AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

8 maart ga ik ook heen. Klein olifantje geboren.
vorige maand zijn wij er geweest. Erg leuk park maar wij gaan altijd in het voor jaar en dan is er altijd el iets gesloten ivm verbouwing.
Omdat wij altijd op vakantie gaan buiten de schoolvakanties in het voorjaar, is wildlands ook altijd uitgestorven qua bezoekers. Stonden 10 autos op de parkeerplaats toen we aankwamen en 20 toen we weg gingen.

Politiek is er ook geen fan van gelukkig :roflol:

FqM4FOxXoAALAzD.jpeg.jpg

Dit is juist de hele reden achter deze berichtgeving nu, qua timing. Zodat partijen als VVD etc., weer een graantje mee kunnen pikken. Walgelijke journalistiek eigenlijk.
Maar ik zal wel weer een complotgekkie zijn.

Zoek bijvoorbeeld maar eens terug naar de 130/100 discussie. Was de VVD ook fel op tegen zogenaamd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Marion Koopmans

Blijkbaar Corina en Bert, dat vind ik beide geen hardcore VVD-namen.

Corina heeft economie gestudeerd en was voorheen Chief Operating Officer Retail & Private Banking bij ABN Amro en Bert is openlijk een CDA'er.

@Vonk kan dus weleens gelijk hebben.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.369
"Hij zag de arme eik naar adem happen en zijn laatste zucht slaken"

Het is pure onnodige hysterie, wat ik je brom.

Over WNL gesproken:

0,3%

De enige reden dat ik keek was Josse de Voogd.

Volgens mij is Rick Nieman eerder een VVD'er dan een D66'er en ik weet niet of die bewering klopt. Meer in het algemeen wil een programma zo'n gast en rond de verkiezingen kan dat. Vergelijk de discussie bij Vandaag Inside over de aanwezigheid van Rutte op 13 maart.

Terug
Naar boven