apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Das een klassieker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das een klassieker.
🤦♂️The man says the attacker came in at closing time. He ordered chicken and waffles. He was served but then demanded wings. When the restaurant manager said it was too late to cook wings the man became enraged and attacked.
Kansloos strafje. Zelf ook een keer bijna dood gereden op de motor door een agent. Stoplicht bij kruispunt ging op groen, maar ik trok voor de verandering eens een keer traag op. Toen schoot er van links een politiewagen met dik 100 over het kruispunt. Geen sirine, geen zwaailicht. Ik moest vol in de ankers...
Had heel anders af kunnen lopen.
Als het Westen zo doorgaat met die Woke en pronoun onzin dat spreken we binnen 30 jaar allemaal Chinees. Ik overdrijf een beetje maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. We zijn hier gewoon gek aan het worden.
Ik ben leerkracht en zie trouwens dat steeds meer leerlingen liever lui dan moe zijn. Ze hebben geen discipline en ze luisteren maar zelden. En als mannelijke leerkracht heb ik nog het voordeel dat ik iets makkelijker de " moeilijkere " kinderen hun best kan laten doen. Bij mijn vrouwelijke collega's lopen de kinderen over hen heen.
Het gaat echt niet goed hier....
Dat is hoopvol en beangstigend tegelijkertijd, als de vlam in de pan slaat dan schiet de tegenbeweging vaak door.Geef het tijd, dat hele woke gebeuren is geen lang leven beschoren en kan zelfs uiteindelijk de kers op de taart zijn die nodig is voor de vlam in de pan die niet meer te doven valt.
Dat is hoopvol en beangstigend tegelijkertijd, als de vlam in de pan slaat dan schiet de tegenbeweging vaak door.
Blijkbaar is het leren tellen tot 72 genders geen alternatief voor leren rekenen.
Nog even los van dat talig leren rekenen veel bèta's in de dop (veelal jongens, meisjes die goed zijn in bèta vakken zijn vaker ook talig) op onnodige achterstand zet.
Nice!
Mooi, zin in. Let the games begin!Ideologie die in aanraking komt met de keiharde realiteit. Ik denk dat we eindelijk op een punt zijn geraakt, waarbij we vaker en meer van dit soort clashes gaan zien.
Wellicht die tijdelijke daling naar 59,50 per aandeel op woensdag? Is helaas wel weer terug op peil. Feit is natuurlijk wel dat veel langetermijnbeleggers geen aandeel zullen verkopen als de strategie van het moederbedrijf niet op negatieve wijze is veranderd. Eén advertentie is daar te weinig voor. Maar Disney heeft bijvoorbeeld wel ingeleverd. Ik heb wel vernomen dat dit te maken had met het feit dat ze steeds meer woke films maken en die trekken nou eenmaal minder kijkers, met als gevolg dat het bedrijf minder winst maakt. En dat heeft natuurlijk wel significante impact op de marktkoers.