- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt he![]()
Elke keer als ik dit soort posts/topics voorbij zie komen zie ik echt een vreselijke ecto op zo'n low-row machine voor me, die na zit te denken over nieuwe k*ttopics![]()
Boeit Angelus niet, heeft karmaApart topic, vooral voor de mensen die iemand in hun omgeving hebben verloren door zelfdoding.

russian roulette doen met een minigun of een andere automatische gun. veel plezier
En dat terwijl dit forum ervaring heeft met zelfmoord. Schaam je b*ch
TS trapt af:
Snachts een diep bos in wandelen zonder iemand hier van op de hoogte te brengen en ergens op een verdoken plekje een overdosis slaappillen pakken (in riotgear zodat beesten je niet meteen kunnen beginnen opeten terwijl je daar K.O ligt).
Dat kan altijd opvallen als er toevallig iemand op tijd langs loopt en je op de grond ziet liggen.
Doe het dan gewoon in je bed op een tijdstip dat het normaal is om te slapen.
En wed niet op 1 slaapmiddel, maar neem verschillende, ook pijnstillers en xtc in extreem hoge dosissen.
Van alles gewoon 100 pillen per stuk.
Qua pillen word het dan nog lastig om te slikken, dus poeder van maken en met wat water zodat je echt 100+ gram van dat mengsel naar binnen kan werken.
Gewone overdosissen mislukken te vaak, dus een mengsel wat elkaar nog kan versterken.
Anders is een injectie ook erg makkelijk.
Waarom niet gewoon overdosis heroïne? Schijnt makkelijk te zijn om te over doseren via inject en je sterft een prettige dood.