XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Het is idd hysterie.

Druk op de tweet voor de collectie.

Dat weet ik, maar dat neemt niets weg aan het feit dat het onnodige hysterie is.
Ja en ik heb ook geen idee wie of wat die Symphony is, maar persoonlijk vind ik dat een boodschap om een bepaalde hysterie aan te tonen heel veel kracht inlevert als je het (te) populistisch brengt.

Ik heb net in 5 sec het door @apfelstrudel aangedragen draadje doorgekeken en dat is dan toch een veel betere manier?

Ja en ik heb ook geen idee wie of wat die Symphony is, maar persoonlijk vind ik dat een boodschap om een bepaalde hysterie aan te tonen heel veel kracht inlevert als je het (te) populistisch brengt.

Eens
Ik heb net in 5 sec het door @apfelstrudel aangedragen draadje doorgekeken en dat is dan toch een veel betere manier?

Eens, alleen de vraag is wel of diegenen die het eigenlijk zouden moeten lezen en bestuderen dat wel (willen) doen.

Even weer wat anders om weer eens over te zeiken:

Hoe moet dit rechtgetrokken worden, gewoon simpelweg minder toeslagen?

Is er ook een voorbeeld te vinden van een bijstandsgezin van 2 niet werkende ouders met 2 kinderen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.394

Hatseflats. Zie hier iemand die een politieke agenda pushed.

Verduurzaming, de klimaattransitie en alle maatregelen omtrent het 'beschermen' van het klimaat is 1 grote hoax.

Hatseflats. Zie hier iemand die een politieke agenda pushed.

Verduurzaming, de klimaattransitie en alle maatregelen omtrent het 'beschermen' van het klimaat is 1 grote hoax.

Ik kan wel weer wat tijd maken om ook hier jouw punten over klimaat en de invloed van de mensen te ontkrachten.

Wat is de informatie die je precies haalt uit deze eerste post en die tabel en hoe herleid dat naar een agenda die gepushed wordt?

In onze vorige discussie hierover moest je al toegeven dat er daadwerkelijk wel veel bewijs js die wijst op door de mens veroorzaakte invloeden op het klimaat(OA het stukje verschillen tussen noordelijk en zuidelijk halfrond die het allemaal teniet zouden doen zoals jij beweerde bleek niet waar te zijn), maar nu heb je het weer over een hoax, hoe komt dat?

Terug
Naar boven