- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien een stomme vraag maar waarom niet gewoon met een yoke? (ervan uitgaande dat je die tot je beschikking hebt maar volgens mij is dat wel zo in Fouad's geval)
Als het specifiek voor Yoke uittillen bedoeld is kan je ook gewoon @ Simson oefenen met de Yoke van Jan.![]()
uhuh ja ik denk ook dat iemand elke week naar Simson komt en daar gratis even alleen de yoke een paar keer gaat uittillen.
valt nog wel mee kwa hoogte vind ik, al is het boven parallel dat zul je mij niet horen zeggen. het valt maar te zien waar zijn sticking point in de squat is en dan is deze box misschien meer nuttig dan een lagere/hogerePrecies CP legt het juist uit. Het is ook een mooie prestatie Fouad. Echter ik denk dat je box zo'n 10cm lager moet zijn voor optimaal nut. Uitpakken van een yoke vind ik persoonlijk dat je het best kan trainen met zeer zware axle lockouts.

. het heeft echter wel carryover naar een squat die je op dezelfde manier doet als je boxsquat, wat ook logisch is. wie heeft het hier over niet deadliften...?De boxsquat en niet meer deadliften was een grap van Dave Tate dacht dat jullie dat nu wel begrepen hadden.