XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Dit is ook waar, maar de gevestigde orde weigert in te zien en toe te geven dat ze zelf onderdeel van dit probleem zijn en een grote veroorzaker.

Dat maakt ze nog veel erger dan hetgeen ze "een halt willen toeroepen".
Het is gewoon een ordinaire platte verkiezingsstunt. Binnenkort zullen de Magere Mannetjes ook wel weer in actie komen zag ik al voorbijkomen.

Pechtold en Wilders hebben elkaar ook groot gemaakt en gehouden.

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon een ordinaire platte verkiezingsstunt. Binnenkort zullen de Magere Mannetjes ook wel weer in actie komen zag ik al voorbijkomen.

Pechtold en Wilders hebben elkaar ook groot gemaakt en gehouden.
Is Alexander Penthouse tegenwoordig niet baas van het CBR?

Nee, die bewindslieden moeten gewoon hier in Nederland blijven en doen waarvoor ze betaald worden: Nationale problematieken oplossen.
Dus als vele andere landen wel bewindslieden daarheen sturen en wij niet gaan we niet zeuren als daar zaken worden besproken/besloten die ook voor ons ook van toepassing zijn?

Dus als vele andere landen wel bewindslieden daarheen sturen en wij niet gaan we niet zeuren als daar zaken worden besproken/besloten die ook voor ons ook van toepassing zijn?

In dat kader zou 1 of 2 afgevaardigden meer dan genoeg zijn.

Extremisme is sws niet wenselijk, alleen wat Kaag hier doet slaat nergens op.

Als je zo'n oproep doet snap je niet waar extremisme vandaan komt.

Er wordt daar beleid voor de komende decennia uitgerold. Beleid dat in geen enkel verkiezingsprogramma staat, gemaakt door een organisatie die niet gecontroleerd kan worden door politici of democratische processen. Beleid waar de burger geen enkel zeggenschap over heeft.

In feite is het een globalistische schaduwregering. En nog arrogant ook aangezien ze trots vertellen dat ze wereldwijd kabinetten hebben geïnfiltreerd en puppets hebben geïnstalleerd.

Ja, boycotten of nuken.

In dat kader zou 1 of 2 afgevaardigden meer dan genoeg zijn.

Buiten dat:

Het schijnt dat er ook debatten in NL voor worden afgezegd (Hoekstra bijv.) om er in Davos bij te kunnen zijn.
Dat is op zich al opmerkelijk, want hun 1e verantwoordelijkheid ligt hier in het parlement.

Tot nu toe is er onvoldoende transparantie over wat er daadwerkelijk allemaal besproken en bekokstoofd wordt in het "praatclubje".

Buiten dat:

Het schijnt dat er ook debatten in NL voor worden afgezegd (Hoekstra bijv.) om er in Davos bij te kunnen zijn.
Dat is op zich al opmerkelijk, want hun 1e verantwoordelijkheid ligt hier in het parlement.

Tot nu toe is er onvoldoende transparantie over wat er daadwerkelijk allemaal besproken en bekokstoofd wordt in het "praatclubje".
_SDG_17goals_poster_all_languages_with_UN_emblem_1.png

Extremisme is sws niet wenselijk, alleen wat Kaag hier doet slaat nergens op.

Als je zo'n oproep doet snap je niet waar extremisme vandaan komt.

Ik denk dat Kaag precies weet wat ze doet, namelijk populistisch polariseren.

In die zin ben ik het eens met @Mentat: "Het is gewoon een ordinaire platte verkiezingsstunt."

Wat voor de 1 logica is kan de ander beschouwen als extremisme.

Het is allemaal subjectief.

Mja, we hebben toch wel een redelijk beeld bij de verschillende vormen van extremisme volgens mij.

Tuurlijk is het uiteindelijk een kwestie van ideeen en meningen en dus subjectief, maar we hebben wel begrippen voor extremisme.

Buiten dat:

En WOB verzoeken leveren nul op het rekest.
Mja, we hebben toch wel een redelijk beeld bij de verschillende vormen van extremisme volgens mij.

Tuurlijk is het uiteindelijk een kwestie van ideeen en meningen en dus subjectief, maar we hebben wel begrippen voor extremisme.
Blijkbaar niet, want iemand die de WEF beschouwt als een elitair non-democratische macht die wereldwijd het beleid voert, dan ben je volgens Kaag meteen een extremist.

De term extremist is blijkbaar ook aan inflatie onderhevig.

Iemand die twijfels heeft over man made global warming is tegenwoordig ook een staatsgevaarlijke extremist.

Ik weet ook niet zo goed wat ik van het WEF moet vinden.

Ik geloof niet in het hele 'new world order' 'great reset' verhaal waarbij het een grote conspiracy is om iedereen alles te ontnemen en effectief tot slaaf te maken.

Maar ik heb inmiddels wel genoeg dingen gezien over het WEF waarbij ik toch wel echt mijn vraagtekens moet zetten en dingen die niet echt lijken te 'kloppen' .

Terug
Naar boven