XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Voor wie het nog niet weet.

De WEF zijn vrijmetselaars. Schwab is een vrijmetselaar. De rijke families zoals de Rockefellers zijn vrijmetselaars.

Freemasonry is de link die al deze personen, instanties en groepn verbind. Het is niet eens een theorie, het is overal duidelijk zichtbaar. En vrijmetselaars krijgen een harde van symbolen en laten die dan ook graag vaak zien. Bijvoorbeeld met hand signalen.

Een voorbeeld

Illuminatie

• Topic Starter Topic Starter
Vrijmetselarij gaat heel ver terug in de tijd. De symboliek is duidelijk zichtbaar, als je de symbolen herkent.

Rockefeller center
1673879715106.jpg

1673880010808.jpg

Dollarbiljetten
1673880961149.jpg

Ja dit gaat mij wel wat stappen te ver :roflol:

Ja dit gaat mij wel wat stappen te ver :roflol:
Wat gaat je precies te ver? Je kan het gewoon zelf opzoeken.

Of denk je dat het toeval is dat deze symbolen worden gebruikt? Er is zelfs een George Washington masonic memorial.
Dit is de website

Al die gasten, al die founding fathers, waren allemaal lid van the lodge. Zelfde geldt voor alle rijkste invloedrijkste families zoals de Rockefellers. Boven de ingang van rockefeller centrum staat zelfs het symbool van de vrijmetselarij.

Hoe duidelijk wil je het hebben?

1673881895928.jpg
Fucking big ass vrijmetselarij monument, voor George Washington. Zie het symbool? Het is niet te missen. Zelfs Stevie Wonder kan het zien
1673881966873.jpg

Wilt niet zeggen dat ik mijn kennis niet blijf uitbreiden en delen.

Verbazingwekkend dat mensen dit soort kennis niet hebben.
Serieus, who gives a f**k man. Ik weet dat ik cynisch ben én dat dit off topic is maar er posten hier vijf à tien man op reguliere basis in de politiek en dit soort secties, en niemand daarvan laat zich 'overhalen' door het 'andere kamp'. De meesten hier hebben volgens mij nog een partner en / of kinderen ook en zitten hier de hele dag een beetje te f5en. Zo komt t in elk geval over op mij. Ogenschijnlijk verschillen jullie allemaal heel erg van elkaar maar dat is helemaal niet zo. Over dertig jaar is er echt niemand die denkt goh, die gozer op dat bodybuildingforum toen, die had me toch een partij gelijk, wat een held. Over dertig jaar heb je een kind of twee die denken goh, m'n pa zat de hele tijd op z'n scherm toen ik klein was, ik zal eens vragen wat voor ongelofelijk belangrijke dingen hij toen wel niet mee bezig was. Papa was bezig met gelijk hebben op een bodybuildingforum. Oh, oke, logisch.
Misschien lul ik maar wat en zitten jullie hele dagen in de baas z'n tijd hier te posten. Zou ook problematisch zijn imo maar goed.
Ik kan er zelf over meepraten. Morgen komen mijn kids weer hier en ben ik weer een week offline. Had ik dat maar eens wat vaker gedaan in het verleden.

Ja oke, maar dan wat?

Grootste deel van de wereldleiders is ook openlijk religious, dat lijkt mij zorgelijker.
Is ook stemmentrekkerij, het is in de Verenigde Staten waarschijnlijk nog net niet mogelijk president te worden als je niet op zijn minst zegt gelovig te zijn. Al hebben de meeste Evangelicals en TradCaths het niet zo op het gedrag van Trump, hij heeft een boel zaken wel geleverd en hij stond heel lullig met dat Bijbeltje in handen op de foto.

Is ook stemmentrekkerij, het is in de Verenigde Staten waarschijnlijk nog net niet mogelijk president te worden als je niet op zijn minst zegt gelovig te zijn. Al hebben de meeste Evangelicals en TradCaths het niet zo op het gedrag van Trump, hij heeft een boel zaken wel geleverd en hij stond heel lullig met dat Bijbeltje in handen op de foto.

