XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862

The man says the attacker came in at closing time. He ordered chicken and waffles. He was served but then demanded wings. When the restaurant manager said it was too late to cook wings the man became enraged and attacked.
🤦‍♂️
1676961660000.jpg

• #1.863

1678885459000.jpg

Misschien deepfake? Lastig te zeggen tegenwoordig. Maar hij is natuurlijk wel cuckmaster flex dus het zou mij niet verbazen.

Laatst bewerkt:
  • #1.864

Kansloos strafje. Zelf ook een keer bijna dood gereden op de motor door een agent. Stoplicht bij kruispunt ging op groen, maar ik trok voor de verandering eens een keer traag op. Toen schoot er van links een politiewagen met dik 100 over het kruispunt. Geen sirene, geen zwaailicht. Ik moest vol in de ankers...
Had heel anders af kunnen lopen.

Laatst bewerkt:

Kansloos strafje. Zelf ook een keer bijna dood gereden op de motor door een agent. Stoplicht bij kruispunt ging op groen, maar ik trok voor de verandering eens een keer traag op. Toen schoot er van links een politiewagen met dik 100 over het kruispunt. Geen sirine, geen zwaailicht. Ik moest vol in de ankers...
Had heel anders af kunnen lopen.

Ja, maar wat vindt die agent ervan dat in Friesland laatst met te hard rijden ook mensen zijn omgekomen...

Geef het tijd, dat hele woke gebeuren is geen lang leven beschoren en kan zelfs uiteindelijk de kers op de taart zijn die nodig is voor de vlam in de pan die niet meer te doven valt.

Als het Westen zo doorgaat met die Woke en pronoun onzin dat spreken we binnen 30 jaar allemaal Chinees. Ik overdrijf een beetje maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. We zijn hier gewoon gek aan het worden.
Ik ben leerkracht en zie trouwens dat steeds meer leerlingen liever lui dan moe zijn. Ze hebben geen discipline en ze luisteren maar zelden. En als mannelijke leerkracht heb ik nog het voordeel dat ik iets makkelijker de " moeilijkere " kinderen hun best kan laten doen. Bij mijn vrouwelijke collega's lopen de kinderen over hen heen.

Het gaat echt niet goed hier....

Als het Westen zo doorgaat met die Woke en pronoun onzin dat spreken we binnen 30 jaar allemaal Chinees. Ik overdrijf een beetje maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. We zijn hier gewoon gek aan het worden.
Ik ben leerkracht en zie trouwens dat steeds meer leerlingen liever lui dan moe zijn. Ze hebben geen discipline en ze luisteren maar zelden. En als mannelijke leerkracht heb ik nog het voordeel dat ik iets makkelijker de " moeilijkere " kinderen hun best kan laten doen. Bij mijn vrouwelijke collega's lopen de kinderen over hen heen.

Het gaat echt niet goed hier....

Ze hebben geen (toekomst)perspectief meer. We leven in een omgeving waar crisissen elkaar niet eens opvolgen maar opstapelen. Tel daar bij op dat werken voor je vrijheid (Lees: huisje boompje beestje) een mega ver van hun bed show is geworden. Ook valt een deel toe te bedelen aan de opvoeding van de laatste generaties die kinderen hebben mogen krijgen. Tel daar nog social Media bij op en vergeet ook het politieke landschap niet, dat inmiddels door en door corrupt is geworden. Het hele woke gebeuren is zoals ik hierboven al schreef de kers op de taart die iedereen ongevraagd een labeltje geeft, alle realiteit voorbij. Hoe ontneem je jongeren een besef van leven? Er is geen saamhorigheid meer, iedereen is uniek en mag zijn zoals ze willen zijn en laat de deugmensjes het niet horen als jij daar een mening over hebt. Het is geen kwestie van onwil voor die jongeren van nu, het is een perfect storm waarbij zingeving en verantwoordelijkheid nog nooit zo ver weg zijn geweest.

Geef het tijd, dat hele woke gebeuren is geen lang leven beschoren en kan zelfs uiteindelijk de kers op de taart zijn die nodig is voor de vlam in de pan die niet meer te doven valt.
Dat is hoopvol en beangstigend tegelijkertijd, als de vlam in de pan slaat dan schiet de tegenbeweging vaak door.

• Like
Waarderingen: Vonk
Blijkbaar is het leren tellen tot 72 genders geen alternatief voor leren rekenen.

Nog even los van dat talig leren rekenen veel bèta's in de dop (veelal jongens, meisjes die goed zijn in bèta vakken zijn vaker ook talig) op onnodige achterstand zet.

Laatst bewerkt:
Dat is hoopvol en beangstigend tegelijkertijd, als de vlam in de pan slaat dan schiet de tegenbeweging vaak door.

Eens, ik ben alleen bang dat zoiets eigenlijk onvermijdelijk is op den duur. Het piept en kraakt al op veel plekken in de samenleving, zodra deze groepen mensen elkaar kunnen vinden, kan het ineens snel gaan.

Blijkbaar is het leren tellen tot 72 genders geen alternatief voor leren rekenen.

Nog even los van dat talig leren rekenen veel bèta's in de dop (veelal jongens, meisjes die goed zijn in bèta vakken zijn vaker ook talig) op onnodige achterstand zet.

Ik vind het te debiel voor woorden. Veel schoolvakken zijn meer begrijpend lezen dan het vak zelf. Bij biologie erger ik mij ook dood aan dikke lappen tekst waar ze een simpele vraag mee moeten beantwoorden. Vaak zie ik dat ze de theorie kennen, maar in de context van een toets/examen gewoon niet snappen wat nou echt de vraag is. Of dikke lappen tekst en afbeeldingen die niet eens nodig zijn om een vraag te beantwoorden.

Soms moet je ook gewoon toegeven dat dingen wellicht niet werken en terug naar de rekentafel.

• #1.876
1681032731311.jpg

I love the smell of karma on easter morning.

Laatst bewerkt:
Ideologie die in aanraking komt met de keiharde realiteit. Ik denk dat we eindelijk op een punt zijn geraakt, waarbij we vaker en meer van dit soort clashes gaan zien.

Waar is dat dan zichtbaar in hun aandeel?
Wellicht die tijdelijke daling naar 59,50 per aandeel op woensdag? Is helaas wel weer terug op peil. Feit is natuurlijk wel dat veel langetermijnbeleggers geen aandeel zullen verkopen als de strategie van het moederbedrijf niet op negatieve wijze is veranderd. Eén advertentie is daar te weinig voor. Maar Disney heeft bijvoorbeeld wel ingeleverd. Ik heb wel vernomen dat dit te maken had met het feit dat ze steeds meer woke films maken en die trekken nou eenmaal minder kijkers, met als gevolg dat het bedrijf minder winst maakt. En dat heeft natuurlijk wel significante impact op de marktkoers.

Terug
Naar boven