AndroidHealthClinic

Het grote vernederende topic

Bezoekers in dit topic

Dat ik vaak gay opmerkingen maak op DBB, en er een gasje in mijn gym die ook op DBB zit, erachter kwam dat ik Hoody was....:o Hij kon mij niet meer aankijken lol.
 
Gast zit helemaal in zn eigen wereld, zwaar voor lul, hoewel de meeste mensen op zo'n feest natuurlijk wel weten hoe die zich voelt. Mooie is nog die gast voelt zich helemaal relaxed, behalve als ie dit paar dagen later terug ziet dan :roflol:

check zijn broek... Zo relaxed zit ie niet...

heeft zichzelf helemaal ondergescheten, ws dacht hij in het begin dat hij op de pot zat :roflol:
 
Wtf :p Hoe kan je nu zo zat zijn dat je jezelf helemaal onderschijt? :')
 
Wtf :p Hoe kan je nu zo zat zijn dat je jezelf helemaal onderschijt? :')

hij is niet zat converse. Of toch niet alleen.

gewoon compleet weg spacen. Bekken trekken van de pillen/speed, en dat in de lucht grijpen en moeten "voelen" waar de grond is doet me denken aan mijn specialK-episodes. Ik vond toen ook de deur van mijn eigen kamer niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Laatst liep ik langs een dichte ruimte en zat er een kapot dik iemand met een rotsmoel ergens, ik roep kijk die dikke en we lopen om het hoekje, stond de deur open :o
 
Laatst liep ik langs een dichte ruimte en zat er een kapot dik iemand met een rotsmoel ergens, ik roep kijk die dikke en we lopen om het hoekje, stond de deur open :o

Maar je was wel even de man, in je vrienden groepje!
 
Ik had zojuist getraind en tijdens een douchen kwam een grote neger binnen met echt een ongelooflijke grote u know what.

Toen kreeg ik opeens een boner, snap niet hoe dat kan. Ben gewoon hetero, die blik van hem onbeschrijfbaar. Ik liep helemaal rood aan, schaam me echt diep.










:trollface:
 
hij is niet zat converse. Of toch niet alleen.

gewoon compleet weg spacen. Bekken trekken van de pillen/speed, en dat in de lucht grijpen en moeten "voelen" waar de grond is doet me denken aan mijn specialK-episodes. Ik vond toen ook de deur van mijn eigen kamer niet meer.

Ja dacht al zoiets :)
 
Een jaar geleden had ik last van ontstoppingen in mijn kont ik d8 dat mijn poep er uit was maar dat was niet zo en op dat moment zat ik bij een vriend thuis.
Ik rook na 5 minuten stront toen hij even de kamer uit was stond ik op en zag op zijn bureaustoel een poepvlek afkomstig van mij.
Toen hij terug kwam zei ik tegen hem dat ik er plotseling vandoor moest zonder wat te zeggen rende ik gewoon weg en kwam nooit meer terug.

God wat een ****ed up dag was dat
 
kan een mod de titel veranderen naar het grote poep topic?
 
Op t laatst zietie een stoel en gaat hij ff lekker zitt.....ohnee BAM "hee heb ik nou in mn box gescheten? even voelen"
 
Was ik 7, 8 jaar en zat ik in bad met de buurjongen bij hem thuis, want ik bleef er namelijk slapen. De vorige keer dat ik bleef slapen en in het bad zaten moest ik heel erg dringend schijten. Dus wat doe ik, ik stap uit het bad op naar het toilet. Gedaan met schijten kruip terug in bad. Nu kwam mijn buurjongen zijn moeder in de badkamer en die had gezien dat de vloer nat was en ik zei dat ik naar het toilet was geweest omdat ik moest kakken. Zei ze dat ik de volgende keer moest blijven zitten. Dus het was nu de volgende keer en ik moest weer vreselijk schijten, maar ik moest dus blijven zitten. Ik kon het niet meer houden en heb toen gewoon in bad gescheten. Dacht ik dat die drol achter mij dreef dus hield ik mn handen naast mij als een zo gezegd poortje zodat die niet aan de andere kant opdook. Drijft die plots tussen mij en mijn maat. Wat heb ik toen gelachen, maar schaamde mij ter zelfde tijd dood ! Daarna viste zijn moeder mijn drol uit het bad! :roflol:

Zal haar leren verdomme !
 
Was ik 7, 8 jaar en zat ik in bad met de buurjongen bij hem thuis, want ik bleef er namelijk slapen. De vorige keer dat ik bleef slapen en in het bad zaten moest ik heel erg dringend schijten. Dus wat doe ik, ik stap uit het bad op naar het toilet. Gedaan met schijten kruip terug in bad. Nu kwam mijn buurjongen zijn moeder in de badkamer en die had gezien dat de vloer nat was en ik zei dat ik naar het toilet was geweest omdat ik moest kakken. Zei ze dat ik de volgende keer moest blijven zitten. Dus het was nu de volgende keer en ik moest weer vreselijk schijten, maar ik moest dus blijven zitten. Ik kon het niet meer houden en heb toen gewoon in bad gescheten. Dacht ik dat die drol achter mij dreef dus hield ik mn handen naast mij als een zo gezegd poortje zodat die niet aan de andere kant opdook. Drijft die plots tussen mij en mijn maat. Wat heb ik toen gelachen, maar schaamde mij ter zelfde tijd dood ! Daarna viste zijn moeder mijn drol uit het bad! :roflol:

Zal haar leren verdomme !

:roflol:

wtf ga je ook samen met een vriend in bad? heb ik nooit in mn leven gedaan hoor :p
 
:roflol:

wtf ga je ook samen met een vriend in bad? heb ik nooit in mn leven gedaan hoor :p

We waren 8 jaar, vrij onschuldig dus en toen waren we zeker nog niet bezig met zulke dingen haha :D
 
ik ga ook altijd met vrienden in bad, is totaal niets seksueels aan. Hoe wassen jullie anders je rug?:scratch:
 
Back
Naar boven