Ik zag een tijdje terug een poll dat mensen daar liever een veroordeelde crimineel als president hadden dan iemand die niet in god geloofd :roflol:

Derdewereldland met geld echt.

Serieus, who gives a f**k man. Ik weet dat ik cynisch ben én dat dit off topic is maar er posten hier vijf à tien man op reguliere basis in de politiek en dit soort secties, en niemand daarvan laat zich 'overhalen' door het 'andere kamp'. De meesten hier hebben volgens mij nog een partner en / of kinderen ook en zitten hier de hele dag een beetje te f5en. Zo komt t in elk geval over op mij. Ogenschijnlijk verschillen jullie allemaal heel erg van elkaar maar dat is helemaal niet zo. Over dertig jaar is er echt niemand die denkt goh, die gozer op dat bodybuildingforum toen, die had me toch een partij gelijk, wat een held. Over dertig jaar heb je een kind of twee die denken goh, m'n pa zat de hele tijd op z'n scherm toen ik klein was, ik zal eens vragen wat voor ongelofelijk belangrijke dingen hij toen wel niet mee bezig was. Papa was bezig met gelijk hebben op een bodybuildingforum. Oh, oke, logisch.
Misschien lul ik maar wat en zitten jullie hele dagen in de baas z'n tijd hier te posten. Zou ook problematisch zijn imo maar goed.
Ik kan er zelf over meepraten. Morgen komen mijn kids weer hier en ben ik weer een week offline. Had ik dat maar eens wat vaker gedaan in het verleden.
Ik word een beetje moe van je negatieve geleuter over het gedrag van anderen de laatste tijd. Dat ze zinloos bezig zijn, dat ze beter hun tijd aan andere dingen moeten besteden. Laat anderen lekker in hun waarde. Als wij dat nou leuk vinden?

Serieus, waarom maak jij je druk om waar anderen zich mee bezig houden?

Is je post eigenlijk wel aan anderen gericht? Het lijkt eerder op een stuk zelfreflectie.

Maar als we dan toch nihilistisch bezig zijn. De meeste dingen in het leven zijn zinloos. Want uiteindelijk ga je dood en 2 generaties later is iedereen je vergeten. Het hele leven is 1 grote zinlose clusterfuck van drama, tegenslagen en onzinnigheid. Of denk je dat al die tijd die jij in de gym hebt besteed de afgelopen jaren een bijdrage hebben geleverd? Dat je kinderen denken top papa dat je zoveel tijd in de gym was, want die paar kilo's extra op die ene lift was echt wat dit gezin nodig had. We gaan een standbeeld voor je bouwen omdat je 200kg hebt gebankdrukt.

Sorry als ik overkom als een kl***zak, niks persoonlijks. Mijn doel is, wat is nuttig en wat niet? En kan je dat überhaupt voor een ander bepalen?

Over zinloosheid gesproken. Misschien spant bodybuilding, volgens jouw beredenatie dan wel de kroon. Mensen die jarenlang juicen, ten koste van hun gezondheid. Jaren lang strict eten, een strict train regime volgen, fucking veel dingen in het leven opofferen. En voor wat? Voor die paar extra kilo spiermassa? Je sociale kring opfokken omdat je de tren niet aankan, of hartproblemen ontwikkelen omdat je er mooi uit wilt zien? Vroegtijdig overlijden, mogelijk geen kinderen krijgen (of moeilijk)

Is dat dan ook niet allemaal zinloos?
Wat is zinloos? Iedereen vult zelf zijn eigen leven in en bepaalt zelf wat hij wel of niet zinvol vindt. En f**k wat anderen daarvan vinden. f**k de wereld ;).

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat is zinvol? Een zorgeloos leven lijden?

Terug
Naar boven