Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Zitten maar bar weinig mensen in de politiek omdat ze om de mensen geven. Maar Hugo staat met Mark wel bovenaan in mijn top 5 van narcisten in de politiek. Als je je verdiept in de verschillende vormen van narcisme kun je zien dat een vergelijking tussen verschillende types niet echt op gaat, daarom kun je Hugo en Thierry ook niet echt vergelijken.
Ik heb alleen wel het idee dat Rutte goed laat zien dat macht naar je hoofd kán stijgen en Baudet goed laat zien dat macht voor sommige types heel begeerlijk is.
 
Ik heb alleen wel het idee dat Rutte goed laat zien dat macht naar je hoofd kán stijgen en Baudet goed laat zien dat macht voor sommige types heel begeerlijk is.
Ik snap wel waarom je dat denkt, maar zo zwart-wit is het denk ik niet. Maar is ook lastig aangezien we geen psychologen en/of psychiaters zijn en we ook de genoemde personen enkel kennen van hun publieke optredens.
 
Ik snap wel waarom je dat denkt, maar zo zwart-wit is het denk ik niet. Maar is ook lastig aangezien we geen psychologen en/of psychiaters zijn en we ook de genoemde personen enkel kennen van hun publieke optredens.
Het is ook volledig mijn gevoel, maar de Rutte van begin deze eeuw kwam in elk geval heel anders op mij over als Baudet een kleine 10 jaar geleden en ook als de huidige Rutte trouwens.
 
Is niet heel gek toch?

Redelijke rijtjeshuis in de randstad ben je echt wel 2k+ kwijt.
Dat is dat een keuze, je kan ik de buurt van een grote stad prima een goedkope ruime woning vinden die eigenlijk nog veel te groot is voor een persoon alleen.
 
Laatst bewerkt:
Grote stad heeft mij ons niets te bieden en wij huren ook in de vrije sector, gewoon ergens in het midden van het land nabij een groot centraal knooppunt. Scheelt ons zomaar 750,00 per maand op 10km afstand en krijgen er nu meer rust en ruimte voor terug voor minder. 2020 opgeleverd en voldoet dus aan alle normen van het toen geldende bouwbestel qua wet- en regelgeving inzake isolatie en veiligheid etc. Een huis van 8 ton kopen nu met de huidige rentes zet je nog een stuk verder achteruit in maandlasten. En er is nog steeds geen grotere bubbel dan de huizenmarkt in heel veel landen, maar in het bijzonder in Nederland.
 
Denk dat hij meer om de burger geeft dan Thierry Baudet, maar dat legt de lat niet hoog.
Wat is dat toch dat alles en iedereen steeds met Forum en FvD vergeleken moet worden.
 
Is niet heel gek toch?

Redelijke rijtjeshuis in de randstad ben je echt wel 2k+ kwijt.
Dat is echt gestoord.

De prijzen in Vlaanderen liggen gelukkig lager maar zijn hier ook wel serieus gestegen.

Ik dacht dat het inkomen tussen BE en NL niet zo veel scheelde?
 
Dat is echt gestoord.

De prijzen in Vlaanderen liggen gelukkig lager maar zijn hier ook wel serieus gestegen.

Ik dacht dat het inkomen tussen BE en NL niet zo veel scheelde?

Scheelt dus wel enorm als je kijkt naar wat je ermee kunt kopen in de huizenmarkt. Zie nog geregeld op innomaps ofzo een appartementje voorbijkomen voor 199.000,00 als opknappertje etc. Dat is in NL echt ondenkbaar geworden.
 
Dat is dat een keuze, je kan ik de buurt van een grote stad prima een goedkope ruime woning vinden die eigenlijk nog veel te groot is voor een persoon alleen.
Ik sta hier een beetje dubbel in, want aan de ene kant ben ik het er helemaal mee eens, als de woningen in de stad te duur zijn moet je ergens anders gaan kijken waar betere opties zijn. Ik wil eigenlijk later ook meer van de randstad weg om meer huis te krijgen voor mijn geld.

