![]()
Ha de wereld op zijn kop.
Inb4 Omar verkoopt sleutels.
Deze abri lijkt wel een soort van Zen-Koan:
Fout op een dusdanig raadselachtig gelaagde en complexe manier, dat het me niet lukt om exact uit leggen waarom dan precies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Ha de wereld op zijn kop.
Inb4 Omar verkoopt sleutels.
Hoe weet je nou welke aantrekkelijk zijn als je ze niet kunt zien?Hehe
![]()
Attractive female students got lower grades during remote learning: study
“When we see an attractive person, we assign them some characteristics that they may not actually possess, such as intelligence,” a Swedish researcher said.nypost.com
![]()

Bangalijst.Hoe weet je nou welke aantrekkelijk zijn als je ze niet kunt zien?![]()
Waarom zou ik eigenlijk geen bodybuilder worden en eerder dood riskeren?
Misschien is het toch beter to burn out than fade away.
Al moet ik wel eerst even goed praten met een coach die "tegen pull ups" is!
![]()
![]()
![]()
Kunnen ook weighted, maar de opmerking was een plagerij naar aanleiding van iemands insta post.Daarom je trt beter bewaren voor als je het echt nodig hebt om jezelf overeind te houden. Dan kun je nog best een paar leuke jaren hebben ipv in een verzorgingshuis.
Pull up's is voor lichtgewichten.
„Ik denk dat ik geen standbeeld krijg, omdat natuurlijk dat vervelende filmpje uitkwam”, zei Paay. „Dus een lintje krijg ik ook niet meer. Dat heeft diegene verpest die dat ooit geplaatst heeft.” De 73-jarige Paay had een lintje „wel leuk gevonden.” „Ik vind een prijsje krijgen altijd wel leuk.”
Achterlijk narcistisch wijf, die zou eens flink in de bek gepist moeten worden.In de uitzending stelde Paay ook dat ze nog droomt van een samenwerking met een dj. „Een ding had ik nog graag een keer willen doen: dat zo’n dj mij zou vragen voor mijn stem op een lekker nummer. Dat is het enige wat ik nog niet heb gedaan. Maar dat hoeft niemand te weten.”
Achterlijk narcistisch wijf, die zou eens flink in de bek gepist moeten worden.

Juist, eng narcistische vrouw.Dat is het enige wat ik nog niet heb gedaan. Maar dat hoeft niemand te weten.”![]()
www.instagram.com

Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws dat racistisch is. Soort mentaal achtergestelde circle jerk.
Die kutvlaggetjes kunnen verdomd hard aankomen.Deze is ook mooi
AMSTERDAM - Amsterdamse fietsertjes moeten verplicht rondrijden met een opvallend, oranje vlaggetje. Althans, dat willen verschillende politieke partijen in de hoofdstad. Ze vinden het net zo normaal als fietsen met verlichting of het dragen van een autogordel.