apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nee, was een vredessymbool.Was dat in 1937 niet gewoon de vlag van Duitsland?
Lijst van vlaggen van Duitsland - Wikipedia
nl.wikipedia.org

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, was een vredessymbool.Was dat in 1937 niet gewoon de vlag van Duitsland?
Lijst van vlaggen van Duitsland - Wikipedia
nl.wikipedia.org

www.rtlnieuws.nl
In Afrika is wonen in een hut van klei en stront ook heel normaal.In Azië en Afrika is het eten van krekels en meelwormen heel normaal.
Duurzaam en kringloop, geeft donut-economie een heel andere invulling!![]()
Krekelmeel in je brood en soep, het mag van Europa
In Azië en Afrika is het eten van krekels en meelwormen heel normaal. Nederlanders willen er nog niet aan. Maar toch zitten er binnenkort misschien insecten in poedervorm door je eten heen. De Europese Commissie verklaart steeds meer insectenproducten veilig voor consumptie. In januari kwam...www.rtlnieuws.nl
In Afrika is wonen in een hut van klei en stront ook heel normaal.

Loiza zou je doen, maar voor de rest ben je even intolerant en/of anti-woke als de rest van het forum.Elke keer als ik Instagram open en van die reels zie van 30+ers die dansjes doen en liedjes playbacken denk ik echt van mijn god, waar is het mis gegaan..
Of van die meiden die begonnen zijn met outfit videos en nu overgegaan zijn op die ‘get ready with me’ videos die ze starten vanuit lingerie. Is dat een nieuwe voorfase voordat ze een onlyfans beginnen?
Iedereen z’n hobby en laat altijd iedereen in z’n waarde maar m’n cringespier trekt social media echt niet meer![]()
Heb je hier voorbeelden van?‘get ready with me’ videos die ze starten vanuit lingerie.
Ho ho. Wie zegt dat deze persoon zich identificeert als blanke?
![]()
In Azië en Afrika is het eten van krekels en meelwormen heel normaal. Nederlanders willen er nog niet aan. Maar toch zitten er binnenkort misschien insecten in poedervorm door je eten heen. De Europese Commissie verklaart steeds meer insectenproducten veilig voor consumptie. In januari kwam...www.rtlnieuws.nl
Het eten van albino's voor magische krachten is ook heel normaal in Afrika.
Is het eten van insecten eigenlijk niet normaler dan het nuttigen van zuivel van andere dieren?A parasitological evaluation of edible insects and their role in the transmission of parasitic diseases to humans and animals - PMC
From 1 January 2018 came into force Regulation (EU) 2015/2238 of the European Parliament and of the Council of 25 November 2015, introducing the concept of “novel foods”, including insects and their parts. One of the most commonly used species of ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Edible insects are an underestimated reservoir of human and animal parasites. Our research indicates the important role of these insects in the epidemiology of parasites pathogenic to vertebrates.
Normaal is relatief. Hier is het in ieder geval niet normaal. De schaal van insecten bestaat uit chitine, een polysacharide. Ik dacht dat mensen met een schaaldier allergie hier gevoelig voor (kunnen) zijn.Is het eten van insecten eigenlijk niet normaler dan het nuttigen van zuivel van andere dieren?
Voor wielrenners wel. Maar zo zijn er wel meer dingen normaler, van indringers en corrupte leiders bruut vermoorden tot dat veel kindjes bij hun geboorte dood gingen. Vroeger was alles beter.Is het eten van insecten eigenlijk niet normaler dan het nuttigen van zuivel van andere dieren?
Denk dat huisstofmijtallergie (minder ernstig) hiermee ook kruisreactie kan geven. Dus omwille van mij zullen er voldoende alternatieven zonder insecten en zonder soja beschikbaar moeten blijven. Graag gedaan.Normaal is relatief. Hier is het in ieder geval niet normaal. De schaal van insecten bestaat uit chitine, een polysacharide. Ik dacht dat mensen met een schaaldier allergie hier gevoelig voor (kunnen) zijn.
Dan maar aan het vegan brood 🤣![]()
![]()
www.rtlnieuws.nl
Is overmacht. Met de kennis van nu hadden we bla bla bla en doorOftewel, u heeft samen met de rest van de Nederlandse bevolking gezamenlijk 11 miljard meer aan belasting betaald.![]()
Miljardenmeevaller voor schatkist: meer winstbelasting opgehaald dan ooit
Een grote meevaller voor de schatkist: in 2022 is er meer winstbelasting binnengekomen dan ooit. De totale opbrengst is 38,5 miljard euro, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Dat is elf miljard euro meer dan begroot.www.rtlnieuws.nl
Wie is er nou weer allergisch voor insecten. Aan de andere kant zouden ze misschien gepeld moeten worden, noten eet je ook niet met schaal.Ook is het héél normaal dat ook hier weer de normalisatie en draagvlak propaganda-machine voortdurend overtoeren draait.
Zachtjes maar onweerstaanbaar, worden onze geestjes gemasseerd en geïndoctrineerd tot acceptatie van het "onvermijdelijke".
Bezwaren zitten natuurlijk tussen de oren, ja hoor, natuurlijk.
Dat veel mensen ernstig allergisch voor biochemische bestanddelen in insecten zoals chitine, daar wordt uiteraard weer angstvallig over gezwegen.
Die selectieve en eenzijdige berichtgeving hangt me echt zo hard de keel uit!