apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Heeft het oogfonds al gebitched?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft het oogfonds al gebitched?
Is daarnaast al bewezen dat die man kinderen lastig viel?Gaat om het stukje eigen rechter spelen en overmatig toepassen van geweld.
Dat we het misschien als verdiende loon prima vinden dat die man een goede stomp op zijn bek krijgt maakt het niet dat dit een acceptabele gang van zaken is.
Dit is gewoon een mishandeling en daar moet onderzoek naar gedaan worden.
Het is aan de rechter om hier iets van te vinden.
Is daarnaast al bewezen dat die man kinderen lastig viel?
Dat wilde ik dus ook benoemen, we trekken vaak heel snel conclusies over een 'verdachte'(in dit geval het slachtoffer)als het om dit soort zaken gaat. Maar iedereen heeft gewoon recht op een eerlijk proces.
Al valt er wel wat te zeggen voor het aspect sociale controle die misschien wel voorkomen heeft dat minderjarige slachtoffer zijn geworden van een zedenmisdrijf.
Maar de rechter zal dan heel terecht vragen waarom geweld noodzakelijk was om dat doel te bereiken.
![]()
Zwollenaar die ingreep toen man jonge meisjes benaderde voor rechter: had hij man buiten westen mogen slaan?
,,Kom maar mee, dan laat ik je zien waar ik woon’’, zei een 49-jarige man in het Zwolse winkelcentrum Stadshagen tegen drie 8- of 9-jarige meisjes. Een destijds 20-jarige man uit Zwolle zag en hoorde dat en besloot in te grijpen. Maar was het noodzakelijk de man buiten westen te slaan?www.destentor.nl
Ik heb hier laatst geleerd dat je mensen niet mag bestraffen voor iets wat mogelijker wijs had kunnen gebeuren, dus die man van 49 gaat sowieso vrij uit. Toch?
![]()
Zwollenaar die ingreep toen man jonge meisjes benaderde voor rechter: had hij man buiten westen mogen slaan?
,,Kom maar mee, dan laat ik je zien waar ik woon’’, zei een 49-jarige man in het Zwolse winkelcentrum Stadshagen tegen drie 8- of 9-jarige meisjes. Een destijds 20-jarige man uit Zwolle zag en hoorde dat en besloot in te grijpen. Maar was het noodzakelijk de man buiten westen te slaan?www.destentor.nl
Ik heb hier laatst geleerd dat je mensen niet zou mogen bestraffen voor iets wat mogelijker wijs had kunnen gebeuren, dus die man van 49 gaat sowieso vrij uit. Toch?
Bij pedo's is geweld altijd noodzakelijk en gerechtvaardigd.Dat wilde ik dus ook benoemen, we trekken vaak heel snel conclusies over een 'verdachte'(in dit geval het slachtoffer)als het om dit soort zaken gaat. Maar iedereen heeft gewoon recht op een eerlijk proces.
Al valt er wel wat te zeggen voor het aspect sociale controle die misschien wel voorkomen heeft dat minderjarige slachtoffer zijn geworden van een zedenmisdrijf.
Maar de rechter zal dan heel terecht vragen waarom geweld noodzakelijk was om dat doel te bereiken.
Bij pedo's is geweld altijd noodzakelijk en gerechtvaardigd.
De enige vraag is hier of die gast idd die kinderen mee wilde nemen. Indien ja, dan is het geweld in mijn ogen gerechtvaardigd.
Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws dat racistisch is. Soort mentaal achtergestelde circle jerk.
Zijn n*gers dan geen mensen?
De rechter oordeelt via de wet. Ik oordeel natuurlijk zelf wat ik wel of niet ethisch vind, daar heb ik geen wetten voor nodig.Maar is het dan gerechtbaardigd om een misdrijf te voorkomen, als zelfverdediging tegen het geweld van de man van 49, of als straf tegen het pogen van voorbereidingshandelingen van een zedenfeit?
Los van her feit dat natuurlijk allen een rechter iemand kan veroordelen.
Als jij dat mag, mag een pedo dat toch ook?De rechter oordeelt via de wet. Ik oordeel natuurlijk zelf wat ik wel of niet ethisch vind, daar heb ik geen wetten voor nodig.

De rechter oordeelt via de wet. Ik oordeel natuurlijk zelf wat ik wel of niet ethisch vind, daar heb ik geen wetten voor nodig.
Maar is het dan gerechtbaardigd om een misdrijf te voorkomen, als zelfverdediging tegen het geweld van de man van 49, of als straf tegen het pogen van voorbereidingshandelingen van een zedenfeit?
Wetten voor proportionaliteit bij verdediging tegen fysiek geweld zijn dom.
We zien keer op keer weer dat 1 klap zomaar game over kan zijn. Dan kun je niet meer bij de rechter voorbrengen dat je wel heel netjes proportioneel terug wou gaan doen.
De intentie.... daar gaat het om, niet om de uitkomst.We zien keer op keer weer dat 1 klap zomaar game over kan zijn. Dan kun je niet meer bij de rechter voorbrengen dat je wel heel netjes proportioneel terug wou gaan doen.