AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

335493853_219866797235010_194586267987004361_n.jpg

De politiek is er voor de burger...

Wie woont er in Zeeland?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.507
De politiek is er voor de burger...

Wie woont er in Zeeland?
Pff beetje PFAS is nog nooit iemand aan doodgegaan.

Stikstof en CO2, dat is pas erg.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Naast elkaar en pal tegen figuren als Rutte

Fq0B6i9WAAAajpG?format=jpg&name=small.jpg

Wat is het toch ook een sympathieke vent...

:(
Is ook oprecht betreurenswaardig. Zelfs als je 2x modaal verdient kan je in een groot deel van het land in je eentje alleen een klein, oud flatje kopen.

Is ook oprecht betreurenswaardig. Zelfs als je 2x modaal verdient kan je in een groot deel van het land in je eentje alleen een klein, oud flatje kopen.

Zéér betreurenswaardig.
Ook zo fijn dat ome Hugo ons dat nog even moet insmeren met dit soort ongepaste opmerkingen.

Je zou nog kunnen zeggen dat niet iedereen een huis hoeft te kunnen kopen, maar dan moet er wel een alternatief zijn en dat is er met de huidige vrije sector huur niet echt.

Aan de andere kant is het niet eens zo vreemd dat je als twintiger niet zomaar een huis kunt kopen, dat kon ik 20 jaar geleden ook niet. Waarschijnlijk was het toen wel wat makkelijker.

Je zou nog kunnen zeggen dat niet iedereen een huis hoeft te kunnen kopen, maar dan moet er wel een alternatief zijn en dat is er met de huidige vrije sector huur niet echt.
True, beetje normale woning zit je in mijn stukje Gelderland al snel tegen de €1700 huur aan, dan komt alles er nog bij :/

Aan de andere kant is het niet eens zo vreemd dat je als twintiger niet zomaar een huis kunt kopen, dat kon ik 20 jaar geleden ook niet. Waarschijnlijk was het toen wel wat makkelijker.
True, alleen is de kloof nu wel echt enorm, eigenlijk alleen als je in eentje wat wilt kopen. Als je met z'n tweeën wat wilt kopen kom je wel wat makkelijker aan een hoge hypotheek.
Beetje normale woningen beginnen al snel bij de 400.000, op je 25e krijg je, als je al modaal verdient, net een hypotheek voor 170.000. Kan je niet eens een garagebox voor kopen.

Kijken of er een beetje verandering in gaat komen dit jaar of volgend jaar. Ga volgend jaar een huis kopen, aan de ene kant zin in, aan de andere kant ook echt niet.
Kan een hypotheek krijgen tot +-600.000 maar met de huidige rente is dat echt om te janken, ook angst dat als ik 't koop de woningmarkt dan eindelijk instort. Maarja, denkt iedereen al jaren.

Bizar genoeg scheelt het nog geld t.o.v. de huursituatie ook. :laugh:
Geeft ook wel aan hoe kapot die markt is..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.517
Wat is het toch ook een sympathieke vent...

Hij laat weer eens blijken dat ie geen f**k geeft om de burger. Net als toen ie minister van volksgezondheid was.

Denk dat hij meer om de burger geeft dan Thierry Baudet, maar dat legt de lat niet hoog.

Zitten maar bar weinig mensen in de politiek omdat ze om de mensen geven. Maar Hugo staat met Mark wel bovenaan in mijn top 5 van narcisten in de politiek. Als je je verdiept in de verschillende vormen van narcisme kun je zien dat een vergelijking tussen verschillende types niet echt op gaat, daarom kun je Hugo en Thierry ook niet echt vergelijken.

Terug
Naar boven