AndroidHealthClinic

gozer flipt op mij in de gym

Maar nu ff ontopic... weet iemand of die flippende gozer in de gym al een dumbell gekopt heeft of niet....

Voor de rest carry on... grabbing popcorn and enjoying the action :P

Het was yasmine, die stiekem de hele dag zit te roid ragen achter zijn computer en in de gym...

Het getrol blijft maar doorgaan. Hier wordt geschiedenis geschreven.

NOT!

Heb wel eens gelezen dat Hell93 werd getrolled, maar dit slaat werkelijk alles! Geen mod die Yasmine in bescherming neemt?

Zelfs een blinde laagbegaafde ziet dat Yasmine een aandachtshoertje is,
met zijn verhaaltjes lol. Vind adil zijn verhalen dan nog een pak beter ook, en heb er minder moeite mee om dat te geloven lol.

Dbb =100% daarvan is 90 % troll en irl ecto die niks anders te doen hebben en 24-7 op dbb zitten

niet werken niet trainen chrisje en stijntje zijn daar een mooi voorbeeld van

als jullie zulke helden zijn plaats eens een foto van jullie huidige fysiek ??? Dan kunnen de serieuse members hier ook even trollen en lachen maar daar zijn die homo.s te laf voor he ???

Opa

ik zit bij basic fit (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s

En? Heb je nog problemen gehad met de kerel?

Dbb =100% daarvan is 90 % troll en irl ecto die niks anders te doen hebben en 24-7 op dbb zitten

als jullie zulke helden zijn plaats eens een foto van jullie huidige fysiek ??? Dan kunnen de serieuse members hier ook even trollen en lachen maar daar zijn die homo.s te laf voor he ???

Opa

chrisje heeft niet zo'n slecht fysiek :)

Opa

Hey opa, was jij altijd zo'n dwerg?
Doei.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

En? Heb je nog problemen gehad met de kerel?

Nee, alleen met een Marokkaanse vrouw genaamd yasmine ??????

hey opa, was jij altijd zo'n dwerg?
Doei.

---------- toegevoegd om 16:58 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

nee, alleen met een marokkaanse vrouw genaamd yasmine ??????

gaan we nu op mij oke kom maar ja ik was mijn hele leven idd klein haha en net als yasmine deed ik wat ik met mijn lengte niet kon ik mepte erop los zat met 5 jaar al op judo

en met 12-13 jaar zwarte band hebben er zat in een verwurging gezeten tot ze blauw werden en gelukkig op tijd los werden gemaakt

maar wij willen foto.s zien komt die dbb held ????

Je mepte er op los met Judo? Ik ben geen expert in de Oosterse Vechtkunsten maar Judo is toch vooral gebaseerd op grepen en er wordt nooit in gemept?

gaan we nu op mij oke kom maar ja ik was mijn hele leven idd klein haha en net als yasmine deed ik wat ik met mijn lengte niet kon ik mepte erop los zat met 5 jaar al op judo

en met 12-13 jaar zwarte band hebben er zat in een verwurging gezeten tot ze blauw werden en gelukkig op tijd los werden gemaakt

Waarom moeten jullie jezelf zo bewijzen op een internet forum door allemaal sterke verhalen te vertellen ?

Moet jij niet naar de melkherberg ofzo dwerg? Waarom the **** zou ik foto's van mezelf gaan laten zien, ik ben toch niet meer dan een troll hiero? Als ik serieus wil zijn, dan maak ik wel een nieuwe acc en ga ik loggen, toch? Ooh en btw, judo is wel cool hoor, maar als jij vecht tegen iemand die MMa of kickboxen doet, dan ziet jouw hoofdje blauw nog voor jij iemand kan wurgen. Slaapwel opa, ga nu maar je bedje in, anders ben je morgen ziek en loop je mank.

chrisje heeft niet zo'n slecht fysiek :)

eerst zien dan geloven van chrisje weet ik het eigenlijk wel die ken ik ondertussen wel een beetje we weten hoe hij is dus hij is wel oke hoor

maar die stijntje wil ik wel eens zien want dat kan nooit veel zijn denk ik

Terug
Naar boven