XXL Nutrition

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdrinken.

Hoog gebouw zoeken en eraf springen.

Apart topic, vooral voor de mensen die iemand in hun omgeving hebben verloren door zelfdoding.

Ik weet nog een goeie...

Dit topic lezen.

Ik las het en had een bijna doodervaring. Maar gelukkig heb ik geen schade aan mijn lichaam...

russian roulette doen met een minigun of een andere automatische gun. veel plezier

En dat terwijl dit forum ervaring heeft met zelfmoord. Schaam je b*ch

En dat terwijl dit forum ervaring heeft met zelfmoord. Schaam je b*ch

Daar zeg je inderdaad wat Amigo, dat was Lauw toch?

Ik heb Anusgel gevraagd wat zijn doel is met dit topic omdat er momenteel een aantal members al niet lekker gingen en 1 zelfs een topic er over had geopend.

Wie weet wil Anusgel er zelf uit stappen?

TS trapt af:
Snachts een diep bos in wandelen zonder iemand hier van op de hoogte te brengen en ergens op een verdoken plekje een overdosis slaappillen pakken (in riotgear zodat beesten je niet meteen kunnen beginnen opeten terwijl je daar K.O ligt).

Dat kan altijd opvallen als er toevallig iemand op tijd langs loopt en je op de grond ziet liggen.
Doe het dan gewoon in je bed op een tijdstip dat het normaal is om te slapen.
En wed niet op 1 slaapmiddel, maar neem verschillende, ook pijnstillers en xtc in extreem hoge dosissen.
Van alles gewoon 100 pillen per stuk.
Qua pillen word het dan nog lastig om te slikken, dus poeder van maken en met wat water zodat je echt 100+ gram van dat mengsel naar binnen kan werken.

Gewone overdosissen mislukken te vaak, dus een mengsel wat elkaar nog kan versterken.
Anders is een injectie ook erg makkelijk.

Hij gaat zo een poll maken geloof ik.

Dat kan altijd opvallen als er toevallig iemand op tijd langs loopt en je op de grond ziet liggen.
Doe het dan gewoon in je bed op een tijdstip dat het normaal is om te slapen.
En wed niet op 1 slaapmiddel, maar neem verschillende, ook pijnstillers en xtc in extreem hoge dosissen.
Van alles gewoon 100 pillen per stuk.
Qua pillen word het dan nog lastig om te slikken, dus poeder van maken en met wat water zodat je echt 100+ gram van dat mengsel naar binnen kan werken.

Gewone overdosissen mislukken te vaak, dus een mengsel wat elkaar nog kan versterken.
Anders is een injectie ook erg makkelijk.

Waarom niet gewoon overdosis heroïne? Schijnt makkelijk te zijn om te over doseren via inject en je sterft een prettige dood.

Waarom niet gewoon overdosis heroïne? Schijnt makkelijk te zijn om te over doseren via inject en je sterft een prettige dood.

Dat bedoel ik ook met injecteren, of maag en dan meerdere middelen of iets enorm krachtigs injecteren zoals heroine of iets anders dat echt absoluut dodelijk is op hele hoge dosis via injectie.
De maag zou ik sowieso niet helemaal vertrouwen, dat gaat te vaak mis, dan moet je het echt gek maken.

fapmarathon?

Schaamteloos...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven