AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Meen je dit of ga je weer detailneuken?
Ik meen dit, maar natuurlijk kan je nu veel overeenkomsten gaan opsommen om mijn ongelijk aan te tonen.

Verder is het denk ik in jouw belang dat ze wél dezelfde agenda nastreven, dan heb je feitelijk een tegenstander minder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik meen dit, maar natuurlijk kan je nu veel overeenkomsten gaan opsommen om mijn ongelijk aan te tonen.

Verder is het denk ik in jouw belang dat ze wél dezelfde agenda nastreven, dan heb je feitelijk een tegenstander minder.
Beleid is globaal gezien gewoon hetzelfde. Alleen houd de VN zich ook met andere dingen bezig. Zoals internationale conflicten e.d.. de VN heeft ook een legertje (blauwhelmen, vredesmacht).

De WEF is een denktank waarin de wereldwijde elite de route uitstippelt voor de komende decennia. Het is dus gewoon een schaduwregering zonder democratisch proces.

Laatst bewerkt:
En WOB verzoeken leveren nul op het rekest.
Blijkbaar niet, want iemand die de WEF beschouwt als een elitair non-democratische macht die wereldwijd het beleid voert, dan ben je volgens Kaag meteen een extremist.

De term extremist is blijkbaar ook aan inflatie onderhevig.

Iemand die twijfels heeft over man made global warming is tegenwoordig ook een staatsgevaarlijke extremist.

Label extremist is gewoon een manier om een discussie niet aan te gaan omdat je daarmee iemand dus wegzet als ongeloofwaardig.

Label extremist is gewoon een manier om een discussie niet aan te gaan omdat je daarmee iemand dus wegzet als ongeloofwaardig.
Klinkt als een extremistische manier van debatteren. Fascistisch zelfs. Groepen andersdenkenden demoniseren en stigmatiseren om ze de mond te snoeren.

Ik weet ook niet zo goed wat ik van het WEF moet vinden.

Ik geloof niet in het hele 'new world order' 'great reset' verhaal waarbij het een grote conspiracy is om iedereen alles te ontnemen en effectief tot slaaf te maken.

Maar ik heb inmiddels wel genoeg dingen gezien over het WEF waarbij ik toch wel echt mijn vraagtekens moet zetten en dingen die niet echt lijken te 'kloppen' .

Precies, dat geldt voor de meesten die het 'geheel' in ogenschouw nemen en tot soortgelijke conclusies komen.

Maar helaas, alleen dat al plaatst iemand in de hoek van complot-theorist en extremist.
"Het zijn allemaal staatsgevaarlijke lieden, vooral niet naar luisteren en zo snel mogelijk demoniseren en buitensluiten."

Ik weet het, paarlen voor de Steksen..

Alles wat je tegenstaat op één hoop gooien en dan kritiek leveren op de gevestigde orde als die dat ook doet. :thinking:
Alles, maar dan ook echt alles alles?

Buiten dat, decentralisatie is het toverwoord wat mij betreft niet de 'one world governement' dystopie die in de maak is.

Klinkt als een extremistische manier van debatteren. Fascistisch zelfs. Groepen andersdenkenden demoniseren en stigmatiseren om ze de mond te snoeren.

Ik zou het niet extremistisch noemen maar ik snap je keuze om het zo te noemen.

Wat ik merk met debatteren en discussieren is dat het tegenwoordig alleen nog maar gaat om de ander zwartmaken en zijn/haar aanhangers weg te zetten als foute strawmen.

Het gaat helemaal niet meer over het onderwerp waar het echt over zou moeten gaan maar ze zijn alleen nog maar op zoek naar iets aan de persoon van tegenstander om de geloofwaardigheid onderuit te halen, ongeacht hoe goed het argument is.

Ik merk dit zelf ook, ik ga online nog best wel vaak discussies aan, en dan krijg ik vaak helemaal geen inhoudelijk argument maar alleen maar bijvoorbeeld: 'oh jij bent een man jij kan hier niet over meepraten'. Dat is gewoon geen argument.

Een discussie/debat moet gaan over de stelling/het onderwerp, en de deelnemers zouden alleen moeten argumenteren op de persoon als er echt overduidelijke meespelende belangen zijn die het standpunt van de ander dusdanig beinvloeden dat er geen objectiviteit meer is.

En we moeten ook toe durven geven als de ander met een goed argument komt waar je op dat moment misschien geen tegenargument voor hebt of het misschien gewoon mee eens bent CQ gelijk moet geven.

WEF has had a long standing relationship with the United Nations (UN) through its Special Consultative Status with the UN Economic and Social Council (ECOSOC)
Ugh Frustrated GIF by Equipe de France de Football

Het is gewoon een ordinaire platte verkiezingsstunt. Binnenkort zullen de Magere Mannetjes ook wel weer in actie komen zag ik al voorbijkomen.

Jan's plasje hierover nog even als toetje ;)

Precies, dat geldt voor de meesten die het 'geheel' in ogenschouw nemen en tot soortgelijke conclusies komen.

Maar helaas, alleen dat al plaatst iemand in de hoek van complot-theorist en extremist.
"Het zijn allemaal staatsgevaarlijke lieden, vooral niet naar luisteren en zo snel mogelijk demoniseren en buitensluiten."

Ik vond het vooral heel bijzonder dat sommige kritische vragen iets té hard ontweken worden.
Dat is nooit een goed teken.

Ik vond het vooral heel bijzonder dat sommige kritische vragen iets té hard ontweken worden.
Dat is nooit een goed teken.

Absoluut mee eens.

Het is in mijn optiek vooral een teken dat ze dingen te verbergen hebben die jij niet mag weten en/of je te dicht bij "de waarheid" komt.

Absoluut mee eens.

Het is in mijn optiek vooral een teken dat ze dingen te verbergen hebben die jij niet mag weten en/of je te dicht bij "de waarheid" komt.
Dat is inmiddels toch wel bijna 3 jaar overduidelijk. Als er over gelogen wordt is het ie geval niet in ons belang.

Ik geloof niet in het hele 'new world order' 'great reset' verhaal
Voor wie het nog niet weet.

De WEF zijn vrijmetselaars. Schwab is een vrijmetselaar. De rijke families zoals de Rockefellers zijn vrijmetselaars.

Freemasonry is de link die al deze personen, instanties en groepn verbind. Het is niet eens een theorie, het is overal duidelijk zichtbaar. En vrijmetselaars krijgen een harde van symbolen en laten die dan ook graag vaak zien. Bijvoorbeeld met hand signalen.

Een voorbeeld

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven