man.

En dan te bedenken dat er daadwerkelijk mensen zijn die graag naar dit programma kijken en nu ja-knikkend op de bank naar dit fragment zitten te kijken.

Enge mensen.

Erg he :roflol:
Die bek ook van dat wijf, ik zou haar een amsterdammertje laten eten met die paardenmuil van der.

Man man man.

Enge mensen.

Forum zelf met Baudet voorop die iedereen met een andere mening dan het Grootste Genie verslijt voor achterlijk en/of dienaar van de Hagedis Heersers verwijt hier de ketel wel heel erg.

Los daarvan kansloze elitaire opmerking, het niet gelezen hebben en, net als toen VI de Gouden Televizierring won, het publiek heeft het fout.... bij een publieksprijs.

MvR zit mi gewoon een beetje te stoken.

Terug
Naar boven