Klopt, maat de stikstof waar we het sinds kort over hebben is niet het molecuul N2.
Dat weet ik, maar dat neemt niets weg aan het feit dat het onnodige hysterie is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maat de stikstof waar we het sinds kort over hebben is niet het molecuul N2.
Ja en ik heb ook geen idee wie of wat die Symphony is, maar persoonlijk vind ik dat een boodschap om een bepaalde hysterie aan te tonen heel veel kracht inlevert als je het (te) populistisch brengt.Dat weet ik, maar dat neemt niets weg aan het feit dat het onnodige hysterie is.
En ontzettend eenzijdig belicht door diegenen die deze hysterie nodig hebben om hun "agenda" uit te rollen
Ja en ik heb ook geen idee wie of wat die Symphony is, maar persoonlijk vind ik dat een boodschap om een bepaalde hysterie aan te tonen heel veel kracht inlevert als je het (te) populistisch brengt.
Ik heb net in 5 sec het door @apfelstrudel aangedragen draadje doorgekeken en dat is dan toch een veel betere manier?
Waarschijnlijk niet waardoor populisme imo de komende jaren voor de meeste problemen gaat zorgen.Eens, alleen de vraag is wel of diegenen die het eigenlijk zouden moeten lezen en bestuderen dat wel (willen) doen.
Deportatie?Hoe moet dit rechtgetrokken worden, gewoon simpelweg minder toeslagen?
Is er ook een voorbeeld te vinden van een bijstandsgezin van 2 niet werkende ouders met 2 kinderen?
Minpuntje voor de SGP dan op mijn shortlist.

Hatseflats. Zie hier iemand die een politieke agenda pushed.
Verduurzaming, de klimaattransitie en alle maatregelen omtrent het 'beschermen' van het klimaat is 1 grote hoax.
Ik heb iets gemist denk ik.In onze vorige discussie hierover moest je al toegeven dat er daadwerkelijk wel veel bewijs js die wijst op door de mens veroorzaakte invloeden op het klimaat
Ik zou het weer kunnen opzoeken, maar dat kost wel wat werk, ben je het echt vergeten?
Op welke wijze en in welke mate heeft mensheid dan invloed op het klimaat volgens jou?Ik kan wel weer wat tijd maken om ook hier jouw punten over klimaat en de invloed van de mensen te ontkrachten.
Blijkbaar.Ik zou het weer kunnen opzoeken, maar dat kost wel wat werk, ben je het echt vergeten?