XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat gay is zijn jou gewichte kerel. Het hoeft niet altijd over wijven/zuipen/ nken te gaan of wel dan :rolleyes:

oh brother. Waarom over gewichten beginnen, slappe uitweg,
Het hoeft van mij helemaal niet over wijven/zuipen/nken te gaan. Als je mn log doorleest rep ik daar nooit over.
Maar over trainen moet het gaan, daar is het log voor. En dat gezeik over gevoelens en shit is lekker onboeiend. Alsof iemand zich er iets van aantrekt wat jij loopt te lullen.

Nu herpakken en terug volop knallen! Veel succes, man.

Het hoeft van mij helemaal niet over wijven/zuipen/nken te gaan. Als je mn log doorleest rep ik daar nooit over.
Maar over trainen moet het gaan, daar is het log voor. En dat gezeik over gevoelens en shit is lekker onboeiend. Alsof iemand zich er iets van aantrekt wat jij loopt te lullen.

misschien wel kerel. hoe weet jij dat nou.... het gaat in een log ook om de psychische zaken er omheen. het is zowel mentaal als fysiek deze sport en ook al is Loo fysiek sterk, mentaal gaat het allemaal flink minder nu. Dus vandaar

en over je gewichten, dat is geen slappe uitweg kerel... toon maar eens wat respect voordat je hier begint te lullen

en dat was het laatste woord daarover.. wil deze log niet gaan vervuilen

Laatst bewerkt:
edit

Laatst bewerkt:
misschien wel kerel. hoe weet jij dat nou.... het gaat in een log ook om de psychische zaken er omheen. het is zowel mentaal als fysiek deze sport en ook al is Loo fysiek sterk, mentaal gaat het allemaal flink minder nu. Dus vandaar

en over je gewichten, dat is geen slappe uitweg kerel... toon maar eens wat respect voordat je hier begint te lullen

en dat was het laatste woord daarover.. wil deze log niet gaan vervuilen

respect tonen omdat je meer trainingen hebt dan ik??? Jij bent degene die mijn gewichten belachelijk loopt te maken, dus lekker rexpectvol.
Ik had het nieteens tegen jou, maar je voelde je gelijk aangevallen...last van een minderwaardigheidscomplexje? Life sucks bro, sterkte verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226

Dit log gaat voor mij niet alleen over die 5kg meer of minder die ik per training pak. Het gaat over het hele pad bodybuilding die ik bewandel, met al mijn sterke en zwakke momenten.

Ik had ook uitsluitend mijn trainingen kunnen posten, en dan had ik neer kunnen zetten dat ik deze week nog 4 * 170 had gedeadlift en 10 * 100 schuin had gebenched.
En dan hadden jullie weer kunnen zeggen; wauw hardcore man goede training.
Maar bodybuilding is niet alleen die anderhalf uur in the gym.
Ik post juist mijn mentale staat en mijn activiteiten naast die anderhalf uur in the gym, omdat ik zolang dit board het toelaat nog doorga met m'n log. En dan is het leuk om later terug te lezen hoe het er aam toe ging in een bepaalde periode.

Maar ik snap dat jij met je half jaartje trainen nog niet kan snappen dat je soms dips hebt. Waarschijnlijk krijg jij ooit een dip en stop je er weer voor een half jaar mee. Of voorgoed, omdat je daarna weer overnieuw kan beginnen. Ik niet. Ik heb ze vaker gehad, ik train misschien minder, ik eet misschien minder, maar ik ga door. En juist door iedere keer te posten hoe ****ed up ik me het weekend gedragen heb, en juist door iedere keer van mede-members te horen dat het not-done is om zo te leven, hoop ik sneller weer op het oude pad te zijn. Ik kan ook uitsluitend trainingen posten. Maar dan heb ik een half jaar later geen idee over hoe deze periode ging.
Ja ik kan zien dat ik misschien 10kg minder pakte. Maar de reden weet ik niet meer.... Dus vandaar dat ik uitgebreid post.

En als je het niet bevalt moet je niet meelezen.

Doe eens even normaal in Loo z'n log. Maar ik kan beter ook uit je log blijven. Want ik zal je alleen maar prijzen voor je fenomenale weekenden.

Dit log gaat voor mij niet alleen over die 5kg meer of minder die ik per training pak. Het gaat over het hele pad bodybuilding die ik bewandel, met al mijn sterke en zwakke momenten.

Ik had ook uitsluitend mijn trainingen kunnen posten, en dan had ik neer kunnen zetten dat ik deze week nog 4 * 170 had gedeadlift en 10 * 100 schuin had gebenched.
En dan hadden jullie weer kunnen zeggen; wauw hardcore man goede training.
Maar bodybuilding is niet alleen die anderhalf uur in the gym.
Ik post juist mijn mentale staat en mijn activiteiten naast die anderhalf uur in the gym, omdat ik zolang dit board het toelaat nog doorga met m'n log. En dan is het leuk om later terug te lezen hoe het er aam toe ging in een bepaalde periode.

Maar ik snap dat jij met je half jaartje trainen nog niet kan snappen dat je soms dips hebt. Waarschijnlijk krijg jij ooit een dip en stop je er weer voor een half jaar mee. Of voorgoed, omdat je daarna weer overnieuw kan beginnen. Ik niet. Ik heb ze vaker gehad, ik train misschien minder, ik eet misschien minder, maar ik ga door. En juist door iedere keer te posten hoe ****ed up ik me het weekend gedragen heb, en juist door iedere keer van mede-members te horen dat het not-done is om zo te leven, hoop ik sneller weer op het oude pad te zijn. Ik kan ook uitsluitend trainingen posten. Maar dan heb ik een half jaar later geen idee over hoe deze periode ging.
Ja ik kan zien dat ik misschien 10kg minder pakte. Maar de reden weet ik niet meer.... Dus vandaar dat ik uitgebreid post.

En als je het niet bevalt moet je niet meelezen.

Ik lees mee, omdat het me interesseerd hoe het met je trainingen gaat, maar oke.

Je weet hoe mijn dip in elkaar zat, so shut the **** up. Goed ik heb voor een periode van 4 maanden neit getraind, maar ik heb mezelf er weer uitgetrokken, ik ben weer begonnen met trainen, eten, trainen, weer in het ritme komen.
Ik begrijp heel goed dat je een dip kan krijgen, wat ik niet begrijp is dat je mensen van het fokking internet nodig hebt om je er weer uit te helpen. En om eerlijk gezegd zie ik het ook nog neit echt helpen.
Elk weekend het zelfde verhaal bro. Als het je zo dwars zit en het beheerst je hele leven, stop er dan mee. Wees een vent en kap met die drugs.

Maar goed, dit is jouw log, dus je mag uiteraard posten wat je wil. Wat mij irriteerde is het feit dat andere mensen gaan reageren op commentaar die ik op jou lever.

• #1.229
VRIJDAG

net niet max. getraind, wel lekkere training verder.

RUG

small grip seated cable rows
front pull down
bor's

TRAPS

barbell shrugs

BICEPS

standing dumbbell curls
scott bench ez-bar curls

Nu als een mother****er douchen, eten, en voetballen kijken.

netjes. Zoals het hoort, eerst knallen dan relaxen voor de tv.

• #1.232

4-1 wat wil je....
complete gekkenhuis was het.
ik heb nu nog een vette tuut in m'n oren.
Ik heb bij iemand in de tuin gekeken op zo'n projectiescherm, maar we hadden allemaal van die scheepstoeters bij ons. Iedereen op elkaar richten natuurlijk, die shit is levensgevaarlijk voor je oren man.

ik ben niet zo gek brak vandaag, dus dat valt wel mee.

4 - 1 met een kant-tekening , het lijkt wel of wijzelf elke aanval doeltreffend afronden en ons eigen doel niet te bedoelpunten is .

4-1 wat wil je....
complete gekkenhuis was het.
ik heb nu nog een vette tuut in m'n oren.
Ik heb bij iemand in de tuin gekeken op zo'n projectiescherm, maar we hadden allemaal van die scheepstoeters bij ons. Iedereen op elkaar richten natuurlijk, die shit is levensgevaarlijk voor je oren man.

ik ben niet zo gek brak vandaag, dus dat valt wel mee.

Haha, levensgevaarlijk inderdaad die gastoeters. Dat die dingen uberhaupt nog verkocht mogen worden joh. Funest voor je oren.

• #1.235
WEEKEND 13-14 JUNI

Vrijdag

Tuinfeest met op groot projectie-scherm nederland-frankrijk. 4-1 geworden. Er stond een grote tafel vol met drank. Kansloze missie om nuchter te blijven. Vier uur thuis.

Zaterdag

Grootste gedeelte van de dag op bed gelegen. S'avonds een verjaadagsfeest. Iedereen ging daarna naar een dance-feest, maar dat kwam me wel goed uit want ik had geen kaartje dus ik kon niet mee. WRONG!!!! Iemand had een kaartje over. Dus uiteindelijk daar belandt, hier en daar een g''tje genomen. Half vijf thuis.

Zondag de hele dag op m'n nest gelegen...

• #1.236
MAANDAG

Nog wat brak van het weekend en niet lekker in m'n vel dus gewichten zijn niet echt belangrijk. Wel goed gegeten vandaag en vrij zwaar gepakt (10 * 100 schuin en 10 * 40 dumbbells).

Borst

Incline bench op smith
Bench press dumbbells
Fly's incline bench

Schouders

Front raise cable (rechte stang)
Seated side raises
Rear delts op incline bench

nouja kerel je was er !!!

Maar niet voor het een of ander, misschien moet je de topic naam eens veranderen in

"Loo's bekentenis, het oude tijdperk herhaalt zich langzaam maar gestaag weer ;) "

j/k bro

• #1.239
nouja kerel je was er !!!

Maar niet voor het een of ander, misschien moet je de topic naam eens veranderen in

"Loo's bekentenis, het oude tijdperk herhaalt zich langzaam maar gestaag weer ;) "

j/k bro

Nou, ik moet zeggen dat ik me best goed voel vandaag.
Ik heb het idee dat ik langzaam weer naar hardcore-mode ga.
Ik heb Juli als nieuwe startdatum gesteld, maar ik heb 28 juni een festival en wil deze twee weken eigenlijk weer knallen tot dat festival.

Nou, ik moet zeggen dat ik me best goed voel vandaag.
Ik heb het idee dat ik langzaam weer naar hardcore-mode ga.
Ik heb Juli als nieuwe startdatum gesteld, maar ik heb 28 juni een festival en wil deze twee weken eigenlijk weer knallen tot dat festival.

Top kerel

maar je nieuwe startdatum zou eigenlijk NU moeten zijn, gewoon NU knallen, want das wat je wil toch?! En als er dan eens een festival is, ja dan **** it, feesten als beesten en daarna weer oppakken gewoon. Maar dat weet je net zo goed als de rest hier dus dat hoef niemand je te vertellen.

Keep us posted :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven