MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
  • #1.284
"Who knew that stating biological facts would make people walk off the show"

Tegenwoordig zie ik steeds meer dat men wegloopt als er geen plausibele argumenten beschikbaar meer zijn.
Tenminste, als eerdere pogingen tot mond snoeren middels de racisten en/of discriminatiekaart trekken ook al niet hielpen.
We zitten in een soort slechte Resident Evil remake waarin the Pfizer corporation het T-boy virus heeft losgelaten op de mensheid, waardoor er nu allemaal hersenloze woke zombies rondlopen.

Als ik de series moet geloven is 4 gram lood het enige medicijn dat nog werkt.

Blijft een dikke soundtrack vanaf 00:58

Laatst bewerkt:
  • #1.286
We zitten in een soort slechte Resident Evil remake waarin the Pfizer corporation het T-boy virus heeft losgelaten op de mensheid, waardoor er nu allemaal hersenloze woke zombies rondlopen.

Als ik de series moet geloven is 4 gram lood het enige medicijn dat nog werkt.

Mjoah. Ik snap gewoon nooit zo goed waarom mensen zich druk maken over ander man z'n geaardheid of keuzes.
Kan me best goed voorstellen dat je als man/vrouw ergens in je leven tot het inzicht komt van 'f**k man, had eigenlijk liever een man/vrouw geweest' en daar dan actie op onderneemt.
Ik lig er geen seconde wakker van als een man liever als vrouw door 't leven gaat, homoseksueel of biseksueel is. Als iemand maar gewoon blij is met wie die is.

Tot zover ben ik wel progressief. Maar ik zie een man die een transitie naar een vrouw heeft gemaakt altijd wel als vrouw*. Idem met de andere richting op.
Omdat iemand zo lang heeft genoten van bepaalde biologische voordelen, vind ik écht niet dat ze mee mogen doen met competitieve sporten.
Een meid als Valentina Sampaio of Loiza Lamers mogen desalniettemin wel bij me komen liggen hoor.

Als je zo'n mening deelt ben je tegenwoordig al transfoob en wordt je gecanceld, vind dat de wereld daar wel echt in doorslaan.
Vind dat er aandacht gegeven wordt aan inclusiviteit en diversiteit een mooie ontwikkeling. Maar niet ten alle koste.
Dingen zoals het herschrijven van de boeken van Roald Dahl is echt achterlijk. Ook pronouns als 'Xe/Xem/Xyrs' vind ik moeilijk te bevatten.

Ook irritant dat er door de sensitiviteit van die hele kwestie gewoon geen gesprek mogelijk meer is.
Is allemaal zo gepolariseerd, vind 't echt een leuk en waardevol onderwerp om over te discussiëren..

Stel je zegt tegen iemand 'Ik vind dat een vrouw die ooit man geweest is niet met topsport mag meedoen' is er geen dialoog mogelijk.
De ene kant zegt 'Is geen vrouw! Is altijd een man geweest!'
De andere kant zegt 'Vieze vuile cisman, door mensen als jij blijft het patriarchaat in stand! Je bent zeker ook racist hé! kl***zak, je haat vrouwen!' en stuurt vervolgens een screenshot naar je werkgever waarna je ontslagen wordt.

• #1.291
Ik vind dat ze dan maar een speciale trans categorie voor zichzelf moeten maken.

Net als met de special olympics, daar doen ook alleen gehandicapten aan mee :D.

Ook irritant dat er door de sensitiviteit van die hele kwestie gewoon geen gesprek mogelijk meer is.
Is allemaal zo gepolariseerd, vind 't echt een leuk en waardevol onderwerp om over te discussiëren..

Stel je zegt tegen iemand 'Ik vind dat een vrouw die ooit man geweest is niet met topsport mag meedoen' is er geen dialoog mogelijk.
De ene kant zegt 'Is geen vrouw! Is altijd een man geweest!'
De andere kant zegt 'Vieze vuile cisman, door mensen als jij blijft het patriarchaat in stand! Je bent zeker ook racist hé! kl***zak, je haat vrouwen!' en stuurt vervolgens een screenshot naar je werkgever waarna je ontslagen wordt.
Dit.

Als je bij vraagtekens zetten of transvrouwen mogen meedoen in de vrouwen-topsport transfoob bent, dan maar transfoob.

Dit gaat echt gezeik opleveren. Als zo’n persoon volgens het ID bewijs een vrouw is zou ze daar toch moeten mogen trainen, zo niet dan mag geen enkele transvrouw dat, dus ook geen Loiza Lamers e.d.

Dit gaat echt gezeik opleveren. Als zo’n persoon volgens het ID bewijs een vrouw is zou ze daar toch moeten mogen trainen, zo niet dan mag geen enkele transvrouw dat, dus ook geen Loiza Lamers e.d.
Zelfs jij (kai su teknon) neemt die nieuwe categorieën al serieus?

• #1.298
1677274539389.jpg

Die man kent geen schaamte.

Terug
Naar boven