Aan de andere kant vind ik het een bizar idee dat dat mensen die full time werken 50km gaan moeten verhuizen omdat er grote delen van Nederland zijn waar voor mensen met een normale baan geen woningen meer zijn en ze geen aanspraak maken op een sociale woning.

En een tweede punt waar je tegenaan blijft lopen is dan ook, wie gaan er op die plaatsen achter de kassa zitten, in de zorg werken, in de horeca werken ect ect, als er binnen een straal van tientallen kilometers voor die groep geen betaalbare woningen zijn. Het zijn ook precies de lager betaalde functies die juist niet de luxe hebben om thuis te werken.

Op de lange termijn denk ik dat dit probleem wel minder gaat worden als meer en meer mensen dus gaan verhuizen naar de goedkopere plekken, en met het thuiswerken is het minder nodig om te wonen waar je werkt.
 
Ik sta hier een beetje dubbel in, want aan de ene kant ben ik het er helemaal mee eens, als de woningen in de stad te duur zijn moet je ergens anders gaan kijken waar betere opties zijn. Ik wil eigenlijk later ook meer van de randstad weg om meer huis te krijgen voor mijn geld.

Aan de andere kant vind ik het een bizar idee dat dat mensen die full time werken 50km gaan moeten verhuizen omdat er grote delen van Nederland zijn waar voor mensen met een normale baan geen woningen meer zijn en ze geen aanspraak maken op een sociale woning.

En een tweede punt waar je tegenaan blijft lopen is dan ook, wie gaan er op die plaatsen achter de kassa zitten, in de zorg werken, in de horeca werken ect ect, als er binnen een straal van tientallen kilometers voor die groep geen betaalbare woningen zijn. Het zijn ook precies de lager betaalde functies die juist niet de luxe hebben om thuis te werken.

Op de lange termijn denk ik dat dit probleem wel minder gaat worden als meer en meer mensen dus gaan verhuizen naar de goedkopere plekken, en met het thuiswerken is het minder nodig om te wonen waar je werkt.

15-Minute cities bro :emo:
 
Ik sta hier een beetje dubbel in, want aan de ene kant ben ik het er helemaal mee eens, als de woningen in de stad te duur zijn moet je ergens anders gaan kijken waar betere opties zijn. Ik wil eigenlijk later ook meer van de randstad weg om meer huis te krijgen voor mijn geld.

Aan de andere kant vind ik het een bizar idee dat dat mensen die full time werken 50km gaan moeten verhuizen omdat er grote delen van Nederland zijn waar voor mensen met een normale baan geen woningen meer zijn en ze geen aanspraak maken op een sociale woning.

En een tweede punt waar je tegenaan blijft lopen is dan ook, wie gaan er op die plaatsen achter de kassa zitten, in de zorg werken, in de horeca werken ect ect, als er binnen een straal van tientallen kilometers voor die groep geen betaalbare woningen zijn. Het zijn ook precies de lager betaalde functies die juist niet de luxe hebben om thuis te werken.

Op de lange termijn denk ik dat dit probleem wel minder gaat worden als meer en meer mensen dus gaan verhuizen naar de goedkopere plekken, en met het thuiswerken is het minder nodig om te wonen waar je werkt.
Vandaar ook dat ik dit huis als voorbeeld geef, ik heb daar in de buurt gewoond. het is een prima huis en een prima wijk met een goede OV-verbinding richting het centrum van Rotterdam, maar ook met een (elektrische) fiets is de binnenstad prima te berijden.
 
333046997_740690284269637_7451273780412648887_n.jpg


:emo:
 
Wat is dat toch dat alles en iedereen steeds met Forum en FvD vergeleken moet worden.
Iedereen wil zich diep van binnen toch graag spiegel aan een onbereikbaar ideaal beeld.
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Iedereen wil zich diep van binnen toch graag spiegel aan een onbereikbaar ideaal beeld.
Als je crypto's lekker gaan kan je in de toekomst ook een infinity pool aanschaffen.

Neem je wovano als coach om er goed uit te zien en ThaWasteland kan dan wat mooie plaatjes van je schieten.
 
Back
Naar boven