Dit log gaat voor mij niet alleen over die 5kg meer of minder die ik per training pak. Het gaat over het hele pad bodybuilding die ik bewandel, met al mijn sterke en zwakke momenten.
Ik had ook uitsluitend mijn trainingen kunnen posten, en dan had ik neer kunnen zetten dat ik deze week nog 4 * 170 had gedeadlift en 10 * 100 schuin had gebenched.
En dan hadden jullie weer kunnen zeggen; wauw hardcore man goede training.
Maar bodybuilding is niet alleen die anderhalf uur in the gym.
Ik post juist mijn mentale staat en mijn activiteiten naast die anderhalf uur in the gym, omdat ik zolang dit board het toelaat nog doorga met m'n log. En dan is het leuk om later terug te lezen hoe het er aam toe ging in een bepaalde periode.
Maar ik snap dat jij met je half jaartje trainen nog niet kan snappen dat je soms dips hebt. Waarschijnlijk krijg jij ooit een dip en stop je er weer voor een half jaar mee. Of voorgoed, omdat je daarna weer overnieuw kan beginnen. Ik niet. Ik heb ze vaker gehad, ik train misschien minder, ik eet misschien minder, maar ik ga door. En juist door iedere keer te posten hoe ****ed up ik me het weekend gedragen heb, en juist door iedere keer van mede-members te horen dat het not-done is om zo te leven, hoop ik sneller weer op het oude pad te zijn. Ik kan ook uitsluitend trainingen posten. Maar dan heb ik een half jaar later geen idee over hoe deze periode ging.
Ja ik kan zien dat ik misschien 10kg minder pakte. Maar de reden weet ik niet meer.... Dus vandaar dat ik uitgebreid post.
En als je het niet bevalt moet je niet meelezen.