- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Als ik zou moeten kiezen tussen Loiza Lamers of Patty Brard zou ik 't binnen een seconde wel weten hoor

Ben ik nu dan gay?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

JaAls ik zou moeten kiezen tussen Loiza Lamers of Patty Brard zou ik 't binnen een seconde wel weten hoor
Ben ik nu dan gay?
We zitten in een soort slechte Resident Evil remake waarin the Pfizer corporation het T-boy virus heeft losgelaten op de mensheid, waardoor er nu allemaal hersenloze woke zombies rondlopen."Who knew that stating biological facts would make people walk off the show"
Tegenwoordig zie ik steeds meer dat men wegloopt als er geen plausibele argumenten beschikbaar meer zijn.
Tenminste, als eerdere pogingen tot mond snoeren middels de racisten en/of discriminatiekaart trekken ook al niet hielpen.
Ik snap je niet. Omdat ik niet geh ben moet ik kiezen voor een wandelende tak?Veel plezier dan met Elizabeth Anne Velásquez.
Opera News - Latest News In Netherlands | Breaking News
Get the latest Netherlands news at OperaNewsApp.com: Breaking news and videos in Netherlands , Football news, Politics, Sports, Entertainment, Tech, Business.ng.opera.news
Dat was toch het dilemma, een goed uitziende trans-vrouw, of oudste/lelijkste biologische vrouw.Ik snap je niet. Omdat ik niet geh ben moet ik kiezen voor een wandelende tak?
We zitten in een soort slechte Resident Evil remake waarin the Pfizer corporation het T-boy virus heeft losgelaten op de mensheid, waardoor er nu allemaal hersenloze woke zombies rondlopen.
Als ik de series moet geloven is 4 gram lood het enige medicijn dat nog werkt.
Alleen als het een thaise ladyboy is.Dat was toch het dilemma, een goed uitziende trans-vrouw, of oudste/lelijkste biologische vrouw.
Dit.Ook irritant dat er door de sensitiviteit van die hele kwestie gewoon geen gesprek mogelijk meer is.
Is allemaal zo gepolariseerd, vind 't echt een leuk en waardevol onderwerp om over te discussiëren..
Stel je zegt tegen iemand 'Ik vind dat een vrouw die ooit man geweest is niet met topsport mag meedoen' is er geen dialoog mogelijk.
De ene kant zegt 'Is geen vrouw! Is altijd een man geweest!'
De andere kant zegt 'Vieze vuile cisman, door mensen als jij blijft het patriarchaat in stand! Je bent zeker ook racist hé! kl***zak, je haat vrouwen!' en stuurt vervolgens een screenshot naar je werkgever waarna je ontslagen wordt.
Zelfs jij (kai su teknon) neemt die nieuwe categorieën al serieus?Dit gaat echt gezeik opleveren. Als zo’n persoon volgens het ID bewijs een vrouw is zou ze daar toch moeten mogen trainen, zo niet dan mag geen enkele transvrouw dat, dus ook geen Loiza Lamers e.d.
Nee, maar of je laat alleen vrouwen binnen die vanaf hun geboorte vrouw zijn, of je laat iedereen binnen die volgens hun ID bewijs vrouw zijn.Zelfs jij (kai su teknon) neemt die nieuwe categorieën al serieus?
Is weer eens wat anders dan je paard Volkert noemen.