Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Jezus... En dat mes maar vast blijven houden![]()
Ze zijn wel beleefd. Sir! Drop the knifeJesus wat een kogelregen
Die laatste 10 schoten zijn toch lastig te verklaren voor die agent, al denk ik dat hij sws dood was geweest.
Daarna ook echt nog 'drop the knife'
Gast je hebt net letterlijk je hele magazijn in zijn torso geleegd en zijn lichaam is de laatste stuiptrekkingen aan het doen wat denk je zelf?
Maarja eerste paar schoten imo gewoon terecht, leven van die vrouw waarschijnlijk gered.
Hoezo? Hij hield het mes vast. Gewoon blijven volpompen met lood. Helemaal niks mis mee. 0% kans op recidive.Jesus wat een kogelregen
Die laatste 10 schoten zijn toch lastig te verklaren voor die agent, al denk ik dat hij sws dood was geweest.
Daarna ook echt nog 'drop the knife'
Gast je hebt net letterlijk je hele magazijn in zijn torso geleegd en zijn lichaam is de laatste stuiptrekkingen aan het doen wat denk je zelf?
Maarja eerste paar schoten imo gewoon terecht, leven van die vrouw waarschijnlijk gered.
Hoezo? Hij hield het mes vast. Gewoon blijven volpompen met lood. Helemaal niks mis mee. 0% kans op recidive.
Jetsers zijn hier dikke tietenHebben jullie al vakantieplannen dit jaar? Ik zit te denken om de trein naar Gran Canaria te pakken.
Bekijk bijlage 579820
Wel ironisch dat haar naam straalvliegtuig betekent.
Tetten!Jetsers zijn hier dikke tieten
Nee, dat moeten wij ze nog bijbrengen.Klimaatschuldgevoel
Zouden ze dat in Afrika of Azië ook kennen?
Goed idee, want terwijl wij de wereld redden door met de trein naar Gran Canaria op vakantie te gaan zitten die negerts de hele dag alleen maar in de zandbak te spelen.Nee, dat moeten wij ze nog bijbrengen.
🤣Ja maar het is koningsdag, dus tRaDiTIE.