Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Heel sterk en Pl approved ook!

Damn sterk!

Fake plates, dat zie je aan de manier waarom de stang buigt. Niemand is zo sterk, naïevelingen :roflol:

Toch? :o

OMG dit filmpje is insane !!! 440kg !! en lijkt dat ie mss nog in tank heeft, dam Terry (WR material) edit: suit niet gezien mar toch :p

herinner mij het vorige filmpje van vieze hitched 420

Lol Terry Holland is misschien nu de sterkste british Strongman Deadlifter. Vind het altijd zo spannend tussen Terry en Mark. 440kg ziet er echt insane makkelijk uit!

lol. loopt een ecto op de achtergrond shirtless db presses te doen :roflol:

Sinds ie shirtless DB presses doet, maakt ie..... ;)

lol. loopt een ecto op de achtergrond shirtless db presses te doen :roflol:

En ook niet kijken terwijl een wereldklasse Deadlift achter hun wordt gedaan. Net zoals met Zydrunas die 2x410 en 1x430 doet en de mensen gewoon doorlopen en niet even stoppen om te kijken. :roflol:

Sinds ie shirtless DB presses doet, maakt ie..... ;)

dan moet ik het ook maar eens attempten

En ook niet kijken terwijl een wereldklasse Deadlift achter hun wordt gedaan. Net zoals met Zydrunas die 2x410 en 1x430 doet en de mensen gewoon doorlopen en niet even stoppen om te kijken. :roflol:

yeah, komt probably omdat soort mensen gewoon werkelijk geen idee hebben van hoe zwaar die shit is

Ik zou helemaal noooit meer iets doen als ik in die omgeving zou trainen. :o
Onvoorstelbaar dat mensen daar geen aandacht aan geven.

meer dan 4x bw daaaaaaammmnn

Pff holy christ wat een ongelofelijk gewicht voor zijn bw.

En er zat nog wel meer in volgens mij, gezien de explosiviteit in de lift.

Die 440 ging echt ****ing easy. Zat zeker nog een paar kg's in!

The man vs The legend. Chigishev vs Reza Zadeh op de snatch in 2005:

http://www.youtube.com/watch?v=7mZTn71oe_4

Wel storend dat ze Chigishev geen rust gunnen. In het C&J gedeelte was het nog erger. (Reza Zadeh won die overigens wel).

Terug
Naar boven