- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Steks je weet het toch, en weer elke x narren met van die vragen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steks je weet het toch, en weer elke x narren met van die vragen.
Wat weet ik? Dat het WEF en de VN en hun belangen niet gelijk aan elkaar zijn?Steks je weet het toch, en weer elke x narren met van die vragen.
![]()
Meen je dit of ga je weer detailneuken?Wat weet ik? Dat het WEF en de VN en hun belangen niet gelijk aan elkaar zijn?
Ik meen dit, maar natuurlijk kan je nu veel overeenkomsten gaan opsommen om mijn ongelijk aan te tonen.
Beleid is globaal gezien gewoon hetzelfde. Alleen houd de VN zich ook met andere dingen bezig. Zoals internationale conflicten e.d.. de VN heeft ook een legertje (blauwhelmen, vredesmacht).Ik meen dit, maar natuurlijk kan je nu veel overeenkomsten gaan opsommen om mijn ongelijk aan te tonen.
Verder is het denk ik in jouw belang dat ze wél dezelfde agenda nastreven, dan heb je feitelijk een tegenstander minder.
En WOB verzoeken leveren nul op het rekest.
Blijkbaar niet, want iemand die de WEF beschouwt als een elitair non-democratische macht die wereldwijd het beleid voert, dan ben je volgens Kaag meteen een extremist.
De term extremist is blijkbaar ook aan inflatie onderhevig.
Iemand die twijfels heeft over man made global warming is tegenwoordig ook een staatsgevaarlijke extremist.
Klinkt als een extremistische manier van debatteren. Fascistisch zelfs. Groepen andersdenkenden demoniseren en stigmatiseren om ze de mond te snoeren.Label extremist is gewoon een manier om een discussie niet aan te gaan omdat je daarmee iemand dus wegzet als ongeloofwaardig.
Ik weet ook niet zo goed wat ik van het WEF moet vinden.
Ik geloof niet in het hele 'new world order' 'great reset' verhaal waarbij het een grote conspiracy is om iedereen alles te ontnemen en effectief tot slaaf te maken.
Maar ik heb inmiddels wel genoeg dingen gezien over het WEF waarbij ik toch wel echt mijn vraagtekens moet zetten en dingen die niet echt lijken te 'kloppen' .

Alles, maar dan ook echt alles alles?Alles wat je tegenstaat op één hoop gooien en dan kritiek leveren op de gevestigde orde als die dat ook doet.![]()
Klinkt als een extremistische manier van debatteren. Fascistisch zelfs. Groepen andersdenkenden demoniseren en stigmatiseren om ze de mond te snoeren.
WEF has had a long standing relationship with the United Nations (UN) through its Special Consultative Status with the UN Economic and Social Council (ECOSOC)

Het is gewoon een ordinaire platte verkiezingsstunt. Binnenkort zullen de Magere Mannetjes ook wel weer in actie komen zag ik al voorbijkomen.

www.briefjevanjan.nl
Precies, dat geldt voor de meesten die het 'geheel' in ogenschouw nemen en tot soortgelijke conclusies komen.
Maar helaas, alleen dat al plaatst iemand in de hoek van complot-theorist en extremist.
"Het zijn allemaal staatsgevaarlijke lieden, vooral niet naar luisteren en zo snel mogelijk demoniseren en buitensluiten."
Ik vond het vooral heel bijzonder dat sommige kritische vragen iets té hard ontweken worden.
Dat is nooit een goed teken.
Dat is inmiddels toch wel bijna 3 jaar overduidelijk. Als er over gelogen wordt is het ie geval niet in ons belang.Absoluut mee eens.
Het is in mijn optiek vooral een teken dat ze dingen te verbergen hebben die jij niet mag weten en/of je te dicht bij "de waarheid" komt.
Voor wie het nog niet weet.Ik geloof niet in het hele 'new world order' 'great reset' verhaal