Serieus, who gives a f**k man. Ik weet dat ik cynisch ben én dat dit off topic is maar er posten hier vijf à tien man op reguliere basis in de politiek en dit soort secties, en niemand daarvan laat zich 'overhalen' door het 'andere kamp'. De meesten hier hebben volgens mij nog een partner en / of kinderen ook en zitten hier de hele dag een beetje te f5en. Zo komt t in elk geval over op mij. Ogenschijnlijk verschillen jullie allemaal heel erg van elkaar maar dat is helemaal niet zo. Over dertig jaar is er echt niemand die denkt goh, die gozer op dat bodybuildingforum toen, die had me toch een partij gelijk, wat een held. Over dertig jaar heb je een kind of twee die denken goh, m'n pa zat de hele tijd op z'n scherm toen ik klein was, ik zal eens vragen wat voor ongelofelijk belangrijke dingen hij toen wel niet mee bezig was. Papa was bezig met gelijk hebben op een bodybuildingforum. Oh, oke, logisch.
Misschien lul ik maar wat en zitten jullie hele dagen in de baas z'n tijd hier te posten. Zou ook problematisch zijn imo maar goed.
Ik kan er zelf over meepraten. Morgen komen mijn kids weer hier en ben ik weer een week offline. Had ik dat maar eens wat vaker gedaan in het verleden.