AndroidHealthClinic

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indie

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer dat je moet gaan, big d*ck playa :(

end%252520of%252520day_thumb%25255B7%25255D.gif

blijven tips geven, mannen. hij gaat ons verlaten

dancing-guy-smiley-emoticon.gif

Bevriezingsdood schijnt het minst erg te zijn. Na een fase waarin je flink gaat rillen slaap je rustig in en merk je niks van dood gaan. En anders vergassen.

:roflol:

gelukkig dan dat de reden waarom ik een intact lichaam wil indien het faalt niks met angst te maken heeft, zou immers extreem k*t zijn als ik het toppunt van betaheid was:o

:roflol:

zoals?

Geef gewoon eens antwoord Angelus, wil je graag iemand zijn zelfmoord op je geweten hebben Ja of Nee??

Doen alsof je miljonair bent op DBB, terwijl je alleen maar ecto en irritant bent. Hopen dat iemand jou een keer zo strontbeu is dat deze jou dood trapt. 't Is dan niet echt zelfmoord, maar als het niet gebeurd, heb je minimale schade.

Doen alsof je miljonair bent op DBB, terwijl je alleen maar ecto en irritant bent. Hopen dat iemand jou een keer zo strontbeu is dat deze jou dood trapt. 't Is dan niet echt zelfmoord, maar als het niet gebeurd, heb je minimale schade.

Haha, roidrage?:)

Suicide bombing. Als ie niet afgaat is er niks aan het handje, als ie wel afgaat ben je morsdood. Doe je de wereld misschien nog 'n plezier mee als je het ergens in het Midden-Oosten flikt bij een niet nader te noemen steen.

Zo gaan rondlopen in de Matonge.:)

20111126132359K.jpg

In ieder geval niet heel veel pillen slikken, kost veel moeite en je word doodziek.

Hang jezelf op uit een raam van de hoogste verdieping van een flat, ik zie het wel op het nieuws verschijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven