Steks
Gargantuan Beast
- Lid geworden
- 21 feb 2017
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
....en een bullworker aanschaffen."When our children tell us something it is our job as parents to belief them."
Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
Dat, of een Bullworker voor hem kopen."When our children tell us something it is our job as parents to belief them."
Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
Hij heeft zelfs een transdochter.Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
En toch een die zoals Elon zegt beinvloed is om trans te worden.Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
Die is pas 2 jaar oud.En toch een die zoals Elon zegt beinvloed is om trans te worden.
Die wil toch geen contact meer met Elon? Volgens mij niet eens meer geassocieerd worden met hem.Hij heeft zelfs een transdochter.
Met 131 een kruispunt naderen is per definitie debiel.Motorrijder of scootterrijder?
Jep, heeft haar naam ondertussen ook veranderd naar de naam van haar moeder volgens mij.Die wil toch geen contact meer met Elon? Volgens mij niet eens meer geassocieerd worden met hem.
Totdat hij komt te overlijden natuurlijk.Die wil toch geen contact meer met Elon? Volgens mij niet eens meer geassocieerd worden met hem.
Die is pas 2 jaar oud.
25 wat mij betreft.
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."
Dat kind is ondertussen wel al 19Bekijk bijlage 579268
Ik googelen en in eerste instantie dacht ik, dat is nog best goed gedaan, maar het is dus het kind rechtsonder.![]()
Jij snapt mijn post dus niet.
Jawel, je dacht dat de vriendin (of ja ex-vrouw) van Elon de transdochter was. Maar daar reageerde ik niet op.Jij snapt mijn post dus niet.