apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had vandaag ergens een uitgebreider artikel gelezen en daar werd een basisschool aangehaald waar alles genderneutraal is en er dus o.a. ook geen jongens en meisjes wc zijn.Je relevantie van je voorbeeld m.b.t. het 'inclusief' maken van het taalonderwijs ontgaat mij trouwens.
Dat is echt compleet achterlijk.Ik had vandaag ergens een uitgebreider artikel gelezen en daar werd een basisschool aangehaald waar alles genderneutraal is en er dus o.a. ook geen jongens en meisjes wc zijn.
Ook de ANWB is nu een deugclub die fungeert als podium voor D66 retoriek.
Vermoedelijk is CEO Marga de Jager ook een fanatiek lid van D66..
Lekker doorgaan op de weg die we zijn ingeslagen."Laten we nu doorpakken".
Lekker holle uitspraak. Wat moet er dan precies doorgepakt worden.
Net als in deze docu-drama?
En bij zulke kritiek er op klinkt het dan alsof iemand niet voor de natuur is hoe durf jeWhat the f**k is een 'gezond klimaat'?
Moet je nagaan dat er dus stukken nageboorte zijn die dit lezen en dan denken 'Ja, go ANWB, we moeten idd doorpakken voor een gezond klimaat, redt de eskimo! derp'

Is die BBB partij waarvan iedereen nu blij moet zijn dat die nu echt verandering gaat brengen hier niet ook voor?Boeren moeten weg want slecht voor natuur, maar dan vervolgens op die stukken grond woonwijken willen bouwen. Stuk landbouw grond is toch ook natuur? In ieder geval meer natuur dan een woonwijk.
Mensen zijn toch ook natuur?Als je natuur wilt behouden, dan moet je de bevolkingsgroei beperken, of, nog beter, krimpen. 1000 asielzoekers per week binnenhalen rijmt niet met hun groene verkooppraatje.
Sommigen denken van wel, ik heb er zelf geen vertrouwen in.Is die BBB partij waarvan iedereen nu blij moet zijn dat die nu echt verandering gaat brengen hier niet ook voor?

Straks in het secundaire onderwijs en daarna geen docenten meer in Nederlands, Frans en Duits?
Duitsland is onze grootste handelspartner, ondanks de aandacht van nieuws en media voor de VS is wat er in Duitsland gebeurt veel belangrijker voor ons.
Frans blijft internationaal belangrijk als taal.
Als je je eigen taal al niet machtig bent, hoe ver kom je dan in een andere?
Heb de meerwaarde van Duits en Frans leren nooit echt begrepen.
Engels is de handstaal.
Meer dan de helft van de Nederlandse export gaat naar de volgende vijf landen:
Duitsland. Er wordt veel handel gedreven tussen Duitsland en Nederland. ...
België Naast onze oosterburen, zijn ook onze directe zuiderburen een belangrijk exportland voor Nederland. ...
Verenigd Koninkrijk. ...
Frankrijk. ...
Verenigde Staten.