AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Wellicht die tijdelijke daling naar 59,50 per aandeel op woensdag? Is helaas wel weer terug op peil. Feit is natuurlijk wel dat veel langetermijnbeleggers geen aandeel zullen verkopen als de strategie van het moederbedrijf niet op negatieve wijze is veranderd. Eén advertentie is daar te weinig voor. Maar Disney heeft bijvoorbeeld wel ingeleverd. Ik heb wel vernomen dat dit te maken had met het feit dat ze steeds meer woke films maken en die trekken nou eenmaal minder kijkers, met als gevolg dat het bedrijf minder winst maakt. En dat heeft natuurlijk wel significante impact op de marktkoers.
Waar vind je die dan naar 59,50 op woendag vandaag?

Op welk lijstje kom met zo’n minieme koersdaling dan op plek 2?

Verder past die hele woke zooi toch prima bij een bier als Bud light?

Ik denk touwens dat de koers van Disney vrij weinig van doen heeft met een aantal van hun recente films, maar dat veel mensen het ten onrechte daar wel aan toeschrijven.

Disney in blauw WarnerBros in oranje.
Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Laten we trouwens hopen dat Dylan Mulvaney het nieuwe gezicht wordt voor Nike Air Max.

Screenshot_20230409-142903.png

Wel in euro's. Maar ik heb me in die aandelen ook onvoldoende verdiept. Ik begreep wel dat die vent, die verantwoordelijk was voor de woke-films van Disney is ontslagen. Maar again, ik weet er onvoldoende van.

Screenshot_20230409-142903.png

Wel in euro's. Maar ik heb me in die aandelen ook onvoldoende verdiept. Ik begreep wel dat die vent, die verantwoordelijk was voor de woke-films van Disney is ontslagen. Maar again, ik weet er onvoldoende van.
Klopt, je had gelijk, woensdag bij de opening was er een flinke daling te zien.
EF38F8EF-7567-4C0E-AE83-4145E8A8EEF0.png

Carlsberg en Heineken laten trouwens ook iets dergelijks zien, wel in minderen mate.
EE281639-4B48-4E61-915A-0C40E20B99A1.png4CCF3F69-543D-457C-B2BA-04E8B2912093.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Een klassieker

• #1.886
Het bleek dus slechts een storm in een glas Bud light te zijn? Jammer.

• #1.890
Dat las je goed ;).

Ugh, fucking communisten.

30 kilo rood vlees per jaar
Als de zorgkosten worden teruggelegd bij de consument als vleestaks, stijgt de prijs in de winkel van bewerkt vlees met 4,30 euro per kilo. Voor rood vlees rekent de studie met een aanbevolen hoeveelheid van maximaal 6 kilo per persoon per jaar, maar de gemiddelde Nederlander verorbert 30 kilo. De zorgkosten komen overeen met een heffing van 7,50 euro per kilo overconsumptie van rood vlees.
Als zowel milieu- als gezondheidskosten in de vleesprijs worden verrekend, zou het prijskaartje voor rood en bewerkt vlees in het winkelschap verdubbelen.
Niet realistisch
Zo’n sterke prijsstijging acht zelfs TAPP Coalitie niet realistisch. Toch wil ze dat de consument de nadelige effecten voor milieu en gezondheid van vlees eten voelt. Ze vraagt de politiek daarom om een vleestaks per kilo van 5,70 euro voor rund- en bewerkt vlees, 4,50 euro voor varkensvlees en 2,00 euro voor kip.
Dan kunnen restaurants ook meteen hun deuren sluiten. Alles moet kappot volgens die woke links progresieve mafkezen. Een 'hekel aan' verandert in rap tempo in haat.

Laatst bewerkt:
  • #1.894
20230411_133637.jpg

Ik heb een geweldig idee over iets met behoud van cultuur. Kan deze wijk wel gebruiken. Misschien moet ik mijzelf maar inschrijven.

Laatst bewerkt:
"Ik zie geen kleur, ik zie gewoon mensen", zo simpel zou het ook gewoon moeten zijn.

• #1.898
Ergens vorig jaar werd ik nog half voor gekkie uitgemaakt omdat ik dit probleem zou overdrijven. Een probleem dat volgens hen alleen in Amerika en op het internet leefde.

• #1.899
Screenshot_20230412-090706_Chrome.jpg

Verbazingwekkend. Die jongen ziet er ook uit alsof hij jarenlang door de zweep van non-inclusief taalgebruik is onderdrukt.

Ergens vorig jaar werd ik nog half voor gekkie uitgemaakt omdat ik dit probleem zou overdrijven. Een probleem dat volgens hen alleen in Amerika en op het internet leefde.
1681283373592.gif

Terug
Naar boven